anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wyboru kuriera w smart!!!

MAMY ROZWIĄZANIE!
gargulce2
#11 Animator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada. 

Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów. 

Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika. 

oznacz moderatorów
514 ODPOWIEDZI 514
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski kupujący nie zobaczy w formularzu, jaki przewoźnik kryje się pod nazwą Kurier, ale może zmienić tę opcję dostawy i wybrać konkretnego przewoźnika z metod, które sprzedający udostępnia w ofercie. Wystarczy, że wybierze opcję [pokaż więcej metod dostaw]. 

 

Screenshot 2024-08-01 at 10-59-40 Formularz dostawy i płatności wyświetlamy kupującym opcję dostawy Kurier – bez nazwy przewoźnika.png

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
lewgorzkowski
#11 Animator#

@ayo80 "Wystarczy, że wybierze opcję [pokaż więcej metod dostaw]"  Jak ja próbowałem zrobić zakup, to mi się wyświetlił tam tylko INPOST poza SMART (płatny ponad 30zł) (dodałem załącznik w poprzedniej wiadomości) mimo, że sprzedający udostępnia całą paletę kurierów i tak samo jest zapewne u mnie. @ayo80 Przecież to oczywiste, że każdy chce kuriera w ramach SMART, po to jest ten abonament prawda? Miało być SMART, a robicie z nas ...  

Dodałaś zrzut i strzałkę, a czemu nie dodałaś zrzutu po rozwinięciu... no właśnie

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@ayo80 czy cie pogięło?? Zanim zaczniesz coś pisać to weź chociaż sprawdź jak to działa, czy to w ogóle działa i co w tym wszystkim chodzi... poświęć odrobinę swojego cennego czasu jako nowy pracownik i przeczytaj ze zrozumieniem ten wątek od poczatku do końca. MOŻE ZROZUMIESZ i przestaniesz ludzi wprowadzać w błąd.

Mowimy o wyborze kuriera w smart ktory udostepnia sprzedawca (taki jest regulamin I warunki smarta kiedy umowa była zawierana i opłacona z góry)  a nie o dodatkowo płatnych usługach. 

 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@ayo80 może zmienić tę opcję dostawy i wybrać konkretnego przewoźnika z metod, które sprzedający udostępnia w ofercie.

Jesteś kolejną moderatorką, która wypisuje nieprawdę w tym temacie. Nie przeczytałaś nawet postów z ostatnich stron, w których już jedną z Was wyprowadziliśmy z błędu. Rozumiem, że to efekt niedoinformowania, ale w taki sposób dolewacie tylko oliwy do ognia.

oznacz moderatorów
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@gargulce2 @-Sainkho- proszę, nie zapominajcie o tym, co napisałam wcześniej - że jest to test. Nie każdy klient będzie miał taki widok, jak w teście. Ten eksperyment nie dotyczy wszystkich naszych klientów, tylko pewien % kupujących. Każdy z naszej trójki może widzieć to u siebie inaczej. Oczywiście z tego testu będziemy wyciągać wnioski. Dziękuję za Waszą opinię w tym temacie.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@ayo80 skoro jest to test to prosze doprecyzować kiedy sie skończy?? Mój trwa już 4 m-ce.  Wyrazilam swoją opinię wiele razy. Wprowadzacie sukcesywnie "test" na nowych grupach klientów ale nie konczycie go na wczesniejszych. Gdzie tu logika? Skoro to tylko test to dlaczego po tak wielu skargach jest wprowadzona zmana w informacji dotyczacej usługi smart? Ja godzilam sie na inny regulamin. Co innego bylo w umowie. Nie dostalam zadnego aneksu do umowy nie wspominaajac o jakiejkolwiek informacji o rozpoczeciu testu.

Regulamin ktory podpisalam mowi jasno że mam prawo i obowiazek wybrać przewoźnika z tych które proponuje sprzedawca (nie allegro). 

Na tą chwilę sprzedawca w swojej ofercie ma do wyboru:

kurier smart dpd,

kurier smart allegro one,

kurier smart inpost,

kurier smart dhl.

Po dokonaniu zakupu ja widzę tylko kurier smart.  I tu się zaczyna loteria. Gdzie ten gwarantowany regulaminem wybór? Mam 25% szans że trafie na dpd który mi odpowiada. A jak nie trafię to będę anulować zakup... 

Z łaski swojej dowiedz się kiedy ten poroniony test (skoro uważasz że nadal nim jest) sie skończy bo wk.xx.nie klientów sięga zenitu. 

Prawda jest taka że ja kupowałam na allegro dosłownie wszystko bo miałam gwarancje kuriera dpd w smarcie. Teraz unikam allegro jak ognia. Szukam w innych sklepach internetowych. Tutaj kupuje niezbędne minimum którego igdzie indziej nie kupię

 

oznacz moderatorów
lewgorzkowski
#11 Animator#

proszę o NIEZWŁOCZNE wyłączenie mnie z tego "testu", oddaje mój "przywilej testowania" innej osobie. Jaki procencik stanowią osoby, które skarżą się w tym temacie z testowanych? Może innym to odpowiada, może nie wiedzą gdzie napisać, nie wiem... ale skoro komunikuję jasno, że nie interesuje mnie udział w zabawie "losowanie kuriera" to proszę to uszanować i przywrócić stan poprzedni. 

 

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Hejka ! 

Niestety mam to samo 😞 od kilku mc nie mogę wybrać kuriera, skutkuje to opóźnionymi dostawami z jedzeniem dla psa, zawsze miałam DHL ,DPD i było na drugi dzień , dziś 3 dzień mija od zakupu , karmy dla psa nie ma - oczywiście allegro ONE, ma karmę ale trzyma ją sobie w oddziale ,bo po co się spieszyć... jak tak będzie to we wrześniu nie przedłużę SMARTA . Dla mnie osobiście to dyskryminacja. Co fajniejsze jakbym smart nie miała to bym mogła wybrać innego kuriera, tutaj wyskakuje inny ale często taka cena, że szok - czemu mam płacić dodatkowo raz jeszcze za wybór kuriera.... skoro kupiłam SMART by mieć wybór. Myślę, że media powinny się tym zająć, akurat mają sezon ogórkowy. Allegro powinno wpierw spytać użytkowników i podłączyć tylko tych, którzy chcą. Wciskanie na siłę swojego kuriera tylko odraża do samego serwisu, do którego tracę zaufanie. Czy ktoś z nas jest ubezwłasnowolniony ??? że nie może wybrać samodzielnie kuriera?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @sekundeczka. Dziękuję za sygnał i przepraszam za opóźnienie. Proszę, podaj numer przesyłki. Skieruję Twoje zgłoszenie do oddziału, z prośbą o interwencję.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

A000XMRJ93

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry ! Nie widzę by coś się ruszyło w sprawie , paczka dalej kwitnie w oddziale, jeśli mi karma skiśnie to jej nie przyjmę , dla mnie osobiście jest to działanie na moją szkodę celowe. Od 7 rano paczka na oddziale i nie wydana do doręczenia szok .

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

 A najgorsze jest to, że gdybym miała wybór to paczka byłaby wczoraj - pies miałby co jeść ... to są realne szkody, czy allegro bierze pod uwagę - że w wyników testów ktoś może wystosować pozew zbiorowy- ? o realne szkody ???

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Normalnie właśnie piszę do mediów - serio , guzik mnie obchodzi co i jak , dla mnie osobiście robi się to żałosne. Czekasz na paczkę pies głoduje , zero informacji totalna olewka - oto allegro one - serwowany przez Was- czemu tak na siłę to robicie? gdyby ten kurier był taki super to ludzie pialiby z zachwytu- taka jest prawda. 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Interweniuj jak najwięcej. Sprzedawcy protestują od kiedy to weszło. Ale ich samych nikt nie słucha. Firma woli stosować taktykę skłócania stron, obarczając problemami sprzedawców. Dopóki obie strony zgodnie nie zasypią allegro taką lawiną skarg, by nawet kopiuj wklej odpowiedzi nie nadążali robić to tak będzie.

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Najgorsze, że paczka nie dotarła wcale bez żadnej informacji, poszłam i kupiłam psu jedzenie w sklepie przepłacając szok. Jestem tak wkurzona, że to mało powiedziane... Jaka interwencja ?? śmiechu warte... 

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Paczka zamówiona w poniedziałek - zwykle we wtorek już była - ale nie - allegro Ci umili życie - super usługą testów, których nie chcesz - efekt jutro czwartek - paczki nie ma- pies by do tego czasu się przekręcił z głodu. Spowodowało to nie tylko frustrację czyli uszczerbek na moim zdrowiu psychicznym ale też - mogło spowodować szkody w postaci głodującego psa. Kto pytam się weźmie za to odpowiedzialność??? oddacie mi stracony czas?? cały dzień czekania na nic.... nawet nikt nie raczył napisać co się stało, że nie dotarła paczka. Czemu sami psujecie sobie dobrą opinię? w tym momencie nie mogę polecić allegro, fajnie jakby powstał inny serwis - bardziej przyjazny ludziom... bo widać tutaj ludzie to tylko pionki... 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Tak to jest tragedia. Portal w ogóle nie słucha opinii. Powtarzają jak zdarta płyta, że testy przebiegły pozytywnie i że to dla naszego dobra.  Rozumiem wściekłość, sama jestem wściekła. Kolejny rok przez wyszukiwarki będę musiała zakupy do szkoły robić w stacjonarnym, tu prędzej oszaleję niż porównam te wszystkie pie.rdo.ły. A na koniec powiem,z e jako kupująca jeszcze nie masz najgorzej. Teraz postaw się w sytuacji sprzedawcy. Nie włączy smarta to będzie przyjmował skargi klientów, a czasem i negatywa za brak smarta i miał o połowę mniejszą sprzedaż. Włączy (a wymogiem smart dla firm jest włączone allegro one)  to co tydzień będzie miał takich wkurzonych klientów, duża ich część nie rozumie, że to nie jego wina. On jedyne co może robić to reklamować. Moderatorki pognają ale na dobrą sprawę to widać że te interwencje nic nie wnoszą. Kurier i tak pojawia się raz na tydzień.... Kto za leczenie nerwicy i wrzodów zapłaci? A to nie koniec. Niech się karma popsuje w te upały to klient i tak kasę odzyskać musi. Myślisz, że one za nią zapłaci, nie sprzedawca. A to nadal nie koniec kłopotów. Gdy dostanie negatywa z powodu dostawy po 2 tygodniach i poprosi o usunięcie to dostanie taką odpowiedź "klient ma prawo do subiektywnej opinii". Najzabawniejsze jest to, że ciągle piszą, że przesyłkę można reklamować. Kiedyś tu padło pytanie czy w przypadku przesyłki odesłanej bez próby dostawy z powodu pełnego boxu sprzedawca dostanie zwrot kosztów wysyłki czy dopłat. Odpowiedź to "nie". Każdy inny musi wykonać opłaconą usługę, one jest ponad tym...

oznacz moderatorów
sekundeczka
#9 Pomysłodawca#

Niestety ale to straszne, na razie przyjmę karmę jak będzie zepsuta to odeślę, bo psu kupiłam kilka saszetek myśląc, że wczoraj jednak się pojawi, paczka z karmą przeleżała na magazynie kuriera cały dzień od godziny 6 rano... jest czw, w pn była zamówiona.  Realne finansowe kary powinny być dla allegro i to milionowe za takie traktowanie ludzi. 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

Napisałam tu wczoraj o możliwości zgłoszenia nieprawidłowości dotyczących usługi Smart do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Mamy do tego prawo jako konsumenci, których interesy zostały naruszone w wyniku wprowadzonych do usługi zmian.

Mój post został usunięty, mimo że wcześniej w wątku użytkownicy pisali wielokrotnie o możliwości zgłoszenia sprawy do UOKiK, a pracownicy Allegro zapewniający o zgodności "testów" z prawem sami zachęcali kupujących do konsultacji z urzędem.

Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób mój post naruszał zasady Społeczności Allegro. Wiem, że na forum nie powinniśmy komentować działań moderatorskich, jednak już raz w tym wątku miało to miejsce. Powstał również niedawno wątek na temat cenzury na AG i nie został usunięty.

@msniezek 

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@-Sainkho-  no właśnie miałam pisać że twój post w magiczny sposób zniknął chociaż nie naruszał regulaminu... 

Mam prośbę żebyście pisali nowe posty pod ostatnim wpisem. Jeśli piszecie w środku tematu to wpis umyka... dzięki 😉

Ja ostatnio kupiłam jeden produkt. Allegro wylosowało... uwaga, nie uwierzycie.. Allegro one 🤬 

A sprzedawca wysłał inpostem. 

oznacz moderatorów