anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

E-mail od Allegro "Od 8 sierpnia swoją sprzedaż obsłużysz tylko przez Sales Center"

mdrogeria
#21 Demiurg#

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 jeśli się nie zalogujesz (a po zalogowaniu przekierujemy Cię do Sales Center) to nie obsłużysz zamówień. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@la_nika a jak to siłowe rozwiązanie ma się do regulaminu allegro?

oferty zostały wystawione wcześniej a wy odetniecie sprzedawcę od możliwości

obsługi transakcji, które zostały zawarte przed tym obowiązkowym salesowaniem

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Podpinam się bo mam zaplanowane wystawienie aukcji w licytacji które zaczną się na koniec miesiąca (czyli przed tym wymogiem) a zakończą po 10 sierpnia . Jak będzie wyglądać sytuacja w takich aukcjach gdy nie przeloguję się na to salesowanie w wyznaczonym terminie . 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 po tym terminie przeniesiemy Cię automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kostas11 Nie wiem ja Ty, ale jedyne co ja robię przez Allegro to wysyłki tych nieszczęsnych One'ów - bo tego inaczej się nie da. Pozostałe zaciągam do EN Poczty P. albo Menedżera Paczek InPost.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TomBanknoter ja też nadaję tylko Łony oraz zlecam zwroty kasy przy odstąpieniu o ile są więc mi nie jest do niczego potrzebne jakieś Sales Problemos 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kostas11 Muszę to przemyśleć. Sprzedaż na Allegro to na dziś poniżej 20% mojego obrotu, a obsługa tego zajmuje mi ponad połowę czasu - i jeszcze ciągle człowiek jest pod presją... No i nie znasz dnia ani godziny, kiedy Ci coś znów przymusowo "udoskonalą" tak, że się z rozumem nie pozbierasz

oznacz moderatorów

PARISEY
#8 Zapaleniec#

Czy będzie można obsługiwać zamówienia z zewnętrznego systemu Baselinker ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PARISEY tak, w tej kwestii nic się nie zmienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sensorycznie-pl
#8 Zapaleniec#

Od 1 sierpnia ma działać tylko Sales Center ale nadal nie jest naprawiona obsługa nadawania przesyłek do zamówień z różnych kont allegro.

Konkretnie chodzi o błąd:
"Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta."

Mogę zarządzać asortymentem i zamówieniami, ale samo nadanie przesyłki wymaga przelogowania na powiązane konto allegro. Jest to bardzo uciążliwe. Powinniście się tym zająć. Nie widzę powodów dlaczego trzeba się przelogowywać, jeśli obsługując zamówienia i tak przełączam się między kontami za pomocą listy rozwijanej.

Ewidentnie to jest błąd techniczny i Allegro powinno ten błąd poprawić.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Ale i bez Sales Center nigdy to nie działało

oznacz moderatorów

sensorycznie-pl
#8 Zapaleniec#

No nie działało, ale teraz Allegro reklamuje że z jednego miejsca można zarządzać całą sprzedażą, co jest kłamstwem.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

sensorycznie-pl
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, dzięki temu mogę przełączać się i zarządzać asortymentem i widzieć zamówienia na każdym koncie. Ale problem od dawna jest z samym wygenerowaniem etykiety. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sensorycznie-pl Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszych usług oraz narzędzi. Będziemy was informować o zmianach na bieżąco. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

arkos
#8 Zapaleniec#

Lata mijają, a Wy ciągle z tą samą odpowiedzią na ten problem. Pracujemy i będziemy informować. To ile jeszcze lat musi minąć, zanim poinformujecie nas, że wprowadzacie nową, ultra nowoczesną funkcję umożliwiającą generowanie etykiet z kont powiązanych ?

oznacz moderatorów

ZakupyMaawSport
#10 Popularyzator#

W wykonaliscie kawal niepotrzebnej roboty , wiem ze jestescie zagranicznym korpo nie zwiazanym z Polska, ale jak mam tego uzywac jak to nie jest po Polsku, mieszkajac w Polsce nie mam obowiazku znac angielskiego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ZakupyMaawSport możesz zmienić język na polski. Aby to zrobić,  w rozwijanym menu kliknij proszę strzałkę przy swoim loginie i następnie "change language". 
W przyszłości Sales Center będzie już automatycznie w języku, jaki jest ustawiony na danym koncie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@la_nika wasz regulamin

20.2.

Pierwotnym językiem Regulaminu, strony internetowej oraz wszelkiej komunikacji Spółki z Użytkownikami jest język polski.

 

ale pewnie ponownie się czepiam, że łamiecie własny regulamin

oznacz moderatorów