Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę, że właśnie wprowadzacie nowy wygląd Sales Center (swoją drogą czy naprawdę nie mamy dla tego narzędzia polskiej nazwy?).
Mam kilka pytań:
Z jakiego powodu zdecydowano się na tę zmianę?
Co konkretnie było nie tak z poprzednim widokiem?
Jakie nowe funkcje lub udogodnienia wprowadzone zostały na plus?
Pytam szczerze bo może coś przegapiłem, a nie chciałbym nie docenić dobrych zmian.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kovek trochę niejasno napisałem, ale miałem właśnie na myśli zakładkę na pasku zakładek, żeby jednym kliknięciem wyświetlać wszystkie zamówienia.
gdzie teraz najdę zakładkę
@la_nika napisał(a):@Health___Beauty to przez to, że status zamówienia to "NOWE". Przyznaję, mogłoby to sprawniej działać, zgłaszam 🙂
Gdzie znajdę teraz zakładkę
Środki i historia operacji ? przez ten nowy wyglad nie wiem kto zapłacił
@ITdawid Zakładka jest tam w rozwijanym menu po lewej stronie. 🙂 W zakładce Finanse.
@Health___Beauty to se je zmieniaj na anulowane, po co zostawiasz ze nowe jak zostały anulowane 😉 ja zawsze zmieniałem i teraz w nowym widoku mam wszystko poprawnie 🙂
Zdecydowanie brakuje tego okienka.
Tu od razu było widać, co i jak. A teraz nie ma.
@la_nika Jedyny plus jaki widzę to sekcja "sprzedaż ofert" i "ADS-efekty reklamowania". I niestety cała reszta na duży minus.
Kafelki byłyby okej ale na razie z komunikatem u góry zajmują całą stronę i trzeba przewijać, żeby cokolwiek zobaczyć. W "zamówieniach do obsłużenia" wylądowały wszystkie z anulowaną płatnością (naprawdę myślicie, że jak ktoś ma kilkaset zamówień dziennie lub więcej to ręcznie zmienia statusy?).
Nie rozumiem też wyeksponowania wczorajszej sprzedaży. Wyróżniony powinien być dzień dzisiejszy a resztę ludzie i tak sprawdzają przez statystyki. Zresztą każdy program do obsługi zamówień ma właśnie na głównej bieżące dane i nigdy się nie spotkałam z czymś takim.
A potem w środek jeszcze wrzucona reklama Allegro Merchant Finance. Serio? Ja rozumiem, że chcecie się reklamować ale takie rzeczy można wrzucić na pasek, na dole, gdzieś z boku. Ale zajmowanie miejsca na środku pomiędzy najważniejszymi dla nas danymi jest po prostu chamskie. Przykro mi bardzo ale taka jest prawda.
Zamiast tego na dół przesunęliście jakość sprzedaży, która w zasadzie na Allegro jest najważniejsza.
Po tych wszystkich zmianach panel stał się mniej czytelny i przejrzysty.
Dla mnie zmiana ogólnie bardzo negatywna.
Dziękuję Wam za wszystkie sugestie. Przekazałam je 🙂
Mi się spodobał nowy wygląd, i od razu spełnił swoją funkcję. Przypomniał mi o dwóch nieprzeczytanych wiadomościach 😁
@wojtekmarchewka dosłownie w dwóch innych miejscach ci się wyświetla ikonka wiadomości (panel boczny, prawy górny róg) i potrzebujesz kolejnego miejsca, by wiedzieć że masz coś do przeczytania?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wcześniej w "Moja sprzedaż" był widoczny wykres z ilością dziennych wejść na oferty.Gdzie mogę znaleźć to w tej chwili?Bo albo jestem ślepy, albo nie ma takiej opcji.
@ART_FOTO informacje te znajdziesz w zakładce [dane i raporty]
@Syrena_zT W którym miejscu to znajdę, bo oczywiście coś co było widoczne i proste w tej chwili jest zagmatwane i chyba zakopane.Nigdzie tego nie widzę, przynajmniej w Mojej sprzedaży.
@N_Nitka28 Niestety ale wykresu z dzienną ilością wejść na oferty nie ma (jest podana tylko liczba wizyt w ciągu tygodnia).Za to umieściliście jakiś wykres z "punktami trendu", co nic mi nie mówi.
Proste pytanie: w jaki sposób zobaczyć identyczny lub podobny wykres który jest w starym widoku "mojej sprzedaży" z tymi wizytami? I jak to jest że w analityce pokazywane są punkty trendu "bo ochrona danych", ale w "moja sprzedaż" te dane już nie są chronione i normalnie widoczne?
@kovek Konsultuję poruszane przez Ciebie kwestie z odpowiednim zespołem.