anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja zwrot towaru jest wyszarzona/nie aktywna.

MAMY ROZWIĄZANIE!
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50
superstore
#9 Pomysłodawca#

Problem występuje od poniedziałku co najmniej, wielu klientów zgłasza nam brak możliwości wyboru aukcji do zwrotu, pojawia się im komunikat o przekroczonym terminie na zwrot, mimo, że aukcje zakupili w drugiej połowie sierpnia. Zgłoszenie wysłaliśmy do Allegro w dniu wczorajszym, niestety jak widać problem nadal występuje, a my mamy dziesiątki maili i dyskusji od klientów, którzy nie mogą skorzystać z prawa do zwrotu. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mpssm Dzięki za zgłoszenie. Już zajmujemy się jego weryfikacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mpssm
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, widzę, że część aukcji wróciło do możliwości zwrotu jednak takich, których nie planowałam zwracać. Ta jedna, której nr podałam nadal jest wyszarzona i nie można jej odznaczyć. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mpssm @fazzyy @myrha-nt @Client:96306143 Bardzo mi przykro, ale otrzymałam informację, że mamy awarię formularza zwrotu. Nasz zespół już pracuje nad rozwiązaniem. Zwrot możecie zgłosić nie tylko poprzez formularz, wystarczy, że zgłosicie taką chęć sprzedawcy. Dopytuję jeszcze, co należy zrobić w przypadku darmowych zwrotów Smart. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mpssm @fazzyy @superstore @myrha-nt @Client:96306143 Jeśli wasze zamówienia są Smart, napiszcie proszę do nas przez formularz. Doradcy będą mogli zamówić dla was kuriera po odbiór paczek. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Cóż, mój problem został rozwiązany już baaardzo dawno temu, nie ma potrzeby umawiania odbioru paczek. 🙂

oznacz moderatorów
myrha-nt
#8 Zapaleniec#

Ok, czyli informuję sprzedawcę o zwrocie i wysyłam maila przez formularz kontaktowy, który znajdę w Pomocy Allegro, w celu umówienia darmowego zwrotu Smart? Dobrze zrozumiałem?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@myrha-nt Tak, zgadza się. 🙂 Poinformuj sprzedawcę na przykład przez Centrum Wiadomości i napisz do nas. Nie musi to być mail, może to być też czat z doradcą. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@myrha-nt @mpssm Z przyjemnością informuję, że problem został wyeliminowany! 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
myrha-nt
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc. Udało się wygenerować zwroty.

oznacz moderatorów
Client:96306143
#7 Wielbiciel#

U mnie już wszystko działa 🙂 Dziękuję za pomoc! 

oznacz moderatorów