Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dziewczyny może Wy coś zdziałacie.
Posiadamy pewien zestaw produktów w dwóch klasach cenowych ze względu na rodzaj użytych materiałów: Standard oraz Premium. Każdy jest bardzo dobrze opisany i widać ewidentne różnice.
Klient kupił u nas zestaw Standard (pewnie chodziło o niższą cenę) ale jak go otrzymał okazało się, że chciał wersję premium. Zarzucił nam celowe wprowadzenie go w błąd itd. Produktu nie chciał zwrócić mimo, że został poinformowany o takiej możliwości.
Oczywiście będąc złośliwym dał nam negatywną opinię, zaznaczając iż otrzymał błędny produkt, co nie miało miejsca, wyjaśniłem to wyżej oraz dołożył nieterminową wysyłkę co również nie miało miejsca gdyż termin na aukcji ustawiony na 2 dni robocze, klient dokonał zakupu 19.02, my wysłaliśmy towar 20.02. Zaznaczył również naszą nieuprzejmość, ale to on nas oskarżył bez żadnych podstaw o celowe wprowadzanie go w błąd.
Próbowaliśmy najpierw do niego zadzwonić i wyjaśnić, że błąd leży po jego stronie i że ma prawo do zwrotu, oczywiście nie mógł rozmawiać, ale już pisać i wrzucać negatywne opinie mógł.
Jest to ewidentnie złośliwie dodana negatywna ocena nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.
Poprosiliśmy i usunięcie negatyw, nie usunął.
Rozmawiałem na czacie z Waszym pracownikiem ale oczywiście jak większość Waszych pracowników nie rozumie co się do niego pisze i on nie widzi żadnego problemu. Mimo, że faktycznie jak sam np termin wysyłki był prawidłowy.
Proszę usuńcie tego negatywa.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Długo to jeszcze potrwa?
@TechartGSM przepraszam, że czekałeś - już wracam z informacją, w sprawie negatywnego komentarza. Zgodnie z regulaminem, w tym przypadku nie mamy możliwości usunięcia komentarza - ze względu, że na dzień wystawienia komentarza, nie został zlecony zwrot pieniędzy (a tego również dotyczył komentarz) oraz klient odnosi się do nieprzyjemnej obsługi (czego nie możemy podważyć). Całokształt oceny nie pozwala na jej usunięcie.
@Sa_nova Acha... Czyli mogę wystawić komentarz o treści "Sprzedający jest oszustem, ponadto jest niemiły a przesyłka nie została wysłana w terminie" i go nie usuniecie, prawda?
@Sa_nova Problem jest w tym, że Twój grzeczny i kulturalny komentarz może być odebrany przez @TechartGSM jako "nieuprzejma usługa"
czy może on o tym napisać komentarz negatywny np: w innych portalach lub mediach społecznościowych, przecież uprzejma obsługa by usunęła w/w komentarz negatywny 🙂
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Rozumiem że podnosząc w komentarzu powiedzmy trzy aspekty, w tym jeden niezgodny z regulaminem, tudzież prawem, nie zostanie on usunięty bo pozostałe dwa są subiektywną moją oceną? Proszę o potwierdzenie.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy moje pytanie jest dla Was niewygodnie? Mam nieodparte wrażenie że za każdym razem kiedy zadaję pytanie na które nie chcecie odpowiedzieć muszę się kilkukrotnie przypominać by uzyskać odpowiedź...
@TechartGSM Kwestie komentarzy są rozpatrywane indywidualnie. Każdy przypadek jest inny.
w_kiwi Po co piszesz takie rzeczy skoro wiadomo, że to nie prawda, Klient może kłamać dowoli i nawet jak są na to dowody, to wystarczy, że zaznaczy również nieuprzejmego sprzedawcę i już po Waszym rozpatrywaniu.
Zawsze stajecie po stronie kupujących bo Wy nigdy nie zrozumiecie, że Wasze pensje są z naszych prowizji a nie ich. Bez urazy ale Wasi doradcy to jacyś ludzie z łapanki.
@RED i nota bene w tym przypadku tak było 🙂
@Sa_nova nie wiem czy ja dobrze to rozumiem? to jest matura i kupujący wpasował się w słowo klucz ? "nie przyjemna obsługa"
w ogólne weryfikujecie co klienci piszą czy na pałę wszystko robicie ?
@TechartGSM @sklep_solpio @RED @Autozaslony Tyle tu siedzą, a jeszcze się nie nauczyli skróconej wersji Regulaminu:
1. Allegro ma zawsze rację
2. Jeśli nie ma racji, patrz pkt. 1
😋
@TomBanknoter klient by napisał, że zrobił to specjalnie to by tego nie podważyli bo w komentarzu użył słowa klucz xD
@sklep_solpio Widocznie spryciarz czyta forum 😎
@TechartGSM Rzygać się chce, wręcz, czytając wyjaśnienia serwisu.
Zgłosiłem wczoraj kilka takich moich negatywnych komentarzy
W ramach odpowiedzi otrzymałem stwierdzenia, że:
- moderator nie ma świadomości, że kupujący kłamie
- dyskusja i maile na allegro nie są dowodem w sprawie
- mogłem obrażać kupującego telefonicznie
- że nie mają dowodów w sprawie
- że towar sygnowany przez producenta, kupiony bezpośrednio od niego może być podróbką
- że regulamin serwisu i polskie prawo jest nieistotne bo mają jakąś stronę na boku z pseudo zasadami
- generalnie z tonu wypowiedzi wynika, że można pisać wszystko, gdyż nie mają wiedzy że @RED nie jest złodziejem, kłamcą czy kanibalem, nawet jak pisze, że nie jest lub nie ma to dowodów
Podsumowując na kilka podanych przypadków - moderator nie wgłębił się w żaden, sugerował jakieś gotowe formułki odrzucające wnioski.
Do tego należy jeszcze dodać formułkę, że Allegro nie jest doradcą podatkowym i nie ma kompetencji sądu. Mnie już nic nie zdziwi, czasami tylko mam wrażenie, że "doradcy" uczą się z innych książek tzn każdy ma swoją.
Dla ciekawostki podam, że komentarze negatywne potrafią mieć też swoje dobre strony. Kiedyś jakiś "pożyteczny **piiip**a" napisał, że przepłacił na naszej aukcji i czuje się pokrzywdzony bo sporo taniej mamy u siebie w sklepie internetowym. Jako, że pozytywnych komentarzy nikt nie czyta, tylko te negatywne, mieliśmy dłuższy czas darmową reklamę naszego sklepu 😂
W Polsce istnieje coś takiego jak domniemanie niewinnosci, nie mozna kogos oskarzac o coś na co się nie ma dowodów i sie tego nieudowodni, subiektywna ocene mozna miec odnosnie swoich i tylko swoich spraw, ale jesli chodzi o finanse, handel i druga osobe ktora mozna narazac na straty i szkalowac to kazda opinia powinna opierac sie na dowodach.
Skoro sprzedawca ma udowadniać 3 razy działania szkodliwe przez kupujacego aby dac go na czarna listy, to dlaczego kupujacy nie musi nic udowadniac, tylko wszystko nazywacie subiektywna ocena.
Tak sie tworzy Państwo bezprawia i uprzywilejowane bezpodstawnie grupy, jako powazny portal powinniście pojac co to jest szacunek do każdej strony.
@RED- mogłem obrażać kupującego telefonicznie
Haha Wlasnie to jest smiech na sali, z takim podejsciem Allegro gdyby bylo wymiarem sprawiedliwości, mozna by zamykac wszytkich mezczyzn bo maja wacka i moga zrobic nim cos zlego, albo mozna wylapywac psy bo maja zeby i moga ugryzc, Allegro ogarnijcie sie.
datsun1931 Najśmieszniejsze jest to, że mimo, że udowodniliśmy iż kupujący kłamał w 2 aspektach i allegro to potwierdziło, to i tak nie usuną nic bo wg nich albo usuwają wszystko albo nic.
Więc zgodnie z tym kupujący, może kłamać ile wlezie ale wystarczy, że zaznaczy że byłeś nieuprzejmy i allegro nic już nie zrobi bo biedactwa nie wiedzą co.
Mnie w ogóle dziwi, że ktoś chce pracować w takiej firmie. Bycie kanarem jest bardziej poważane niż pracownikiem allegro.
Na szczęscie to tylko miesiac meczenia sie ze zwiazana z tym jakoscia sprzedazy ktora jest i tak nieprawda tylko korporacyjna tresura . Zycze wszytkie dobrego, wszytkim uczciwie pracujacym.
Najsmutniejsze dla tych co pracują w pewnych korpo powinno byc ze do konca zycia bedzie mogli sobie powiedziec ze wasze pieniądze braly sie z upodlania uczciwe pracujacych ludzi. No i niestety nie da da się juz tego zmyc, taka latka zostanie juz do konca zycia, kazdego dnia.
@datsun1931 największym problemem jest specjalne uprzywilejowanie oficjalnego sklepu allegro, gdzie serwis sam sobie usuwa niewygodne wpisy - z lektury tego forum, czy serwisów typu wykop wyraźnie wynika, że usuwane są wpisy, bardzo podobne do naszych negatywów, oraz powiązanie negatywnych i kłamliwych wpisów z prezentacją ofert danego sprzedawcy
W dzisiejszej korespondencji napisali mi, że UOKIK kazał im nie usuwać kłamliwych komentarzy
"W dzisiejszej korespondencji napisali mi, że UOKIK kazał im nie usuwać kłamliwych komentarzy"
Skoro masz jej zapis to nie pozostaje nic innego jak tylko zapytać oficjalnie UOKIK czy tak jest. Zapytanie uzasadnij ustaleniem strony którą zamierzasz pozwać: klienta, portal za zamieszczenie komentarzy czy UOKIK za zakaz ich usuwania.