Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada.
Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów.
Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika.
@gargulce2 Sprawa jest rozpatrywana przez Dział Techniczny, a zgłoszenie przyjął doradca - dlatego proszę, abyś zaczekał na odpowiedź doradcy w sprawie numer 41736182. Poprosiłam o ponaglenie zgłoszenia.
Sciema-już listopad i dalej nic...
Tylko obietnice, wiele emeili do Allegro i dalej ściema...
Tak jakiś czas było-ale się zmyło...
.
@serwis-texas twoja teoria jest słaba
wg mnie sypie się sprzedaż i dystrybucja z oficjalnego sklepu allegro,
oraz allegro ma najprawdopodobniej syfnie podpisane umowy z przewoźnikami
stąd uszczęśliwianie na siłę innych by nie mieli za dobrze
sprzedawca nie może wybrać i ustawić swojej ulubionej dostawy,
kupujący nie może wybrać swojej ulubionej dostawy
warunki regionalne nie są brane pod uwagę
ale jest nowe sales center !
Dla tych co chcą zgłaszać działania serwisu do organów kontroli - kluczowym czynnikiem jest
zmuszanie użytkowników do akceptacji regulaminów obcych firm innych niż allegro
dlaczego wybierając wysyłkę allegro smart kurier muszę akceptować regulamin przewoźnika mi obcego?
dlaczego wybierając wysyłkę allegro smart kurier dpd muszę akceptować regulamin DHL?
@RED Dla tych co chcą zgłaszać działania serwisu do organów kontroli - kluczowym czynnikiem jest zmuszanie użytkowników do akceptacji regulaminów obcych firm innych niż allegro
dlaczego wybierając wysyłkę allegro smart kurier muszę akceptować regulamin przewoźnika mi obcego?
To akurat nie jest dobry trop.
Kupujący nie zawiera umów z dostawcami. Gdyby to robił, ryzyko utraty lub uszkodzenia towarów przechodziłoby na niego z chwilą przekazania towaru przewoźnikowi przez sprzedającego, a nie w chwili otrzymania przesyłki. Prawo chroni konsumenta przed takim ryzykiem i zezwala na odstępstwo tylko wtedy, gdy kupujący podejmuje się odbioru towarów we własnym zakresie lub sam zleca przewoźnikowi ich transport, a przedsiębiorca nie oferował takiej możliwości. Mówi o tym art. 20 dyrektywy 2011/83/UE, którego odpowiednikiem w prawie krajowym jest art. 548 § 3 KC.
Dostarczenie towaru jest zobowiązaniem umownym sprzedającego. To on organizuje lub wykonuje transport. Może zlecić dostawę przewoźnikowi bezpośrednio lub pośrednio.
W przypadku dostaw w ramach usługi Smart nadawcą (i podmiotem uprawnionym do składania reklamacji) jest Allegro, zgodnie z art. IV ust. 1 Regulaminu usługi „Allegro Smart!” dla Sprzedających: "Metody dostawy Towarów objętych Usługą realizowane są na podstawie umów zawartych pomiędzy Spółką a Dostawcami, w ramach których Spółka jest nadawcą w rozumieniu art. 3 pkt 10 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe".
Zgłoszenie do UOKiK-u powinno dotyczyć nieuczciwych praktyk rynkowych, które stanowią praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów.
@RED Jak ktoś nie wie, do jakich przepisów się odwołać, to wystarczy, że opisze stan faktyczny i będzie to traktowane jako sygnał konsumenta.
Nadal zachęcam - jeśli ktoś ma czas, można to zrobić
organem kontrolnym nie tylko jest uokik
@RED Nie o wszystkich można tu chyba pisać. Niektóre są zbyt blisko domu, iykwim 😜
Dziś po raz pierwszy mam taką samą sytuację - tylko opcja kurier, bez możliwości wyboru przewoźnika. Czy to już tak na stałe czy też zostałam włączona w jakieś testy?
U mnie to samo, w piątek zgłosiłam i Pani na chacie powiedziała, że mają mnóstwo identycznych zgłoszeń. Kiedy naprawicie ten problem i będzie możliwość wyboru kuriera?
Przecież tak ma być, celowe działania.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ możecie potwierdzić, ze tak już zostanie?
Oby nie bo wniosę o zwrot za smarta. Nie po to płacę żeby nie mieć wyboru. Czekam do końca tygodnia.
@gargulce2 Ja już zgłosiłam zwrot, jak moderatorki potwierdzą że to testy i za chwilę wróci możliwość wyboru kuriera to anuluję, jak nie to koniec kupowania na Allegro.
@Health___Beauty @Syla270985 @gargulce2
Już od 11 stycznia w formularzu dostawy i płatności możecie zobaczyć dodatkową opcję dostawy na adres – Kurier. Nie wyświetlimy przy niej nazwy przewoźnika. Jeśli ją zaznaczycie, sami wybierzemy metodę kurierską z tych, które udostępnia sprzedający. Informowaliśmy o tym w aktualnościach - tutaj.
Czy chodzi o to rozwiązanie?
@nat_not W artykule jest informacja że jeśli chcesz to możesz wybrać konkretnego przewoźnika - przy zakupie smart takiej możliwości nie było, był tylko kurier.
Drogie Allegro, czemu nie pozwalacie mi kto ma dostarczyć mi paczkę, kurierzy jeżdżą w różnych godzinach (najczęściej dana firma jest w określonej godzinie u mnie) i zamawiam odpowiednim wiedząc o której będę w domu. Przez to że sami chcecie mi zrobić dobrze nie będę mógł odbierać przesyłek albo będę musiał bujać się po punktach odbioru. Czemu działacie na szkodę klientów? Polecam przemyśleć dalszy rozwój kariery osoby która wpadła na tak debilny pomysł.