Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient zadal pytanie, czy jego paczka zostanie dzisiaj nadana - probowalismy udzielic klientowi 7 ponizszych odpowiedzi:
1. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - przesylka jest gotowa od rana, jednak nie bylo jeszcze dzisiaj u nas kuriera. Doopiero gdy odbierze i zeskanuje paczki zmieni sie jej status 🙂
2. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - jej status zmieni sie dopiero w momencie, gdy kurier odbierze od nas paczki 🙂
3. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - mysle, ze w ciagu godziny bedzie u nas kurier po paczki 🙂
4. Dzien dobry 🙂 tak - czekamy na kuriera 🙂
5. Dzien dobry - tak 🙂
6. Dzien dobry 🙂
7....
ZADNA WYSLANA PRZEZ NAS WIADOMOSC NIE DOTARLA DO KUPUJACEGO A DO KAZDEJ OTRZYMALISMY PONIZSZA ODPOWIEDZ: "
@accadia konsultuję temat, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
U mnie taki sam problem
U nas to samo. Nie ma możliwości odpowiedzenia klientom w konwersacji (nawet zostawiając puste pole)
U mnie to samo a tylko napisałam dzień dobry tak
@accadia wiadomości nt. przesyłki nie doszły ponieważ nie masz adresu e-mail "PosteInfo-norep..." dodanego do swoich adresów e-mail.
@gdvorek Co Ty za brednie piszesz!!! Przeciez mnostwo ludzi ma ten problem, a ja pisalem bezposrednio przez strone Allegro i zakladke wiadomosci. Poszukajcie winy u siebie, a nie wymyslacie **piiip**oly w ramach spychologii
@accadia proponuję okiełznać emocję i przeczytać co wyżej napisałem. Działamy w tym temacie, wiemy o błędzie.
@arpiddd wysyłasz w treści wiadomości odnośnik do innej strony.
U mnie to samo i nie da się zrobić zgłoszenia przez pomoc
Ja mam lepiej xDDD
"Treść Twojej wiadomości wysłanej do xxxx zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy."
Nie można dzień dobry napisać
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
nie działa wcale wysyłanie wiadomości do klientów, nie można wysłać załącznika ani jakiejkolwiek wiadomości.
Ja też na dwie próby udzielenia uprzejmej i wyczerpującej odpowiedniej odpowiedzi klientce otrzymałam info, że wiadomość nie ostała dostarczona, ponieważ zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne. Nie dość, że allegro może z automatu zablokować takie konto, to jeszcze podsumuje sprzedającego za nieudzielenie odpowiedzi w w wymaganym czasie.
@capitalpackaging był to błąd, który został już przez nas wyeliminowany i za który przepraszamy!
Nie wysyłam. Chcę odpowiedzieć klientowi na wiadomość z prośbą o fakturę i nie mogę tego zrobić nawet wysyłając wiadomość o treści: ".." i załączając tylko fakturę, w której również nie ma żadnego odnośnika do innej strony.
Natomiast powód, który widnieje w zwrotce, że moja wiadomość nie zostanie dostarczona do klienta to: "zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy."
U nas to samo, podziękowałam klientowi za odpowiedz o treści:
Witam.
a z allegro dostałam informację:
Treść Twojej wiadomości wysłanej do xxxxx zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy.
Co za bajzel... To już nie pierwszy raz takie jazdy w tym miesiącu.
Potwierdzam, że otrzymałem informację o błędzie i już działamy w tym temacie. Wrócę do Was z odpowiedzią. Przepraszam za niedogodności.
U nas to samo !
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o informację, co nie zgadza się tym zdaniu z zasadami regulaminu allegro, że nie została wiadomość przepuszczona?
"Dzień dobry, nie mam informacji jakie są uchwyty w tej kabinie. Pozdrawiam"
@AQUASYSTEMS i kolejny... poczytaj inne posty, to wygląda na awarię.