anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wyboru kuriera w smart!!!

MAMY ROZWIĄZANIE!
gargulce2
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada. 

Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów. 

Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika. 

oznacz moderatorów
245 ODPOWIEDZI 245
4232005
#8 Zapaleniec#

Dopiero co jestem po konsultacji z prawnikiem z infolinii konsumenckiej działającej przy UOKiK, na ten moment, to wg niego naruszenie zbiorowego interesu konsumentów. Polecam kontakt z nimi, można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć o Allegro. 

oznacz moderatorów
gargulce2
#10 Popularyzator#

@4232005 może się do mnie dołączysz? Właśnie zauważyłam że mnie odblokowali po reklamacji i skardze na działanie moderatorki. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@gargulce2 Wylapałeś bana? Nie widzialem zebyś tu mięchem rzucał...

oznacz moderatorów
gargulce2
#10 Popularyzator#

@az1rael pisałam wcześniej ze twój post też został usuniety. I za to że na forum pisałam o notorycznym  usuwaniu postów dostałam bana. To też pisałam ale zostało usunięte. Na szczęście mam wszystkie screeny.  

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@gargulce2 Nie za to otrzymałaś chwilową blokadę i proszę Cię, abyś nie szerzyła dalej nieprawdziwych informacji. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
gargulce2
#10 Popularyzator#

@w_kiwi a za co? bo nadal nie zostało mi to wyjaśnione. Dostałam blokadę bo pisałam że usuwacie moje wpisy co mam udokumentowane. Proszę mi zatem wyjaśnić za co dostałam blokadę żebym już nie szerzyła tych nieprawdziwych treści? 

Bo właśnie tak to zostało wyjaśnione że naruszam regulamin bo pisze nieprawdę i wprowadzam innych w błąd. Ale gdzie popełniłam to wykroczenie? 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@gargulce2 ponieważ w tej sprawie złożona została reklamacja, szczegóły dotyczące Twojej blokady przed chwilą przesłałem na Twój adres e-mail. Tutaj dodam tylko, że blokada dotyczyła wypowiedzi:

to co robią jest niezgodne z prawem pomimo zasłaniania się przepisem że tak mogą... nie mogą bo usługa jest płatna z góry i nie mogą zmieniać zasad jej dotyczących w trakcie jej trwania. Nie przestrzegają 2 swoich regulaminów co za tym działają na niekorzyść i ze szkodą dla klientów. Pomijam fakt oszustwa i działań na swoją korzyść wybierajac tylko kuriera allegro one czyli swojego twora

...oraz kolejnych w tym wątku. Przypominam też, że kwestie działań moderatorskich należy wyjaśniać pod adresem spolecznosc@allegro.pl.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@msniezek Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
Dbajmy o nasze dobre relacje!    To może zadbaj i odblokuj bo się tu wyśmiewają, moją stopkę

oznacz moderatorów
ironcat
#9 Pomysłodawca#

Cóż, wg klientów to co zostało napisane przez tą użytkowniczkę to sama prawda i jako klient też czuję się oszukana przez Allegro. Prawda w oczy kole. Podpisuję się zdecydowanie pod jej wypowiedzią. Ciekawe, że prawnicy UOKIK podzielają to zdanie i mamy jako klienci gorącą nadzieję, że zostanie w tym temacie wszczęte kolejne postępowanie.

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@ironcat to nie jest kwestia "prawdy", która "kole w oczy". Nikt nikomu nie odbiera prawa do posiadania opinii czy też wyrażania jej. Na Gadane jest mnóstwo niepochlebnych, krytycznych opinii na temat różnych funkcji Allegro - i nikt nie zamierza ich usuwać. To jest kwestia sposobu, w jaki się tę opinię wyraża. Zdanie "czuję się oszukana przez Allegro" (szczególnie poprzedzone dokładnym opisem sytuacji) brzmi zupełnie inaczej, niż "to co robią jest niezgodne z prawem" czy "Allegro to oszuści".

