Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Nie wiem czy to ta zakladka jest? Ani na telefonie ani w przegladarce nic nie widac
Mam ten sam problem @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:43229483 Weryfikuję dlaczego kupon nie wyświelta się do odbioru. Wrócę z informacją.
U mnie też brak kuponu a warunki spełnione
@gwiazdeczka_012 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Zainstalowałam aplikację. Nigdy nie korzystałam z zakupów przez aplikację, a jednak kuponu o wartości 15 zł nie mam.
@PatrycjaM0604 Już sprawdzam sytuację z działem zajmującym się tą promocją. Wrócę z informacją.
Ja również
@Client:56811492 Konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją.
@Client:43229483 Kupon jest już na Twoim koncie i jest ważny do 22 listopada. 😊
Witam, czy mogłaby Pani również sprawdzić moje konto, bo też nie widzę kuponu...
Cześć, mam ten sam problem, po instalacji i zalogowaniu się do apki mobilnej nie otrzymałem kuponu, czy mogę prosić o sprawdzenie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją.
@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊
Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅
Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać
Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)
Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)
Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
A to ja też mogę prosić 😅
Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem.