Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem trochę raczej szoku. Ekspert od spraw reklamacji stwierdził , iż po co ma się męczyć i w 1 wiadomości email odpowiednie na wszystkie moje reklamacje...
Ekspert bardzo profesjonalnie wyjaśniał wszystkie reklamacje , dosłownie w profesjonalny sposób udzielał konkretnych wyjaśnień do każdej reklamacji np. ,,- 45003567 - reklamacja na działanie czatu''
i tak po kolei cały rządek wyjaśnień reklamacji...
Wszystkie reklamacje zostały odrzucone. Z wyjaśnienia eksperta allegro zrozumiałem , iż chyba powodem tego było to , iż od 1 lipca 2024 mam za dużo uznanych reklamacji przy czym najważniejsze to , iż monet od allegro w ramach reklamacji dostałem za dużo i z tego powodu moje wszystkie teraźniejsze reklamacje zostają odrzucone???
Czy to jakiś żart?
Po za tym na marginesie co najlepsze w tym jest?
W tych reklamacjach co składałem i odrzuciła je Pani ekspert allegro, była też reklamacja na nią samą .
Od kiedy ekspert allegro sprawdza reklamacje na siebie samego?
Szukasz tu logiki ,zapomnij - nie znajdziesz.
Nic z tym nie zrobisz doradcy z działu reklamacji łamią swój własny reguramin, doradca nie może sam na siebie rozpatrzeć reklamacji, jeśli chcesz złóż odwołanie
@Agent555 Odwołania allegro to jeszcze bardziej większe oderwanie od rzeczywistości. Terminowe wydanie decyzji na odwołanie w ciągu 14 dni kalendarzowych rzadko u mnie spotykane jest. Nawet niektórzy eksperci allegro pisali mi , iż odwołanie nic mi nie da i tak , bo zdania nie zmienią...
Także , nawet w tej wiadomości co opisuje w tym poście, to dostałem jeszcze na koniec taki komentarz od ekspertki allegro ,,Odnosząc się do decyzji, w większości Pana zgłoszeń reklamacyjnych są to odwołania do już otrzymanych decyzji, z którymi się Pan nie zgadza. Chciałabym powiadomić Pana, że decyzje reklamacyjne są wiążące, zgłoszenia są zawsze rozpatrywane przez specjalistów. '' .
Szybko można zrozumieć co ma na myśli ekspertka allegro...
@Jotenus13 zapoznałam się ze sprawą. Konsultanta odpowiedziała na Twoje reklamacje obsługowe (około 20) w jednym mailu, aby skupić korespondencję w jednym miejscu. Dzięki takiemu zabiegowi doradcy sprawniej mogą dotrzeć do wcześniejszych zgłoszeń. W treści maila otrzymałeś wszystkie istotne wyjaśnienia. Twoje reklamacje zostały odrzucone nie ze względu na "limit" - taka jest decyzja reklamacyjna. Konsultantka podkreśliła również, że część zgłoszonych przez Ciebie reklamacji została uznana.
@RaBarbar_ka ,,Konsultantka podkreśliła również, że część zgłoszonych przez Ciebie reklamacji została uznana. '' - Kolejny raz teraz przeczytałem całą wiadomości od ekspertki allegro , niestety nie widzę takiego fragmentu wypowiedzi ekspertki allegro , gdzie uznaje część moich reklamacji. Jeśli to nie problem , czy może Pani wskazać mi ten fragment wypowiedzi doradczyni?
Także co do tego fragmentu Pani wypowiedzi ,,Twoje reklamacje zostały odrzucone nie ze względu na "limit" - taka jest decyzja reklamacyjna.'' - W takim razie jak mam rozumieć ten fragment odpowiedzi ekspertki allegro ,,Odrzucam w całości Pana reklamacje i stanowczo odmawiam dodania na Pana konto jakichkolwiek monet, gdyż w ramach reklamacji zgłoszonych od 1 lipca 2024 otrzymał Pan aż 200 monet. ''
Skończyły im się monety 😆 od nowego roku będzie znów przydział
Po za tym jeszcze co do ekspertki allegro i jej wypowiedzi ,,Odrzucam w całości Pana reklamacje i stanowczo odmawiam dodania na Pana konto jakichkolwiek monet, gdyż w ramach reklamacji zgłoszonych od 1 lipca 2024 otrzymał Pan aż 200 monet. '' . Chyba ekspertka allegro trochę się pomyliła?
Od 1 lipca 2024 do 26 września 2024 roku powinienem otrzymać od was w ramach uznanych reklamacji sumę 320 monet , taką informacje podała mi dzisiaj na czacie doradczyni allegro.
W samym wrześniu w ramach 6 reklamacji 44453262 , 44831889 , 4126002 , 43998136 , 44126186 , 44710450 powinienem otrzymać 170 monet. Powinienem , ponieważ jak dzisiaj porozmawiałem z doradczynią allegro na czacie nr 00099aKFC3TC1MR6 nie otrzymałem takiej ilości monet od was w ramach uznanych 6 reklamacji. Doradczyni na czacie potwierdziła , iż nie przyznaliście mi odpowiedniej ilości monet i w takim razie powiedziała mi , iż mogę złożyć kolejną reklamacje na nie odpowiednią ilość monet w ramach uznanych reklamacji? Czy to żart jakiś?
Czy mogę prosić moderatorów allegro gadane @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ o przekazanie zgłoszenia do odpowiedniego działu allegro w celu wyjaśnienia tej sprawy monet i sprawdzenia też, czy od 1 lipca 2024 do 29 września otrzymałem właściwą ilość monet w ramach uznanych reklamacji allegro?
@Jotenus13 chociaż dział reklamacji ci odpisuje, ja od ponad tygodnia nie otrzymałem odpowiedzi na wysłane pytanie do działu reklamacji, dlaczego doradca złamał reguramin , gdyby doradca odpisał napisał by same kłamstwa
@Agent555 Niestety u mnie odpisują teraz na najnowsze tematy , a w sumie nawet tego odpowiedziami zbytnio nie można nazwać.
Na najbardziej istotne dla mnie rzeczy nie mogę doprosić się odpowiedzi w ogóle. A jak nawet uda mi się doprosić odpowiedzi na część spraw , to odpowiadają mi eksperci allegro na zasadzie ,,byle co napisze i weź nareszcie spadaj na drzewo''.
@Jotenus13 widzę, że - tak jak napisała Basia - na każdą z Twoich reklamacji otrzymałeś odpowiedź. Nie ma znaczenia, czy stało się to w jednej odpowiedzi, czy w kilku. Allegro ma - jak wiesz - prawo do uznania lub odrzucenia Twojej reklamacji, a jeżeli z jakąś decyzją się nie zgadzasz, z pewnością wiesz, jakie dalsze kroki masz prawo podjąć.
Nie wątpię, że masz kolejne wątpliwości, reklamacje i odwołania od decyzji reklamacyjnych do złożenia, jednak Gadane to nie jest właściwe miejsce na roztrząsanie tego typu spraw.
Jeżeli jednak chciałbyś ten wątek kontynuować, prosiłbym Cię o szerszy kontekst Twoich reklamacji, tak aby wszyscy czytający wiedzieli, o co chodzi i znali sprawę również z punktu widzenia Allegro - dlaczego zdecydowaliśmy zbiorczo odpowiedzieć na około 20 reklamacji. Dajmy na to reklamacja 44910778 - czego dotyczyła i jakie były Twoje żądania reklamacyjne?
Czy uważasz że łamanie przez nich waszego własnego reguraminu jest w porządku ,
@Agent555 kto i gdzie złamał Regulamin? Który punkt Regulaminu dokładnie został złamany? Proszę o konkrety, ogólne stwierdzenia niemożliwe do identyfikacji niczemu tutaj nie służą.
@msniezek chcesz konkrety bardzo proszę
Nr reklamacji 44412694 została złożona na dział bezpieczeństwa 1 września , została rozpatrzona 18 września 4 dni po terminie, jakim prawem doradca ja rozpatruje po terminie gdy reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie to uznaje się ją za pozytywnie rozpatrzona.
Został złamany przez doradcę wasz reguramin, czy możesz odnieść się do tego . Na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni .
@Agent555 z tego co widzę, Twoja reklamacja została uznana, konsekwencje wynikające z błędnej decyzji zostały wycofane, a dodatkowo otrzymałeś propozycję rekompensaty.
To nie jest tak, że każdy w przypadku uznanej reklamacji (lub braku odpowiedzi w terminie) otrzymuje dokładnie to, czego żądał. Gdyby tak było, należałoby za każdym razem żądać co najmniej wyspy na Pacyfiku i dożywotniej renty.
Bardzo chętnie bym teraz wkleił całą wiadomość , którą przesłaliście mi w sprawie około tych 20 reklamacji i każdą reklamacje bym po kolei wyjaśnił. Niestety, w wiadomości , którą wysłaliście do mnie jest pełno imion , nazwisk doradców allegro , wiec aby dokładnie wyjaśniać wszystkie reklamacje bym musiał podawać pełne imiona , nazwiska doradców , za co wobec mnie zostały by wyciągnięte konsekwencje za łamanie regulaminu allegro. Po za tym stałbym się dużym hipokrytą.
Pamiętasz Panie Macieju ( @msniezek ) naszą rozmowę z 19 września na dokładnie temat podawania imion i nazwisk doradców allegro? Wtedy co Panie Macieju 1 raz udzieliłeś mi odpowiedzi , niestety z tego co wynika uznałeś , iż nie warto chyba prowadzić dalszej wymiany emalii ze mną i zakończyłeś chyba temat? Oczywiście , jeśli Panie Macieju nie zakończyłeś naszej rozmowy i masz zamiar jeszcze wysłać mi email z odpowiedzią to wręcz zachęcam do udzielenia odpowiedzi email na moją ostatnią wiadomości , którą wysłałem do ciebie 19 września o 10:55 .
Co do reklamacji 44910778 , niestety nie pamiętałem całej treści , jak dokładnie sprawa wyglądała, więc specjalnie dla Pana poprzez kolejną rozmowę z doradcą allegro na czacie dzisiaj , zebrałem informacje i nareszcie zapis tego czatu.
Sprawę zgłaszałem na czacie allegro , na tym czacie zgłosiłem kilka reklamacji allegro. Reklamacja 44910778 była taka:
Treść reklamacji jaką zapisał doradca: Niestety doradczyni , beż żadnego słowa opuściła czat allegro , co jest niezbyt profesjonalnym zachowaniem , a także świadczy źle o podejściu firmy allegro do kupującego.
Roszczenie reklamacyjne jak zapisał doradca: Proszę w ramach reklamacji o przyznanie rekompensaty 40 monet allegro.
Wyjaśnienie z mojej strony sprawy: Przeciągu paru miesięcy nieraz składałem reklamacje na doradców , którzy bez żadnego słowa często wychodzili w trakcie rozmowy. Jeśli zgłasza się reklamacje , ustalacie z jakiego powodu doradcy allegro to zrobili . Różne bywały problemy , a to doradca zapomniał napisać wiadomość , iż będzie mnie przełączać nagle do innego doradcy , albo problemy techniczne i ipt rzeczy . Więc w tym przypadku chciałem z ciekawości ustalić co się wydarzyło , a zawsze jak wpisuje się w roszczeniu reklamacyjnym , iż chciałoby się dostać monety w ramach reklamacji, zawsze , dosłownie zawsze dokładnie analizujecie sprawę , aby zdobyć jak najlepsze wyjaśnienie , aby osoba zgłaszająca reklamacje nie otrzymała monet .
