Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem trochę raczej szoku. Ekspert od spraw reklamacji stwierdził , iż po co ma się męczyć i w 1 wiadomości email odpowiednie na wszystkie moje reklamacje...
Ekspert bardzo profesjonalnie wyjaśniał wszystkie reklamacje , dosłownie w profesjonalny sposób udzielał konkretnych wyjaśnień do każdej reklamacji np. ,,- 45003567 - reklamacja na działanie czatu''
i tak po kolei cały rządek wyjaśnień reklamacji...
Wszystkie reklamacje zostały odrzucone. Z wyjaśnienia eksperta allegro zrozumiałem , iż chyba powodem tego było to , iż od 1 lipca 2024 mam za dużo uznanych reklamacji przy czym najważniejsze to , iż monet od allegro w ramach reklamacji dostałem za dużo i z tego powodu moje wszystkie teraźniejsze reklamacje zostają odrzucone???
Czy to jakiś żart?
Po za tym na marginesie co najlepsze w tym jest?
W tych reklamacjach co składałem i odrzuciła je Pani ekspert allegro, była też reklamacja na nią samą .
Od kiedy ekspert allegro sprawdza reklamacje na siebie samego?
Szukasz tu logiki ,zapomnij - nie znajdziesz.
Nic z tym nie zrobisz doradcy z działu reklamacji łamią swój własny reguramin, doradca nie może sam na siebie rozpatrzeć reklamacji, jeśli chcesz złóż odwołanie
@Agent555 Odwołania allegro to jeszcze bardziej większe oderwanie od rzeczywistości. Terminowe wydanie decyzji na odwołanie w ciągu 14 dni kalendarzowych rzadko u mnie spotykane jest. Nawet niektórzy eksperci allegro pisali mi , iż odwołanie nic mi nie da i tak , bo zdania nie zmienią...
Także , nawet w tej wiadomości co opisuje w tym poście, to dostałem jeszcze na koniec taki komentarz od ekspertki allegro ,,Odnosząc się do decyzji, w większości Pana zgłoszeń reklamacyjnych są to odwołania do już otrzymanych decyzji, z którymi się Pan nie zgadza. Chciałabym powiadomić Pana, że decyzje reklamacyjne są wiążące, zgłoszenia są zawsze rozpatrywane przez specjalistów. '' .
Szybko można zrozumieć co ma na myśli ekspertka allegro...
@Jotenus13 zapoznałam się ze sprawą. Konsultanta odpowiedziała na Twoje reklamacje obsługowe (około 20) w jednym mailu, aby skupić korespondencję w jednym miejscu. Dzięki takiemu zabiegowi doradcy sprawniej mogą dotrzeć do wcześniejszych zgłoszeń. W treści maila otrzymałeś wszystkie istotne wyjaśnienia. Twoje reklamacje zostały odrzucone nie ze względu na "limit" - taka jest decyzja reklamacyjna. Konsultantka podkreśliła również, że część zgłoszonych przez Ciebie reklamacji została uznana.
@RaBarbar_ka ,,Konsultantka podkreśliła również, że część zgłoszonych przez Ciebie reklamacji została uznana. '' - Kolejny raz teraz przeczytałem całą wiadomości od ekspertki allegro , niestety nie widzę takiego fragmentu wypowiedzi ekspertki allegro , gdzie uznaje część moich reklamacji. Jeśli to nie problem , czy może Pani wskazać mi ten fragment wypowiedzi doradczyni?
Także co do tego fragmentu Pani wypowiedzi ,,Twoje reklamacje zostały odrzucone nie ze względu na "limit" - taka jest decyzja reklamacyjna.'' - W takim razie jak mam rozumieć ten fragment odpowiedzi ekspertki allegro ,,Odrzucam w całości Pana reklamacje i stanowczo odmawiam dodania na Pana konto jakichkolwiek monet, gdyż w ramach reklamacji zgłoszonych od 1 lipca 2024 otrzymał Pan aż 200 monet. ''