Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Az mnie dzisiaj to zdziwiło.
Klient zamówił paczke 3 marca o 8:58, dostawa allegro one box zielony automat, poza SMART za 9,99.
Wysyłka 4 marca, dzisiaj ja odebral z automatu...a allegro obciaża kwota 10,99.
I tutaj pomyslalem, ze moze nie wychwyciłem tych podwyzek bo nardziej obliczalem jak to bedzie z nowymi prowizjami i oplatami SMART, szukam tego emaila.
Jest, ze podwyzki w allegro delivery ale jest tez dopisek Zmiany w cennikach dostaw wprowadzimy automatycznie – nie musisz nic robić.
Dobra ogarne recznie w cenniku - chwilunia tego sie nie da zrobic recznie z allegro delivery😂, po najechaniu na ten niebieski wykrzyknik jest Aktualizujemy ceny niektórych dostaw. Zmiany w cennikach i ofertach bedą widoczne w ciagu kilku dni.
Na aukcjach nadal dla klientow wyswietla sie stara cena 9,99 ale allegro pobiera juz nowa 10,99. Nie mozna tego zmienic recznie. Klienci płaca nizsza cene a allegro pobiera juz po nowemu, po podwyzkach 3 marca.
I w zwiazku z tym mam dwa pytania:
-długo jeszcze ta aktualizacja, bo niby czemu sprzedawcy maja płacic allegro 10,99 jak dostaja od klientów 9,99?
-oczywiście rozumiem, ze allegro zwroci sprzedawcom ta różnice za aukcje zanim klienci nie beda placic ceny po podwyzce?
Super...pobierac wyzsza opłate, zanim sie zaktualizowało cennik....
Cześć, @AquaJungle. Przepraszam za utrudnienia. Już weryfikujemy tę sprawę. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ U mnie to samo - klient zapłacił za przesyłkę 9,99zł a Allegro pobrało 10,99 zł
Zamówienia :
7c216d20-f7c8-11ef-9f7a-6b888f5224da
64144dd0-f802-11ef-b9bf-6b65dbde4d93
Cześć, @kakabe_2007. Wiemy o błędzie w naliczeniach opłat za nadanie paczek Allegro Delivery. Dział techniczny priorytetowo pracuje nad rozwiązaniem tej sytuacji. Przepraszam za utrudnienia.
Przesłałam już prośbę o korektę błędnie naliczonej kwoty nadania podanych zamówień.
Czy naprawienie błędu, będzie skutkowało, automatyczną korektą błędnie naliczanych kosztów u wszystkich sprzedawców? Czy pracujecie tylko nad usunięciem problemu z przyszłymi zamówieniami, a sprzedawcy którzy się nie upomną o zwrot, będą stratni?
@magic-trinkets, dążymy do tego, aby korekty były realizowane automatycznie. Zależy nam również na szybkim ujednolicenia kosztów w cennikach z naliczonymi kosztami nadania.
U mnie to samo: w ustawieniach dostawy 10,99zł, ale cena dla klientów, widoczna w ofertach, 9,99zł. A teraz przeliczcie sobie tę złotówkę przez ilosc sprzedających - całkiem spory zastrzyk gotówki dla Allegro.
Pomnożyć nie przez ilość sprzedających, tylko przez ilość sprzedanych przedmiotów. Rzeka złotówek dla allegro.
@Mido, przepraszam za utrudnienia. Proszę, podeślij numery zamówień, które zostały błędnie rozliczone z kwotą 10,99 zł zamiast 9,99 zł.
@AquaJungle, proszę, podaj numery zamówień, które zostały błędnie rozliczone z kwotą 10,99 zł zamiast 9,99 zł.
@MiMary Wszyscy sprzedawcy czekają na zwrot niesłusznie pobranych opłat - automatycznie i od razu
14854568809. Problem dodatkowy jest w tym że klienci NADAL widzą w moich ofertach cenę 9,99zł. I na pewno nie tylko w moich. Kiedy zamierzacie coś z tym zrobić?
346413a0-f8ce-11ef-97d5-cbfd6d3a158f
346413a0-f8ce-11ef-97d5-cbfd6d3a158f
346413a0-f8ce-11ef-97d5-cbfd6d3a158f
Kolejna próba - bo poprzedniej nie dopuszczało do publikacji czystego nr zamówienia, bez żadnych dodatkowych treści
Nie wiem dlaczego nie mogłem wcześniej odpowiedzieć jako Mido. Cały czas zalogowanie powracało na konto na ktorym byłem wcześniej (zeStryszka) , mimo wielokrotnego logowania się tu i na Allegro jako Mido.
@Mido Poprosiłam o wykonanie korekty.
U mnie zadziałało wyłączenie Allegro delivery i zapisanie cennika, odczekałem kilkanaście minut, aż w ofertach straciłem Smart..
Następnie ponownie włączyłem Allegro delivery w cennikach dostaw i zapisałem.
Zrobiłem to kilka dni temu, by nie być stratnym, sprawdziłem koszty dostaw zostały naliczane prawidłowo.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
proszę pilnie o informację co zrobicie z tym błędem
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
a mi tylko jedna .....na razie ,ale przewidziałem ,że będzie jajo