anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Delivery - klienci płaca nizsze ceny (dostawa poza SMART) a allegro pobiera wyższe...

MAMY ROZWIĄZANIE!
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Az mnie dzisiaj to zdziwiło.

Klient zamówił paczke 3 marca o 8:58, dostawa allegro one box zielony automat, poza SMART za 9,99.

Wysyłka 4 marca, dzisiaj ja odebral z automatu...a allegro obciaża kwota 10,99.

 

I tutaj pomyslalem, ze moze nie wychwyciłem tych podwyzek bo nardziej obliczalem jak to bedzie z nowymi prowizjami i oplatami SMART, szukam tego emaila.

Jest, ze podwyzki w allegro delivery ale jest tez dopisek Zmiany w cennikach dostaw wprowadzimy automatycznie – nie musisz nic robić.

Dobra ogarne recznie w cenniku - chwilunia tego sie nie da zrobic recznie z allegro delivery😂, po najechaniu na ten niebieski wykrzyknik jest Aktualizujemy ceny niektórych dostaw. Zmiany  w cennikach i ofertach bedą widoczne w ciagu kilku dni.

 

Na aukcjach nadal dla klientow wyswietla sie stara cena 9,99 ale allegro pobiera juz nowa 10,99. Nie mozna tego zmienic recznie. Klienci płaca nizsza cene a allegro pobiera juz po nowemu, po podwyzkach 3 marca.

 

I w zwiazku z tym mam dwa pytania:

-długo jeszcze ta aktualizacja, bo niby czemu sprzedawcy maja płacic allegro 10,99 jak dostaja od klientów 9,99?

-oczywiście rozumiem, ze allegro zwroci sprzedawcom ta różnice za aukcje zanim klienci nie beda placic ceny po podwyzce?

Super...pobierac wyzsza opłate, zanim sie zaktualizowało cennik....

 

oznacz moderatorów
89 ODPOWIEDZI 89
maxr01
#17 Koryfeusz#

Przecież to jest bez sensu..

- Z powodu błędu serwisu Allegro sprzedawcy są poszkodowani - czy teraz wszyscy sprzedawcy mają sprawdzać rachunki i składać reklamacje? - to jest chore, kto zapłaci za "czas" poświęcony na poprawianie błędów Allegro?

- Czy Allegro zrobi automatyczną korektę i poinformuje o tym sprzedawców - np. jakiś-taki e-mail typu: "Bardzo przepraszamy za błędne naliczanie pobieranych opłat wynikające z błędu naszego systemu. W następnej wiadomości wyślemy zestawienie zamówień, do których zostały wykonane automatyczne korekty cen wysyłek i zwroty nienależnie pobranych prowizji" .

- Czy jednak będzie inaczej i każdy sprzedawca będzie musiał poświęcić wiele godzin na sprawdzanie rachunków i wysyłanie reklamacji odnośnie kosztów przesyłek i prowizji od nich pobieranych.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o korektę pobranego kosztu wysyłki z zamówień numer
4ef96cd0-f886-11ef-a0ab-418cf1f3d99c oraz
36eb41e0-f859-11ef-96ce-55e9ff0388e6
klienci zapłacili niższą kwotę .

W zgłoszeniu nr "50087363" z dzisiaj

otrzymałam taką odpowiedź

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

W momencie składania przez kupującego zamówienia w cenniku mieli Państwo wpisaną niższą kwotę.

W takim razie zalecam zmienić wartość w cenniku:
https://salescenter.allegro.com/delivery-settings 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @cudaswiata-sklep. Przekazałam prośbę o korektę naliczonych opłat.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@MiMary kiedy allegro zwróci automatycznie wszystkim "poszkodowanym" te opłaty?

jak się nie upomną to wcale?

oznacz moderatorów
Starkrak
#11 Animator#

Hmm, allegro oficjalnie nie poinformowało sprzedających o błędzie. Podejrzewam, że 90%  sprzedających o tym nawet nie wie. Czyżby allegro liczyło, że lwia cześć sprzedających nie  zorientuje się i nie poprosi o korektę?

 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@RED Być może ten "błąd" był zaplanowany. Bo już tydzień minął, i nadal sprzedawcy muszą żebrać o to, co im się należy

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 11.03.2025 g. 16:13
Korekty za wszystkie zamówienia, których dotyczył ten problem zostały dzisiaj zlecone. 
Do jutra do końca dnia potrwa ich procesowanie, więc najpóźniej jutro będę u Was widoczne. Otrzymacie też wiadomości e-mail w tej sprawie. 
Dziękuję za cierpliwość! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

13c00680-fa64-11ef-a264-6b3f11102a46 ta oferta jeszcze mi wpładła 

oznacz moderatorów
DROGERIE24_pl
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czyli że WSZYSCY sprzedający na allegro którzy zostali błędnie przez błąd systemu rozliczeni, będą z automatu dostawali korekty - BEZ ZGŁASZANIA na tym forum osobnych transakcji? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DROGERIE24_pl dokładnie tak, opłaty skorygujemy automatycznie wszystkim sprzedawcom, których dotyczył problem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów