anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmienimy opłaty za przesyłki Smart! i będziemy je zwracać, gdy klient zwróci lub nie odbierze zakupu

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

3 marca 2025 zmienimy opłaty za przesyłki Smart! na wszystkich rynkach. Zmiany dotyczą sprzedaży na kontach firmowych.

Tabele ze szczegółowymi danymi dotyczącymi opłat za przesyłki Smart! znajdziecie w tym artykule Aktualności.

Jak będziemy zwracać opłaty za przesyłki Smart!

Obecnie nie zwracamy opłat za dostawę  zwróconych lub nieodebranych zamówień Smart!, ponieważ – mimo decyzji klienta o zwrocie – usługa była przez nas zrealizowana. Chcemy jednak, aby sprzedający nie ponosili żadnych kosztów związanych z dostawą Smart!, gdy kupujący rezygnuje z zakupu. 

Od 3 marca, jeśli klient zwróci zakup w ramach odstąpienia od umowy (za pomocą formularza zwrotu w zakładce Moje zakupy i metod zwrotu dostępnych w Allegro Smart!) lub nie odbierze przesyłki, automatycznie zwrócimy Wam opłatę za dostawę przesyłki Smart! (w całości lub części, na zasadach, które dodamy do Załącznika 4 do Regulaminu Allegro). 

Zwrot opłaty obejmuje wyłącznie opłatę podstawową i nie dotyczy usług dodatkowych. Nie musicie składać wniosku, żeby go dostać. Zwrot (w formie rabatu) zobaczycie w zakładce Rozliczenia z Allegro.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
82 ODPOWIEDZI 82

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Za swój smart prywatny zapłaciłam dwa dni temu 59zł. Kto i kogo oszukuje?

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Ruszyła kampania SMART na cały rok za 39,90 zł

TERAZ TO ZACZNĄ SIĘ DOPIERO ZWROTY

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

 

IMG_9555.jpeg

@nat_not   No dobra ale nie widzę ważnej informacji - zwrócicie opłatę za smarta jak klient zwróci całe zamówienie czy część? Np taki zwrot z wczoraj - on by się w marcu kwalifikował na zwrot kosztów smart czy nie? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Health___Beauty będzie przeliczone tak jak był smart w przedziale w jakim zostanie towar u klienta 🙂

W Twoim przypadku policzą najniższy próg 🙂

@nat_not ale według mnie skoro próg zaczyna się od 30 zł to jak klient zostawia coś za 5 zł to powinni oddać całą dopłatę ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@kostas11  Najniższy próg jest od 30 zł, tu zamówienie zrealizowane będzie opiewać na zawrotną kwotę 5,99. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Health___Beauty zobaczymy co @nat_not na to powie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Health___Beauty Inaczej mówiąc, Allegro będzie dla tych, co lubią pracować w czynie społecznym 😎

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@TomBanknoter  Poczekajmy na oficjalne stanowisko Allegro ale cos mi sie wydaje ze smartowe cwaniaki nadal GUROM. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Wyjaśniam to. Dam Wam znać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Daję znać, że próbuję uzyskać informacje niezbędne, żeby Ci odpowiedzieć. Niestety potrwa to dłużej niż zakładałam, więc muszę Cię prosić o cierpliwość. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@nat_not @Oki, dziękuję. Do marca jeszcze sporo czasu 😉

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@nat_not @Health___Beauty  Jak znam życie, to pytanie zaskoczyło Allegro niczym zima drogowców. Naprawdę nikt się nad tym nie zastanowił przed?

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@TomBanknoter  Widocznie Allegro nie wiedziało że istnieje cos takiego jak częściowy zwrot zamówienia 🤪

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Health___Beauty Bo nie czytają Allegro Gadane. A to prawdziwa kopalnia wiedzy 😎

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@nat_not  Minęły ponad 2 tygodnie, czy coś się udało ustalić? 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty dziękuję wam za cierpliwość, wracam z informacją. Jeśli kwota zamówienia po zwrocie spadnie poniżej 30 zł - to oddamy wtedy całość opłaty. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@Sa_nova Dodam do tego, że w takiej sytuacji, kupujący powinien pokryć standardowy koszt dostawy, ponieważ wartość zamówienia po zwrocie, nie kwalifikuje go do darmowej dostawy.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

Poprosimy jeszcze o informację, skąd w nowym cenniku Smart wzięły się przedziały od 30 do 44,99 zł dla wszystkich rodzajów dostawy. Przecież minimalny próg wynosi 45 zł za dostawę do automatu/punktu, oraz 65 zł za kuriera na adres?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TomBanknoter nowe przedziały nie oznaczają zmian w minimalnej kwocie zamówienia Smart!.
Stawki z przedziału 30-44,99 zł możemy brać pod uwagę między innymi podczas częściowego zwrotu zamówienia oraz przy planowaniu potencjalnych promocji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@la_nika OK, dzięki za info 🙂

oznacz moderatorów