anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[10.09.2025] Powiadomienie: "Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji"

MAMY ROZWIĄZANIE!
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:

Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx.

Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru).

Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.

PRZEJDŹ DO REKLAMACJI 

Pozdrawiamy
Allegro

Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji.

 

Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
EElektryka_com
#12 Orędownik

z każdego

EElektryka_com_0-1757954129559.png

 

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Ależ @EElektryka_com ... Oczekuj na odpowiedź w milczeniu... Szanowny @gdvorek zamieścił wpis że z informacją powróci, to powróci. Wiem, wiem... Nie określił roku, ale wiarę mieć trzeba!

oznacz moderatorów
KRIS-BHP
#7 Wielbiciel

KRISBHP_2-1758264721378.png

 

Screenshot zrobiony 19.09 o ~08.50
Czas na odpowiedź jeszcze nie upłynął. Czy jest szansa na naprawę tego buga? Wielokrotnie widziałem na Allegro Gadane sprzedawców zgłaszających ten sam problem. Takie sprzeczne z prawdą wiadomości powodują tylko niepotrzebne emocje.

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@KRIS-BHP Uzbrój się w cierpliwość, tak jak napisałem, skoro @gdvorek napisał że wróci z odpowiedzią na tę kwestię, to tak będzie! Choćby się paliło, waliło, wywiąże się z obietnicy. To tylko kwestia czasu...

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Cały czas rozsyłacie bzdury... Długo to jeszcze potrwa??

TechartGSM_0-1759909755034.png

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@TechartGSM 

Przepraszam najmocniej, że nadal nie wróciłem z odpowiedzią. Będę uczciwy z Wami, że nadal nie dostałem odpowiedzi, która byłaby dla mnie i dla Was pewnie też satysfakcjonująca. 

Proszę dajcie mi jeszcze chwilę. Ja intensywnie działam w tym temacie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane
Dziękuję za cierpliwość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na moją odpowiedź!
 
Faktycznie na początku działania tego procesu czas na odpowiedź nie był przeliczany prawidłowo. Wprowadziliśmy już poprawki – obecnie termin na decyzję w sprawie reklamacji liczony jest prawidłowo, czyli 14 dni od dnia następującego po złożeniu reklamacji.
Warto też wiedzieć, że komentarz dotyczący możliwości odrzucenia reklamacji odnosi się tylko do sytuacji, gdy sprzedający podejmuje decyzję po upływie terminu. Przed jego upływem sprzedający może oczywiście podjąć decyzję zgodną ze stanem faktycznym produktu.
Natomiast jeśli termin minie, to zgodnie z przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta taka reklamacja uznawana jest za zaakceptowaną - dlatego podpowiadamy, w jakich przypadkach można ją jeszcze odrzucić.
Wspomnę, że ze strony Allegro:
 
  • system pokazuje, kiedy mija termin na decyzję – jeśli został przekroczony, oznaczamy go na czerwono,
  • nie akceptujemy reklamacji automatycznie – decyzję zawsze podejmuje sprzedający,
  • z technicznego punktu widzenia możliwość odrzucenia po terminie nadal istnieje.

W razie pytań służę pomocą!

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Cały czas rozsyłacie wprowadzające w błąd emaile w tej kwestii... Dramat.

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Mija kolejny miesiąc, a Wy cały czas OKŁAMUJECIE sprzedających o przekroczeniu czasu na wydanie decyzji reklamacyjnej. 

TechartGSM_0-1762884811528.png

TechartGSM_1-1762885133926.png

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM czy możesz podać mi, którego zamówienia dotyczy ta reklamacja? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@_HolaOla_ Tu nie chodzi o tą konkretną, o KAŻDĄ!!! Zawsze wysyłacie kłamliwe informacje, ale proszę bardzo, zamówienie de0d0750-b27c-11f0-86bb-d3124549a2c1

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM dziękuję, poprosiłam już zespół o dokładne sprawdzenie tego. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@_HolaOla_ Co tam wyniknęło z tej Twojej "prośby" do zespołu?? Minęło 10 dni. Odpowiem Ci - nic nie wyniknęło. Tak jak wysyłaliście KŁAMSTWA, tak do dziś dnia to robicie!!!!!!!!!!!!

Możecie w końcu przestać? Uprzejmie proszę... I TO RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANDALE!!!!!!!

oznacz moderatorów
Ian4
#9 Pomysłodawca

Jak Uokik  im nie przywali, raz a porządnie, to nic się nie zmieni, będzie coraz gorzej...

oznacz moderatorów
republicbikes
#9 Pomysłodawca

U nas dokładnie to samo - przy czym nawet (mieliśmy szczęście - bo nie wiedzieliśmy nawet, że dotyczy to tylko niedopełnienia formalności przez klienta) odrzuciliśmy tak jak informuje allegro w mailu z powodu braku odsyłki i o dziwo allegro pobrało nam środki i zwróciło klientowi allegro protect. Jak dla mnie - przeraża mnie ilość błędów po stronie allegro i jakość działania portalu, niedomówień po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian .

oznacz moderatorów
wsm24_pl
#9 Pomysłodawca

 

Witam,

Mamy problem - reklamacja zgłoszona 11.11, termin do 25.11 do końca dnia. 25.11 o 14:30 dostajemy informację z Allegro o przekroczonym terminie reklamacji i o tym, że klient może zgłosić wniosek do Allegro Protect o zwrot środków! Tego samego dnia dostaliśmy od producenta informację, że reklamacja jest odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne, informacja została przekazana klientowi, a on już zgłosił wniosek do Allegro Protect. Prosimy o pilną pomoc w tej sprawie i odrzucenie wniosku klienta, bo zachowaliśmy termin odpowiedzi, Allegro nie może bezprawnie pobrać od nas środków i zwrócić kupującemu na odrzuconą reklamację.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Numer zamówienia: 591153f0-6257-11f0-841a-1fc8207aab35  

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@wsm24_pl Odrzuciłeś reklamację w terminie, to kupujący dostanie kasę ze środków Allegro a nie Twoich, tyle. 

Kłamliwe maile co do przekroczenia czasu na decyzję wysyłają od miesięcy - zlej to, niech se pop***** brednie jak lubią.

oznacz moderatorów
wsm24_pl
#9 Pomysłodawca

@TechartGSM gdyby to tak wyglądało to nie ma problemu, ale Allegro po pierwsze, chce nakładać ograniczenia na konto, po drugie obciążyć nas kosztem tego zwrotu. Jak u Ciebie to wyglądało w przypadku tych "przekroczonych reklamacji", klienci składali wnioski do Allegro Protect? 

U nas na razie Allegro wstrzymało wypłatę środków klientowi i czekamy na dalsze kroki. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@wsm24_pl 

Mogę prosić Ciebie o zrzut ekranu z informacją która wprowadza w błąd. Pomoże mi to w weryfikacji tego problemu. Dzięki.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Że co?? Wałkujemy temat od miesięcy, sprawa jest dokładnie taka sama jak w temacie:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/10-09-2025-powiadomienie-quot-up%C5%82yn%C...

Na który nie raczycie już nawet odpowiedzieć. Naprawdę masz aż tyle zgłoszeń że zapomniałeś o temacie poruszanym przez wiele osób w wielu wątkach i chcesz screeny do weryfikacji??

Nawet już powstrzymam się od komentarza w moim wrodzonym uprzejmym stylu...🤣

oznacz moderatorów