anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa zwrotu środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
ChemixClean
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Hej,

klient zwrócił towar, który wrócił do mnie w stanie gorszym niż go wysłałam. Był nienależycie niechlujnie zapakowany, wrzucony w karton bez dodatkowego zabezpieczenia. Do klienta paczka dotarła bez żadnych wad o czym sam poinformował w formularzu zwrotowym. Jest to radio samochodowe z ekranem, więc powinno być "przynajmniej" w folii bąbelkowej - niestety było źle zabezpieczone do wysyłki. W wyniku czego, produkt podsiada liczne zarysowania, skazy i nie nadaje się do ponownej odsprzedaży. Odmówiłam zwrotu środków. Klient założył dyskusję z reklamacą żądając ponownego rozpatrzenia sprawy (numer reklamacji 462437/2025). Co mogę jeszcze w  tym przypadku zrobić?

Pozdrawiam, ChemixClean

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ChemixClean Jako przedsiębiorca nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu od konsumenta, po odstąpieniu od umowy towar należy do Ciebie bez względu na to w jakim stanie go otrzymałeś , reszta zawarta jest w UK

oznacz moderatorów
ChemixClean
#8 Zapaleniec

Czyli rozumiem, że jestem zobowiązana zwrócić środki? Ewentualnie pomniejszyć je o wartość uszkodzeń?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ChemixClean BRAWO TY !!

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ChemixClean  musisz mu zwrócić tyle ile jest warte w tym momencie, bo za jakąś kwotę na pewno da się go jeszcze sprzedać

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ChemixClean w niektórych sytuacjach możesz pomniejszyć kwotę zwrotu – na przykład jeśli zwrócony produkt został uszkodzony w transporcie lub nosi wyraźne ślady użytkowania.
W przypadku dyskusji, przedstaw w niej swoje stanowisko w tej sprawie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RaBarbar_ka pokaż przepisy potwierdzające twoją teorię, bo wg mnie sprzedawca ma prawo w każdej sytuacji wykraczającej poza zwykłe zapoznanie się z towarem pomniejszyć kwotę zwrotu, szczególnie wtedy gdy produkt jest zniszczony podczas zwrotu przez przewoźnika,

to kupujący może w niektórych przypadkach dochodzić reklamacji od przewoźnika

i sądy w podobnych sprawach różnie stwierdzały odnośnie wartości takiego towaru

@RaBarbar_ka 

co w sytuacji, gdy zwracany towar nadaje się tylko do utylizacji, kto ponosi jej koszt?

oznacz moderatorów