Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada.
Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów.
Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika.
Ze wszystkich uciążliwych i zwyczajnie głupich zmian, jakie Allegro wprowadziło, nie przejmując się dyskomfortem swoich użytkowników, ta jest najgorsza, bo dotyczy już nie wyboru oferty, ale warunków zakupu, prawnie wiążących strony transakcji. Jeżeli ani kupujący, ani sprzedający nie mogą decydować o wyborze przewoźnika, to zachodzi wątpliwość, na jakiej podstawie Allegro - nie będąc stroną transakcji - dyktuje warunki umowy. Byłoby dobrze, gdyby wypowiedział się na ten temat jakiś prawnik.
Widać że allegro czuje się bezkarne
Mój SMART kończy się za trzy tygodnie. Zapytałam Allegro, czy w przypadku odnowienia usługi, w dalszym ciągu nie będę mogła decydować o wyborze kuriera.
@-Sainkho- mój smart jest od marca więc nówka i dlugo się nim nie nacieszyłam...
Mi odpisali tak samo. Nawet jak nie będę miał smarta to kuriera i tak oni wybiorą. 4 maile z jakąś babką, ona ciągle pisze o jakichś optymalizacjach kosztowo-operacyjnych i jak to allegro dba, żeby mi było dobrze. Zero merytoryki tylko jakiś korpo-bełkot. Zamówionych 5 paczek na kolejne dni, część dostało DPD, część DHL, pewnie będzie tak, że tego samego dnia będzie 2x kurier, na którego trzeba czekać. A mógłbym wszystkie paczki ustawić w apce DPD na 1 dzień. Porażka. Mam nadzieję, że się z tego rakiem wyczołgają, ale chyba tylko presja kupujących może ich do tego przymusić.
Otrzymałam odpowiedź, że "Czasowym testem sposobu dostawy są objęci wszyscy użytkownicy Smarta".
@-Sainkho- nie wszyscy. Moja rodzina i znajomi tego nie mają. Szczęśliwcy;(
Pewnie do czasu. Przyjdzie kryska na Matyska...
Ciekawe, że początkowo konsultanci pisali o "testach", podawali daty ich rzekomego zakończenia. A wczoraj dostałam informację, że "niestety na ten moment nie jest znana data wyłączenia tej opcji". Póki co zrezygnowałam z automatycznego odnowienia usługi. Zastanowię się co dalej w miarę rozwoju akcji.
Całe szczęście nie jestem w zasięgu Allegro One. Ale jak w końcu będę albo wróci Pocztex, to chyba podziękuję. Są inne platformy oferujące darmowe dostawy kurierskie bez żadnych opłat i to już przy zakupach za 40 lub 50 zł.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mam pytanie odnośnie tych testów z usługą dobierzemy ci sami przewoźnika. Skoro w ustawie jest że sprzedawca odpowiada za doręczenie paczki do chwili jej wydania do ręki kupującego o ile kupujący wybrał metodę dostawy z tych udostępnionych przez sprzedawcę to w przypadku jak allegro zmienia przewoźnika na innego wręcz losowego to przejmuje w ten sposób odpowiedzialność za doręczenie paczki przed kupującym i sprzedawcę z odpowiedzialności zwalnia? @mdrogeria @kostas11 @pecela jak wam się wydaje?
@az1rael allegro nie daje losowego, tylko losuje ( Allegro One ) o ile jest w dostawach sprzedawcy i z pośród udostępnianych przez sprzedawcę 😄
@kostas11 ci nie ładnie tak pisać że sami siebie faworyzują... niemniej jest to zmiana warunków umowy więc wg mnie odpowiadać powinien ten co zmienia te warunki
Allegro automatycznie wprowadziło mi zmianę w koncie Smart. Teraz nie mam możliwości wyboru kuriera przy składaniu zamówienia. Kupując zwracam uwagę jaki kurier mi dostarczy paczkę. Obecnie pomimo że w opisie aukcji są wskazani konkretni kurierzy to w finalizacji zakupu jest tylko kurier. I tu zaczyna się loteria. Nie po to zapłaciłam za Smart żeby potem ktoś automatycznie wciskał mi niewygodnego kuriera, jakoś tak wychodzi że trafiłam na Allegro One, a sama nigdy bym go nie wybrała. Efekt dziś dotarła opóźniona przesyłka, do tego uszkodzona i zostawiona w skrzynce. Zero kontaktu ze strony kuriera, gdybym sama nie zadzwoniła to nawet bym nie wiedziała gdzie moja "dostarczona" paczka. Nie rozumiem dlaczego Allegro pozbawia mnie samodzielnego wyboru i zmusza mnie do korzystania z dogodnego dla nich kuriera. Apeluje o przywrócenie możliwości wyboru kuriera przez kupującego skoro sprzedający daje taką możliwość
@SpychalskaB specjalna zagrywka, jak jesteś w zasięgu One to na 99 % dostaniesz losowo One 😞 Poczekaj na koniec testów ja w zeszłym miesiącu tak miałem i nie robiłem zakupów kurierem 😞
Mi to wygląda na celowe ograniczanie swobód kupujących i sprzedających oraz faworyzowanie własnego przewoźnika. W ramach " testów" ani kupujący ani sprzedający nie mają wpływu na wybór kuriera i muszą się dostosować do odgórnie narzuconego kuriera przez Allegro
Zgłoś do UOKiK.
To jest metoda rozbójnicza.
@brakestop amzon za takie coś kiedyś dostał karę bo nie dawał wyboru konsumentom 😄
jestem kolejną "uszczęsliwioną" osobą. Robią co chcą, test który miał sie zakończyć trwa bez końca.
Mi pani specjalistka ds. Reklamacji odpisała tak na odwołanie. Nadmienię że odpowiedź była po terminie.
Dzień dobry,
rozumiem Pani niezadowolenie i wolałaby Pani widzieć formularz dostawy we wcześniejszej odsłonie.
Pomimo najszczerszych chęci nie mam możliwości, aby wyłączyć Panią z grupy testowej.
Liczę się z Pani zdaniem, ponieważ jako nasz Klient ma Pani duże doświadczenie w korzystaniu z Allegro. Przekażę Pani pomysł do działu, gdzie sprawdzimy możliwość jego wdrożenia.
Bardzo nam zależy, aby wybierać najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów i nieustannie usprawniać działanie serwisu.
Pozdrawiam
// Olga [edycja]
Ekspert ds. reklamacji
Zespół Allegro
Bez odpowiedzi, bez uzasadnienia, bez podania podstawi prawnej, bez klauzuli. Strach się bać jak allegro ma takich specjalistów...
@kostas11 chyba Ty jeden jedyny wróciłeś do poprzednich ustawień. Test się ciągnie w nieskończoność (do konca kwietnia, do 14.05, jutro, nie wiadomo itd...) I mam wrażenie że poprostu robią to na złość.
Jeśli ktoś chce się dołączyć do zbiorowego pisma do UOKiK to zapraszam ma maila. @wp.pl z przedrostkiem nazwy autora.
W każdej dużej, normalnie funkcjonującej firmie za wprowadzenie do wykupionej usługi niekorzystnych, nieregulaminowych zmian (nawet na krótki okres) bez zgody i uprzedzenia klientów, poleciałyby głowy. Twierdzenia konsultantów, że "wszystko jest przeprowadzone zgodnie z prawem" i że nie mają obowiązku informowania o testach, są tak nieprzekonujące, że trafiają chyba tylko do najbardziej naiwnych. Najwyraźniej nikt tam się nie przejmuje karami UOKiK-u.