Dbamy tutaj o wysoką jakość rozmowy, a nie o jej kierunek.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
gargulce2
#10 Popularyzator#

@msniezek o I o taką odpowiedź mi chodziło. Dziękuję za wyjaśnienie gdzie popełniłam błąd. (chociaż tylko w kwestii oszustwa mogłabym się zgodzić. Reszta to niestety prawda) 

Proszę jeszcze o informację dlaczego allegro nie stosuje się do swoich regulaminów i zabrania kupującym wyboru przewoźnika który oferuje sprzedawca. Co gwarantujecie w Regulaminie. Dlaczego zmieniacie zasady płatnej usługi? Wybor przewoznika był dla wielu kontrahentów kluczowy przy wyborze oferty. Dla mnie też. Wolałam dopłacić kilka złotych i mieć wybor kuriera dpd bo tylko ten dojeżdża na czas I w godzinach mi odpowiadających. Teraz tego nie mam. Moje zakupy drastycznie spadły. A kupowałam prawie wszystko przez Allegro.... 🤷‍

Osobiście czuje się oszukana bo zapłaciłam za Usługę która nie działa. Konsultanci wciskają kity że test się zakonczy jutro, za tydzień... nie wiadomo kiedy... NO TO KIEDY TO SIE SKONCZY I CZY W OGÓLE?! 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#11 Animator#

Jeżeli zarzut, że działania Allegro są niezgodne z prawem, jest przez moderatorów traktowany jako szerzenie nieprawdziwych informacji, to prosimy o wyprowadzenie nas z błędu i przedstawienie opinii prawnej dot. wprowadzonych zmian.

Prosimy o wyjaśnienie, dlaczego prawnicy działający w ramach poradni UOKiK podzielają nasze przekonania o bezprawności działań Allegro.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Jak masz interpretację uokik to wklej jako potwierdzenie taką interpretacje udzielą ci mailowo jak napiszesz na porady@dlakonsumentow.pl opisując sprawę

oznacz moderatorów
Angys
#1 Nowicjusz#

Witam, czy to jest już potwierdzone, że Allegro zmieniło zasady dotyczące przesyłki kurierskiej w ramach smart i kurier jest z góry narzucany przez Allegro? Ja obecnie już od tygodnia czekam na Pocztex. Pocztex już 2 raz ma wydaną przesyłkę do doręczenia. Za pierwszym razem o 17:05 dostalam informację, że kurier skończył pracę i nie przyjedzie. Mimo iż dostawy realizowane są do 20:00. Kolejnego dnia przesyłka nawet nie została wydana do doręczenia. Dzisiaj przesyłka powinna być doręczona. Infolinia Pocztex nic nie wie. Z kurierem Pocztex nie da się skontaktować, gdyż ma wyłączony telefon. To jest jakieś nieporozumienie, jeżeli Allegro narzuca kuriera, który nie dostarcza przesyłek. Allegro nie powinno zmieniać zasad w stosunku do klientów , z którymi została zawarta umowa na smart wcześniej. W obecnej sytuacji funkcja smart traci na atrakcyjności.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

To jeszcze nic z Pocztą nie jest źle , jazda się zacznie jak zaczną Ci podstawiać kuriera One .

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#11 Animator#

Z Pocztą nie jest źle? U mnie (mała miejscowość) Pocztex nie ma nic wspólnego z usługą kurierską. Nie ma żadnego kuriera, nie ma próby doręczenia. Jest zwykły listonosz, który wrzuca tylko awizo i koniec tematu. Jakby mi system wybrał PP, to pozostaje mi anulowanie zamówienia, bo nie mam możliwości wyjścia z domu.

@Angys Niedawno konsultanci informowali, że tymczasowo Pocztex jest wyłączony z "loterii" ze względu na opóźnienia. I na razie nie wszyscy użytkownicy mają zablokowany wybór kuriera.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To jest problem, ponieważ nigdy nie wiesz na co trafisz.

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#11 Animator#

Czasami można przewidywać na podstawie terminów dostawy, jeżeli dla poszczególnych dostawców są różne. 

Największym nieporozumieniem jest fakt, że o wyborze dostawcy, czyli o warunkach realizacji umowy, dowiadujemy się dopiero po jej zawarciu i dokonaniu zapłaty. Jak chcą narzucać kuriera, to niech przynajmniej o tym informują przed zakupem, bo niechciany wybór to strata naszego czasu i blokowanie naszych pieniędzy.

Pomijam oczywiście fakt, że najpierw o zmianach musieliby poinformować nowych użytkowników, a starym zaproponować je dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

potwierdzone jest tylko to że niektórzy mają jakiś TEST usługi w postaci wybierzemy ci przewoźnika... nikt nie wie którzy niektórzy, jak długo, od kiedy, czy już się skończył bo dostajesz info, że tak ale jednak nie... nie idzie się dowiedzieć jak długo jeszcze ale pewne jest że zmiana warunków umowy podpada pod UOKIK @Angys 

oznacz moderatorów
ohir
#8 Zapaleniec#

Mi prawnik powiedział, że to będzie grubsza sprawa, bo "wykorzystanie dominującej pozycji na rynku do pozbawienia konkurencji (chyba chodzi o to -one-) dostępu do klientów" i żebym się nie przejmował bo UOKiK już się za to bierze.

oznacz moderatorów