
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z Oficjalnym Sklepem Allegro. Zakupiłem tam iPhone 15 pro lecz po 1 dniu przestał działać wyświetlacz więc zadzwoniłem na numer podany w ich sklepie aby dowiedzieć co dalej zrobić z tą sprawą, pracownik sklepu powiedział mi abym odesłał telefon i mogą mi zaproponować gwarancję lub zwrot środków (powiedziałem że chce zwrot środków) i zapytałem się co zaznaczyć przy robieniu zwrotu, usłyszałem bez znaczenia więc zaznaczyłem opcję ‚Towar uszkodzony, ale paczka jest cała, po czym odesłałem telefon zabezpieczony dodatkowo w folię bąbelkową do sprzedawcy. Po dostarczeniu paczki do sprzedawcy ciągle mam status w trakcie weryfikacji. W między czasie dostałem wiadomość aby usunąć telefon z aplikacji ‚Znajdź’ po usunięciu przesłaniu ss dla Allegro jest cisza. Dzwoniłem do sklepu allegro lecz ciągle rozmawiam z kim innym i ciągle słyszę to samo więc czy jest taka możliwość że zostanę bez telefonu i bez pieniędzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzwonisz gdzie, do sklepu? zwrot zgłoszony przez Allegro rozumiem? sprzedający ma 14dni na zwrot środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak dzwoniłem do oficjalnego sklepu Allegro. Zwrot zgłoszony przez Allegro odesłany przez paczkomat InPost.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kiedy odesłany, ile minęło czasu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeszcze nie minęło 2 tygodnie, tylko tydzień od zwrotu lecz po przeczytaniu kilku wątków zaczynam
mieć wątpliwości czy dostanę zwrot środków. Pytam gdyż zostałem już oszukany kilka razy poprzez zakupy przez internet. A w takiej sytuacji jestem pierwszy raz 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesyłka odebrana 14.05.2024, odesłana 15.05.2024 u sprzedawcy była już 17.05.2024
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14dni max od chwili odstąpienia od umowy zakupu, ale tu mogą wsiąść to jako reklamację a wówczas mogą naprawić albo wymienić, ale jak się dogadałeś to mogą zwrócić Ci środki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po rozmowie z pracownikiem Allegro powiedziałem że tak słabo oddawać telefon po 1 dniu na gwarancję i powiedziałem że chce zwrot środków. Ale moje pytanie brzmi czy otrzymam ten zwrot bo po innych wątkach na tym forum będzie ze ciężko jest się dogadać z Oficjalnym Sklepem Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli można się spodziewać braku zwrotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michuvg Na Twoim miejscu nie wydzwaniałbym do OSA tylko napisał w "pytaniu o zakup", że zgodnie z ustaleniami telefonicznymi bla, bla, bla... oczekujesz zwrotu środków za telefon taki i taki ponieważ zepsuł się po 1 dniu.
Skoro zawsze rozmawiasz z kimś innym to ciężko coś sensownego ustalić.
A jeśli minie ustawowe 14 dni i środki nie zostaną zwrócone to załóż dyskusję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jest sens zakładać dyskusje dla OSA skoro to sklep Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszystkich na Allegro obowiązuje regulamin Allegro. Tak samo ich sklep :).
Nie panikuj. Oni tam mają ostry młyn bo sprzedają ogromne ilości towarów i różnych zwrotów czy reklamacji proporcjonalnie jest na pewno sporo.
Daj im czas, który przewiduje ustawa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za opowiedzieć, uzbroję się w cierpliwość będę czekać, po 14 dniach jak nie będzie rezultatów rozpocznę dyskusję, mam nadzieję że nie zablokują mi konta. Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michuvg uspokajam, sklep Allegro obowiązują takie same zasady jak innych sprzedających na Allegro, więc bez obaw, jeśli będzie to konieczne, załóż dyskusję. Jeśli nie naruszysz regulaminu, to Twoje konto nie zostanie zablokowane, tylko dlatego, że masz problem z transakcją ze sklepem Allegro. Możesz być spokojny!
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- @la-nika jeśli użytkownik otworzy dyskusje waszemu sklepowi, to już nie ma sensu prosić i pomoc allegro, w razie potrzeby przecież nikt nie nałoży ograniczeń waszemu sklepowi allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Agent555 można śmiało prosić o pomoc w dyskusji pracowników Allegro. Powtarzam, sklep Allegro obowiązują te same zasady, które dotyczą wszystkich sprzedających na Allegro.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No nie, wiele tu czytaliśmy.🤐

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak myślałem po 14 dniach zero informacji, brak zwrotu… Myślałem że Oficjalny Sklep Allegro ma trochę inne podejście do klienta. Dyskusja rozpoczęta. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michuvg Dobrze, że rozpocząłeś dyskusję. Sprzedający ma 24 godziny na udzielenie odpowiedzi. Czas ten nie jest liczony w weekendy i święta.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedzi dostałem dziś : Dzień dobry, dziękuję Panu za wiadomość. Zależy mi, aby pomóc i skontaktowałam się z serwisem. Otrzymałam informację, że jutro zostanie przekazana ostateczna decyzja. 🙂 Do tego czasu pozostańmy proszę w kontakcie.
Czyli Sklep Allegro nie obowiązują żadne terminy czy przestrzeganie Praw Konsumenta?
Takie czy podobne odpowiedzi słyszę ciągle cały czas… @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »