anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[8.11] - Pytasz i wiesz - Panel jakości sprzedaży

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz! W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi Eksperta-Andrzeja Stefaniaka, jakie pojawiły się podczas webinaru na temat Panelu Jakości Sprzedaży.

la_nika_0-1666634448271.jpeg

@and_stefaniak  od ponad 2 lat pracuje w Allegro. Zajmował się problemami transakcyjnymi zgłoszonymi przez Klientów. Aktualnie monitoruje jakość sprzedaży Partnerów oraz weryfikuje naruszenia regulaminu.

Na czacie podczas wtorkowego spotkania pojawiło się sporo pytań dotyczących komentarzy, m.in. zasad ich usuwania, a także sugestii na ten temat. Dlatego zachęcamy do udziału w webinarze dotyczącym obsługi klienta, na którym temat komentarzy zostanie poruszony. Możecie się na niego zapisać tutaj
Jest to inny temat, niedotyczący panelu jakości sprzedaży, dlatego pytania na ten temat nie zostały opublikowane w tym wątku.
Zachęcam do udziału w webinarze 24 listopada! 

Poniżej zapis pytań i odpowiedzi z webinaru dotyczącego Panelu Jakości Sprzedaży. 
Dziękujemy za wszystkie pytania!

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
142 ODPOWIEDZI 142

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Na ten moment nie planujemy zmian w tym obszarze, pamiętaj jednak, że dzięki takiej dyskusji możesz łatwo zdobyć dodatkowe punkty w miarach związanych z obsługą dyskusji i poinformować klienta o aktualnym etapie zamówienia.

Dodatkowo klient przed założeniem dyskusji otrzymuje stosowny komunikat z prośbą o cierpliwość, jeżeli termin nadania paczki jeszcze nie upłynął, zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy zwraca na to uwagę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Dlaczego jest możliwość punktowania oceny za koszt wysyłki? Mimo że mamy ustawiony najtańszy koszt na wszystkie dostawy i kolportera za 0 zł, klient wybiera np. kuriera za 20 zł. W ocenie za koszt wysyłki może nawet dać jedną gwiazdkę. Przecież sam wybrał taki koszt, mimo że mógł wybrać za 0 zł. Albo wybiera paczkomat za 8,99 zł ( zakupy mniej niż 40 zł) i też jedna lub dwie gwiazdki.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Możliwość oceny kosztu wysyłki została usunięta 27 lipca 2022 roku.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Pojawiają się sytuację, w których kupujący nie ma żadnego wpływu na jakość sprzedaży np klient się ostatnio u nas pomylił i pomimo 5 gwiazdek zamiast "polecam" kliknął "nie polecam",  komentarz wystawił około godziny 21:00. Jakie rozwiązanie w zaistniałej sytuacji Państwo proponują?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

W takich sytuacjach zalecamy kontakt z klientem, komunikacja to często klucz do rozwiązywania ewentualnych problemów. Jeżeli nie uda Ci się porozumieć z klientem, to zgłoś sprawę do obsługi serwisu poprzez formularz kontaktowy. W przypadku, w którym Kupujący wybrał niewłaściwy typ oceny, czyli wystawił ocenę “Nie polecam”, a zgodność z opisem i obsługę kupującego ocenił na 5 gwiazdek to będziemy mogli zaingerować w ocenę.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Co w przypadku udokumentowanej prośby kupującego o późniejszy termin wysyłki niż przez nas deklarowany? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Zasady pozostają niezmienne, czyli do takiej transakcji również policzymy wskaźniki jakości. Jeżeli doszło do takiej sytuacji to najlepiej podjąć próbę kontaktu z klientem w celu ewentualnego anulowania zamówienia i uzgodnienia późniejszego terminu transakcji w dogodnym dla obu stron terminie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy jeżeli klient dostaje dowód zakupu przez wiadomość generowaną z Baselinkera, ale nie będzie ona dodana do dedykowanego pola na plik z fakturą przy zamówieniu, to moja jakość sprzedaży spadnie?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Sugeruję korzystać z narzędzi dostępnych w serwisie, jednak taka sytuacja nie ma wpływu na punktację jakości.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy nadal liczycie odpowiedzi autoresponderów (czas odpowiedzi)?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Tak jednak w przyszłości może się to zmienić, do tego przypominam o konieczności udzielania w miarę możliwości wyczerpujących odpowiedzi na pytania klientów.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czyli jeśli mam czas na odp. 24godz to ma znaczenie czy odp po godzinie czy po 6?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Ma to znaczenie dla punktacji jakości w mierze “Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów”. Im niższy jest średni czas, w którym klienci otrzymywali od Ciebie odpowiedzi na wiadomości, tym więcej punktów zdobędziesz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Co z pytaniami klientów wysyłanymi od poniedziałku do piątku w godzinach nocnych, np o godzinie 23.30 w poniedziałek?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Czas 24 godzin liczony jest od momentu wysłania wiadomości przez klienta, w takim przypadku odpowiedzi powinieneś udzielić maksymalnie do wtorku do godziny 23:29.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Witam a jak wygląda sprawa ustawienia autorespondera na pytania?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Serwis nie udostępnia takiej funkcjonalności i nie prowadzi jej wsparcia.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Powiedz proszę: Jeśli dorzucam do zamówień cukierki np krówki czy mogę umieścić ich zdjęcie na miniaturce produktu żeby urozmaicić miniaturkę? Z góry dziękuje za odpowiedz.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

and_stefaniak
Ekspert Allegro

Tak możesz to zrobić, pod warunkiem że każdy z Twoich klientów dokonując zakup w takiej ofercie otrzyma cukierki dokładnie takie, jak przedstawione na miniaturce.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]
Czy punkty spadać będą sprzedającym, którzy nie korzystają z Allegro One? W naszym rejonie korzystanie z tych form dostawy jest niemożliwe.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów