anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpodstawna negatywna ocena. Brak reakcji allegro.

Autozaslony
#12 Orędownik#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Dziewczyny może Wy coś zdziałacie.

Posiadamy pewien zestaw produktów w dwóch klasach cenowych ze względu na rodzaj użytych materiałów: Standard oraz Premium. Każdy jest bardzo dobrze opisany i widać ewidentne różnice.

Klient kupił u nas zestaw Standard (pewnie chodziło o niższą cenę) ale jak go otrzymał okazało się, że chciał wersję premium. Zarzucił nam celowe wprowadzenie go w błąd itd. Produktu nie chciał zwrócić mimo, że został poinformowany o takiej możliwości.

Oczywiście będąc złośliwym dał nam negatywną opinię, zaznaczając iż otrzymał błędny produkt, co nie miało miejsca, wyjaśniłem to wyżej oraz dołożył nieterminową wysyłkę co również nie miało miejsca gdyż termin na aukcji ustawiony na 2 dni robocze, klient dokonał zakupu 19.02, my wysłaliśmy towar 20.02. Zaznaczył również naszą nieuprzejmość, ale to on nas oskarżył bez żadnych podstaw o celowe wprowadzanie go w błąd. 

Próbowaliśmy najpierw do niego zadzwonić i wyjaśnić, że błąd leży po jego stronie i że ma prawo do zwrotu, oczywiście nie mógł rozmawiać, ale już pisać i wrzucać negatywne opinie mógł.

Jest to ewidentnie złośliwie dodana negatywna ocena nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.

Poprosiliśmy i usunięcie negatyw, nie usunął.

Rozmawiałem na czacie z Waszym pracownikiem ale oczywiście jak większość Waszych pracowników nie rozumie co się do niego pisze i on nie widzi żadnego problemu. Mimo, że faktycznie jak sam np termin wysyłki był prawidłowy.

Proszę usuńcie tego negatywa.

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Autozaslony nic nie zrobisz z tą oceną  ,trzeba wziąć na klatę i zapomnieć .

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Czyli co, każdy może kupić coś sobie a potem bez żadnych powodów wystawić negatywa i tyle?

Skoro allegro może zweryfikować słuszność oceny to może ją usunąć.

Rozumiem, że jak zwykle sprzedawca się nie liczy tylko kupujący?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Autozaslony wg regulaminu allegro nie , wg polskich przepisów

wg moderatorów allegro - tak

można kłamać do woli

oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Kpina, ale poczekam jeszcze na oficjalną informację o dziewczyn.

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@Autozaslony Wyślij mu wezwanie do zaprzestania naruszania dóbr osobistych

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

TechartGSM
#11 Animator#

Powodzenia życzę.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@Autozaslony Marne szanse - jak mawiają Francuzi

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

profitools
#9 Pomysłodawca#

Raczej nie usuną. Napisz rzeczową i spokojną odpowiedź na negatyw, żeby czytający negatywy klienci poznali rzeczywisty przebieg transakcji. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony niestety nie mam możliwości usunięcia tego komentarza. Gdyby dotyczył tylko nieterminowej wysyłki, to faktycznie moglibyśmy zadziałać, jednak klient porusza w nim także inne kwestie.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Autozaslony masz odpowiedź moderatora pisaną z gotowca

i jak się z tym czujesz?

masz potwierdzenie na to, że w komentarzach można kłamać do woli

o bezprawności takich działań pisałem tutaj o tym 5 lat temu

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096

i proste pytanie do  @Syrena_zT 

jaki obraz po lekturze takich fałszywych opinii wyciągnie konsument je czytający?

prosty przykład ze sklepu z największą liczbą negatywów na allegro:
 
Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny
"Musiałam kurierowi jeszcze raz zapłacić a jak zamawiałem to robiłem Blika"
 
 
co dowiaduję się po lekturze w/w wpisu, że sprzedawca nie dość, że perfidnie sprzedał nieoryginalny produkt, to jeszcze wziął 2 razy za to zapłatę
 
sama prawda wybija z komentarzy, jak tu kupować, skoro wszyscy oszukują? 🙂
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED a w jakim stopniu możesz Ty stwierdzić, które opinie są fałszywe, a które nie? Jesteś w stanie zagwarantować, że w danej sytuacji to klient mijał się z prawdą? Czy możliwa jest sytuacja, w której sprzedawca przez pomyłkę wyśle paczkę za pobraniem? Jest. Czy możliwe, że była tu wina kuriera? Możliwe. Możliwe też, że klient skłamał, i wcale nie było takiej sytuacji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gp-system-eu
#8 Zapaleniec#

Syrena_zT A co w przypadku, jeżeli wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse a kupujący pisze, że nie zwróciliśmy mu pieniędzy? Tego też nie jesteście w stanie zweryfikować?  Czemu pozwalacie na oszczerstwa podchodzące pod paragraf publicznie prezentowane na Waszym portalu?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@gp-system-eu jeżeli klient napisał w komentarzu, że nie otrzymał zwrotu pieniędzy, a zwrot został zlecony przez sprzedawcę przed wystawieniem komentarza, mamy możliwość, żeby taki komentarz usunąć. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Syrena_zT Akurat wszystko można sprawdzić. Termin wysyłki widzicie, a klient nam wysłał zdjęcia, które są dostępne w wiadomościach, gdzie widać, że otrzymał produkt zgodny z ofertą.

