Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada.
Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów.
Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika.
Odpisali coś? U mnie to samo. Ja chcę mieć wybór. Nie interesuje mnie losowy kurier.
Jak chcesz pomóc? Sam pisałem do All kilkakrotnie, za każdym razem odpowiadają tak samo, że to optymalizacja korzystna dla kupujących - czyli kompletne bzdury
Otrzymałam odpowiedź zgodną z wcześniej cytowanymi. Rozwój i korzyści dla kupujących. Nie wiem tylko od kiedy słowo "podpowiadamy" zaczęło oznaczać "przymuszamy". Pocieszający jest fakt wyłączenia Pocztexu, ale wciąż zmianę postrzegam jako fatalną.
"Klientom Allegro Smart!, którzy wybrali dostawę kurierem, podpowiadamy przewoźnika, który dostarczy przesyłkę - z tymczasowym wyłączeniem kuriera Pocztex ze względu na wydłużony czas dostawy.
O wyborze operatora, który ją doręczy, poinformujemy Panią, jak tylko zapłaci Pani za zamówienie.
Wybierając operatora logistycznego, bierzemy pod uwagę szereg danych na temat klienta i sprzedającego, a także efektywność kosztowo - operacyjną platformy, tak aby Pani doświadczenie z Allegro było jak najlepsze i dalej rozwijać program Allegro Smart!, z korzyścią dla naszych klientów".
Czyli: ciesz się, że masz (prawie) za darmo, Twoje preferencje mamy gdzieś. Jak się nie podoba, to wypad z programu.
@-Sainkho- uokik da o tyle że oprócz olbrzymiej kary musi przywrócić poprzedni stan płatnej usługi.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Panie moderatorki proszę nie usuwać moich wpisów oraz innych niewygodnych potwierdzających że taki wpis był i został usunięty. Ja mam wszystkie wiadomości. Proszę o przywróceniew sumie trzech usuniętych komentarzy. Jeśli nie proszę o podstawę prawną usunięcia.
@gargulce2 zgodnie z regulaminem:
Zabrania się zamieszczania przez Użytkowników Postów sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami Regulaminu i Regulaminu Społeczności, w szczególności zabrania się umieszczania Postów i Materiałów:
[...]
a) nieprawdziwych, wprowadzających lub mogących wprowadzać w błąd innych Użytkowników,
[...]
k) których tematem są działania moderatorskie (tego rodzaju treści należy kierować drogą mailową na adres spolecznosc@allegro.pl)"
W dłuższej perspektywie niewiele nam to pomoże. Allegro może zakończyć program SMART i zrobić nowy na nowych zasadach. Chyba tylko wizja ucieczki do konkurencji powstrzymałaby Allegro przed dalszym ubezwłasnowalnianiem kupujących, ale konkurencja jaka jest, każdy widzi...
To niech zakończą program smart. Albo podwyższa. Niech robią co chcą ale dla nowych uzytkownikow i tych ktorym sie smart skonczyl i go przedluzaja. ale jeśli ktoś zapłacił za daną Usługę na rok z góry to się w trakcie trwania umowy nie zmienia zasad.
To tak jakbyś zapłaciła za net....xa na rok a oni po 3 miesiącach wylaczyliby ci filmy i zostawili same bajki. Dla twojego dobra żebyś nie oglądała przemocy. No umowa była inna prawda?
@-Sainkho- tylko ze przez te ich "podpowiadanie przewoznika" nie można nawet wybrać płatnej opcji kuriera który mnie interesuje...
Płatne opcje powinny się chyba wyświetlać po rozwinięciu wszystkich metod dostawy.
TAK WYŚWIETLAJĄ SIE.
@-Sainkho- " w dłuższej perspektywie niewiele nam to pomoże. Allegro może zakończyć program SMART i zrobić nowy na nowych zasadach."
No mi osobiście by to pomogło. Jeśli by mi się skończył smart i chciałabym go przedłużyć to muszę się zgodzić na regulamin. I wtedy mogą robić zapisy że kurier smart jest np. od 120zl i nie mam wyboru bo Allegro wie lepiej. I wtedy albo się godzę albo nie. A tu podpisałam regulamin że wybieram kuriera smart z tych które oferuje sprzedawca czyli np. inpost, dpd, dhl, one, ups. A nie z tych które narzuca mi allegro mimo że sprzedawca oferuje innych przewoźników. Na to się nie godzę bo wykupiłam ten wybor kuriera na innych zasadach które w trakcie umowy zmienili na moją niekorzyść.
Co do tego - pełna zgoda.
Według regulaminu usługi Smart! "W trakcie trwania opłaconych Okresów Rozliczeniowych Allegro nie będzie dokonywać zmian istotnych warunków umowy na niekorzyść konsumenta". Dlatego konsultanci muszą wypisywać bzdury, że zmiana jest na korzyść kupujących, a zablokowanie wyboru dostawcy to "podpowiadanie" dla naszej wygody.
Ze wszystkich uciążliwych i zwyczajnie głupich zmian, jakie Allegro wprowadziło, nie przejmując się dyskomfortem swoich użytkowników, ta jest najgorsza, bo dotyczy już nie wyboru oferty, ale warunków zakupu, prawnie wiążących strony transakcji. Jeżeli ani kupujący, ani sprzedający nie mogą decydować o wyborze przewoźnika, to zachodzi wątpliwość, na jakiej podstawie Allegro - nie będąc stroną transakcji - dyktuje warunki umowy. Byłoby dobrze, gdyby wypowiedział się na ten temat jakiś prawnik.
Widać że allegro czuje się bezkarne
Mój SMART kończy się za trzy tygodnie. Zapytałam Allegro, czy w przypadku odnowienia usługi, w dalszym ciągu nie będę mogła decydować o wyborze kuriera.
@-Sainkho- mój smart jest od marca więc nówka i dlugo się nim nie nacieszyłam...
Mi odpisali tak samo. Nawet jak nie będę miał smarta to kuriera i tak oni wybiorą. 4 maile z jakąś babką, ona ciągle pisze o jakichś optymalizacjach kosztowo-operacyjnych i jak to allegro dba, żeby mi było dobrze. Zero merytoryki tylko jakiś korpo-bełkot. Zamówionych 5 paczek na kolejne dni, część dostało DPD, część DHL, pewnie będzie tak, że tego samego dnia będzie 2x kurier, na którego trzeba czekać. A mógłbym wszystkie paczki ustawić w apce DPD na 1 dzień. Porażka. Mam nadzieję, że się z tego rakiem wyczołgają, ale chyba tylko presja kupujących może ich do tego przymusić.
Otrzymałam odpowiedź, że "Czasowym testem sposobu dostawy są objęci wszyscy użytkownicy Smarta".
@-Sainkho- nie wszyscy. Moja rodzina i znajomi tego nie mają. Szczęśliwcy;(