Bardzo skuteczna metoda z monetami , bardzo polecam , wtedy dopiero ,, naprawdę angażujecie się w zgłaszaną sprawę’’ .
Z tego powodu @msniezek wiem , iż 1/4 reklamacji będzie na 100% odrzucona, ponieważ taki był ich cel. Także czy mogę prosić o odpowiedź, czy ten rządek w tej wiadomości email w sprawie około tych 20 reklamacji czyli ,, – numer reklamacji – treść''
To mam traktować przy tym 2 - te teksty jako wyjaśnienia do reklamacji i dlaczego została podjęta taka decyzja reklamacyjna w tej sprawie?
Także jeszcze do Pani Basi @RaBarbar_ka , czy mogę prosić o odpowiedź na moją wcześniejszą wiadomość skierowaną do Pani , jeśli to oczywiście nie problem. Z góry dziękuję
@Jotenus13 Przepraszam, że się wcinam i nie chciałabym być nietaktowna, ale nie mogę się oprzeć pytaniu: o co chodzi z tymi monetami; kolekcjonujesz je?
@szymela54 Od paru miesięcy zacząłem za zachęta pracownika allegro dodawać informacje o monetach w swoich reklamacjach. O co chodzi , już tłumacze.
Można składać reklamacje na pracowników allegro / ich usługi . Okres rozpatrywania takich reklamacji wynosi 30 dni kalendarzowych . W swoich reklamacjach musisz wpisać treść reklamacji , roszczenie reklamacyjne. W roszczeniu reklamacyjnych wcześniej nie używałem tych monet , iż w ramach roszczenia reklamacyjnego proszę o rekompensatę np. 20 monet allegro i dostawałam przy uznanych reklamacjach zawsze typu odpowiedzi: ,,przepraszamy za to i konsekwencje wobec danej osoby zostały wyciągnięte , ale nic Panu nie możemy powiedzieć jakie konsekwencje poniosła osoba. ''
Od czasu , kiedy pracownik allegro uświadomił mi , iż w reklamacjach allegro mogę oczekiwać monet allegro, to zacząłem z tego korzystać. Dlaczego?
Jeśli wpiszesz , iż w ramach reklamacji chcesz jakąś sumę monet , to eksperci od reklamacji dokładnie zbadają twoją sprawę , dokładnie sprawdzą , aby znaleźć powód , aby nie dać ci monet. Dzięki czemu dokładnie i staranie weryfikują twoją reklamacje.
Ja składam już hobbistycznie reklamacje w allegro , przy okazji dostajesz w ramach uznanych reklamacji allegro w ramach rekompensaty monety , które trochę ci rekompensują stracony czas i sytuacje , którą zgłosiłeś. Allegro nie lubi dawać monet zbytnio , więc wiem , iż zrobią wszystko , abym następnym razem nie dostał monet , więc dodatkowo podejmą odpowiednie działania wobec osób , dzięki których moja reklamacja została uznana za zasadną.
A co dają same monety allegro? - Wymieniasz je potem na kupony w trakcie zakupów .
1 moneta allegro to 1 zł.
@Jotenus13 No genialne! Toż to czysty biznes! Tyle lat na allegro i że ja na to wcześniej nie wpadłam 🤔. Jednak uprzejmie donoszę... (o, pardon!), że z mojej strony nie musisz obawiać się konkurencji.
@Jotenus13 ja się też chętnie dowiem za co te monety dostawałeś w ramach reklamacji w ilościach hurtowych na wagę? Co do zgłaszania czegokolwiej na czacie messengera to i owszem mają zryty system bo jak piszesz za długą wiadomość to potrafi zamknąć rozmowę z konsultantem i wyślesz zacząć nową zawolać kolejnego co nie wie teraz o co chodzi bo walisz mu w łeb elaboratem na dzień dobry etc tu owszem jest to skopane i wysyłanie reklamacji na ich odpowiedzi mija się z celem skoro system ich odłącza za bezczynność bo ty klepiesz elaborat