anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria- zakończone aukcje widnieją jako trwające. [5.04.2025]

mwmonety
#21 Demiurg#

Co się dzieje z kończącymi się wczoraj wieczorem aukcjami pytam w swoim imieniu jak i klientów którzy w momencie planowanego zakończenia mieli najwyższe oferty ? . Dlaczego wiele aukcji zakończyło się i nadal widnieją jako aktywne z datą zakończenia WCZORAJSZĄ ? . Klienci którzy mieli najwyższą ofertę są zaniepokojeni dlaczego nie mają ich w swoich zakładkach jako wygrane . Jakieś logiczne wyjaśnienie ?. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Mcdas
#9 Pomysłodawca#

U mnie to samo, wczoraj się skończyły, widnieją w asortymencie jako aktywne (po kliknięciu zakończone) a brak ich w zamówieniach. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Znowu awaria?????????? zakończone aukcje nie są w wygranych, nie ma emaili od allegro o wygraniu aukcji. Ludzie wkurzeni, a wy sobie milczycie.....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Podaj proszę przykładowe numery ofert. To pomoże mi w weryfikacji. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mcdas
#9 Pomysłodawca#

17371170323, 17371159510, 17371117658 i wiele innych

oznacz moderatorów

Niedzielan21
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 Na przykład te : 17371106887 ,17371532262 ,17369796575 i wiele innych.

oznacz moderatorów

bukini
#2 Obserwator#

17386664780 i kilkadziesiąt innych

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Mcdas i @mwmonety Weryfikuję sprawę z odpowiednim zespołem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 Zacznijcie od tego żeby przeprosić wszystkich którzy zakupili coś a w tej chwili to sami nie wiedzą kto zawinił i jak zwykle my sprzedawcy za to zostaniemy ocenieni a Wy potem napiszecie tylko "przykro nam że spotkała........ ,ale nie możemy zmieniać opinii.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

mogę tylko powspominać przeszłość - kiedyś to było,

widząc podobną awarię - szukałem komunikatu allegro, który był na głównej stronie - z przeprosinami, wyjaśnieniami i itp

a teraz - cisza, może nikt się nie kapnie, bo mnie z roboty wyrzucą

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 wiesz że @RED ma rację. Tak kiedyś było : info o awarii, przepraszamy itp... a teraz głowa w piasek

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Mcdas
#9 Pomysłodawca#

Czy odpowiedni zespół się już zebrał? Klienci coraz bardziej wkurzeni

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Mcdas Mam co do tego spore obawy w końcu mamy weekend i wszyscy mogą mieć wolne ,oprócz sprzedawców na allegro .

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Mcdas Przykro mi, ale nie mam żadnych informacji. Jak tylko to się stanie, wrócę z odpowiedzią.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 Podejrzewam że problem z dostępem do aukcji był już wczoraj w trakcie ich kończenia .Sam miałem wczoraj telefon od jednego klienta który robił u mnie zakupy i nie mógł w chwili kończenia jednej z aukcji przebić oferty. Przez ten błąd mogliśmy ponieść też straty finansowe (wy również) ,tyle że nam jest później  trudniej to drobić. Usuwanie awarii powinno odbywać się niezwłocznie a potencjalni klienci informowani na stronie głównej o problemie. 

oznacz moderatorów

modowe_pole
#9 Pomysłodawca#

Mam dokładnie to samo. Straszliwy bałagan. Te aukcje powinny przedłużyć się o 24 h a wyświtlone widnieją jako zakończone. 

oznacz moderatorów

modowe_pole
#9 Pomysłodawca#

Allegro nadal milczy a sprzedawcom robi się bałagan, kupujący nie mogą opłacić wygranych aukcji

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@modowe_pole Allegro nie milczy, tylko weryfikuję sprawę. Nie mam nowych informacji. 
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem tak szybko, jak to jest możliwe.
Przepraszam Was za utrudnienia. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mcdas
#9 Pomysłodawca#

Proszę poinformować o zaistniałej sytuacji Kupujących, że problemy wystąpiły z Waszej strony a nie z winy Sprzedającego 

oznacz moderatorów