Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy ktoś z moderatorów może mi powiedzieć co stało się z przesyłką zwrotną AD007069U7 ?
Ani emaila, ani sms-a z powiadomieniem ani żadnej przesłanej informacji a klient zakłada dyskusję wklejając jakiś cudaczny listing z inną miejscowością, do której trafiła przesyłka zwrotna.
Krąży zaginęła, nic dziwnego z tym przewoźnikiem.
@atechnik_sklep Numer przesyłki zwrotnej dla tego zamówienia to AD007069U7 i widzę, że została dzisiaj doręczona.
@w_kiwi Gdzie została doręczona przesyłka zwrotna skoro klient podsyła w dyskusji zrzut śledzenia przesyłki z informacją o dostarczeniu jej do Warszawy a to ładne kilkaset kilometrów od tego miejsca gdzie powinna trafić?
Jakoś nie widzę aktywności konsultantów w dyskusji, w której klient zachowuje się wzorcowo - to od Was żąda zwrotu środków za zakup skoro popierniczyliście zwrot i wysłaliście byle gdzie.
@atechnik_sklep Nasi konsultanci są w trakcie wyjaśniania sytuacji z kupującym, bardzo dziękuje za cierpliwość
Tak? " konsultanci są w trakcie wyjaśniania sytuacji z kupującym"?
Kupujący rano dzwonił do mnie, że odrzuciliście mu reklamację na niedostarczenie zwrotu bo nie dostarczyliście go pod jakiś błędny adres a dostarczyliście gdzieś w Warszawie.
No to jak - wyjaśniacie czy tylko ściemniacie? Poniżej listing od klienta.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie dostarczyliście przesyłki do sprzedawcy. Nie zwróciliście środków kupującemu. To jest jakość Allegro Delivery?
Klient ma pretensje do mie a Wy umywacie ręce nie pomagając kupującemu.
@atechnik_sklep Zbiory "jakość" oraz "Allegro Delivery" nie mają punktów wspólnych