anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
272 ODPOWIEDZI 272
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Ensss! Poprosiłam o zdjęcie ograniczenia z konta, z którego piszesz, potrzebuję loginy pozostałych kont, które mają ten sam problem.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Ensss na tym koncie możesz już robić zakupy bez ograniczeń. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel#

Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5

 

oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Po raz kolejny pojawiła się blokada przy próbie zwyklego zakupu na allegro. Proszę o interwencję. Konta 

Dotyczy to konta Lukaszek-L5 oraz Ensss

 

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ensss Cześć. Zgodnie z komunikatem musisz napisać do nas przez formularz kontaktowy (z obu kont): https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel#

Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5

 

Ponadto wiele opcji dostawy nie jest dostepna do wyboru przy zakupach - przy większości wyborów pojawia się brak dostępnej dostawy. 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Ensss na Twoim koncie nie ma już ograniczenia, a na drugim podanym koncie również zakupy są już możliwe i widzę, że 0 16:52 udało się złożyć zamówienie. 
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc o dostawie, czy możesz przesłać zrzut obrazujący tę sytuację? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
oven888
#2 Obserwator#

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

proszę o zdjęcie blokady...

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@oven888 Zgłosiłam prośbę o zdjęcie blokady. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@oven888 Blokada została zdjęta. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
lukaszkaluzny1
#2 Obserwator#

Również mam ten sam problem. Proszę o pomoc. Konto lukaszkaluzny1 

oznacz moderatorów
goplana_2008
#2 Obserwator#

Dzień dobry, mam ten sam problem, próbuję kupić rolety plisowane i gdy chce zapłacić to wyskakuje ta sama informacja o wyjątkowej sytuacji i względach bezpieczeństwa. Czy można jak najszybciej rozwiązać ten problem? Zależy mi na tym aby zamówienie dotarło przed świętami. Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@goplana_2008 możesz już kupować bez przeszkód 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
naronosk
#7 Wielbiciel#

bardzo prosze o odblokowanie 😞 potrzebuje szybko zrobic zakupy

„To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.”

oznacz moderatorów
Client:114612316
#7 Wielbiciel#

mam to samo jak się  tego pozbyłeś

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

Napisałem tutaj i się samo rozwiązało @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 🙂

oznacz moderatorów
szymasrlz
#7 Wielbiciel#

@la_nika dzień dobry, po wzięciu udziału z wielu licytacjach pod rząd także dostałem monit. Proszę o zdjęcie blokady. Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

NOGARD2222 Samo nie ale się rozwiązało, jak dużo licytujesz to zdarzają się takie....rzeczy.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

I tak być nie powinno . Ja mam zwykle codziennie wystawionych po kilkadziesiąt aukcji które kończą się zawsze w przeciągu około półtorej godziny .Jak trafia się dobry klient który chce więcej pozycji kupić to musi szybko licytować aż w pewnym momencie wyłączają mu tę możliwość . Miałem już takich co mi potem o tym pisali i nawet niektórzy wmawiali mi że to ja ich blokuję.

oznacz moderatorów
szymasrlz
#7 Wielbiciel#

Sam jestem w takiej sytuacji teraz. Aukcje mijają, a możliwość udziału jest zablokowana. Wysłałem maila formularzem i zgłosiłem sprawę tutaj, ale mimo upływu czasu konto jest dalej zablokowane.

 

Kiedyś dało się to szybko załatwić przez czatbota Alinę i wezwanie tam konsultanta. Teraz po prostu mam bana i nie mogę nic zrobić.

oznacz moderatorów