W wiadomościach widać również całą rozmowę.

Więc możecie wszystko zweryfikować.

Czekam teraz na rzeczową odpowiedź a nie, że nie skoro nawet nie sprawdziłaś niczego.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony otrzymałeś już rzeczową odpowiedź - nie mamy możliwości usunięcia/wykluczenia tego komentarza. Nie usuwamy komentarzy ze względu na nieporozumienie między klientem a sprzedawcą. Są konkretne przypadki, w których możemy zadziałać, ten do nich nie należy. 
Nie weryfikujemy też zdjęć towaru, pomijając już kwestię, że nie mamy wglądu w Twoją konwersację z klientem (jedynie dyskusję). 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

 Sama sobie zaprzeczasz. Macie możliwość weryfikacji, wystarczy wejść właśnie w dyskusję, gdzie sam klient przyznaje że dostał towar, który jest oferowany w ofercie, to że się spodziewał innego to już inna sprawa. 

Wszystko jak na dłoni widać, czyli po prostu nie chce się Wam zapoznać z tym a nie że nie możecie, bo zgodnie z tym co napisałaś, to w przypadku gdy jesteście w stanie stwierdzić, ze ocena jest niesłuszna to możecie ją usunąć, w tym wypadku możecie.

Swoją drogą rozumiem, że od teraz za wszystko co kupię mogę dawać negatywy i kłamać w ocenach bo Wy to macie głęboko w poważaniu.

Kolejny raz stajecie po stronie kupujących a nie sprzedjących. Przypominam Ci, że Twoja wypłata jest z naszych prowizji a nie z jego.

Oczekuję, że teraz sprawdzisz i dopiero wtedy napiszesz, ze nie jesteś w stanie ocenić.

Czekam na weryfikację i odpowiedź.

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony niczemu nie zaprzeczam. Tak jak napisałam: nie mamy wglądu w konwersację z klientem (centrum wiadomości lub inne formy komunikacji) mamy wgląd w dyskusje. Nigdzie nie napisałam, że "gdy jesteście w stanie stwierdzić, ze ocena jest niesłuszna to możecie ją usunąć". Napisałam za to, że możemy usunąć komentarze w konkretnych przypadkach. Nie zaliczają się do nich przypadki, w których klient twierdzi, że otrzymał towar inny niż zamawiał lub jakość towaru jest niezgodna z jego oczekiwaniami. Przy takich komentarzach nie mamy możliwości podjęcia działań, dlatego też nie podejmujemy się weryfikacji w tym kontekście. W tym artykule opisaliśmy, kiedy możemy podjąć działania, a kiedy jest to niemożliwe. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

 Ale Ci po raz kolejny tłumaczę, że  masz możliwość stwierdzenia czy dostał dobry produkt czy nie. Wystarczy wejść w dyskusję i zrozumiesz. Więc skoro masz możliwość zweryfikowania to i masz możliwość usunięcia.

Może najpierw zerkinij na dyskusję i wtedy zrozumiesz i nie nie będziesz podważała faktów.

Albo napisz, że Ci się po prostu nie chce i wtedy to inna sprawa.

A i jeszcze odpowiedz na ważne pytanie.

Rozumiem, że mogę bez żadnych konsekwencji z Waszej strony, wystawiać nieprawdziwe negatywne komentarze a sprzedający może jedynie poza portalem sądowo walczyć z takim nieuczciwym klientem?

Tak czy nie? To da wszystkim obraz Waszego działania i traktowania sprzedawców dzięki którym żyjecie jak zło konieczne.

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony możemy usunąć komentarze wyłącznie w przypadkach wymienionych w regulaminie, a ten do nich nie należy. Nie możemy działać poza regulaminem, który dotyczy wszystkich użytkowników platformy. Nie, nie mogę na podstawie swojej subiektywnej oceny stwierdzić, że rację masz ty, nie kupujący. Według klienta zdjęcia w ofercie mogły go wprowadzić w błąd i w związku z tym wystawił taki komentarz, a nie inny. To jakie ja mam zdanie na ten temat nie ma żadnego znaczenia, bo nie mogę podważyć zdania klienta, który tego zakupu dokonał, oglądał zdjęcia i miał jakieś swoje konkretne oczekiwania. 
Piszesz o podważaniu faktów, a fakty są takie, że to ty założyłeś, że klient się pomylił i chciał towar z droższej oferty, natomiast w samej ofercie (w której klient dokonał zakupu) jest zdjęcie dodane przez klienta w dyskusji i ocenione przez Ciebie jako te dotyczące innej, droższej oferty. 
Co do Twojego ostatniego pytania: komentarze powinieneś wystawiać zgodnie z prawdą, jeżeli w Twojej ocenie towar nie jest zgodny z opisem, to możesz taki komentarz dodać i jeżeli nie będzie on naruszał regulaminu platformy, nie zostanie usunięty. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów