anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Idź do rozwiązania
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
183 ODPOWIEDZI 183
Rydz_83
#8 Zapaleniec#

nie licz na pozytywne rozpatrzenie reklamacji   NIE MASZ ŻADNYCH SZANS    🙂

 

możesz liczyć jedynie na bezsensowne odpowiedzi  np. że w paczce miałeś szkło chociaż go tam nie było,  - odwołanie 30 dni czekania ,    potem  że nie zgłosiłeś w terminie  - chociaż zgłosiłeś  i odwołanie i 30 dni czekania     mijają miesiące i aż do zniechęcenia odechciewa Ci się kontynuować reklamację   -    I TO TO CHODZI - CEL OSIĄGNIĘTY,

 

próbowaliśmy złożyć reklamację kilka razy, i jak widać na tym forum niemożliwe jest pozytywne rozpatrzenie

oznacz moderatorów
Rydz_83
#8 Zapaleniec#

może niech tu się odezwie taki ktoś komu inpost pozytywnie rozpatrzył reklamację, czy taka osoba istnieje?   

oznacz moderatorów
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Rydz_83 nam regularnie uznają, a co? 🙂 (chodzi głównie o kwestie związane z gabarytami i uszkodzone przesyłki)

oznacz moderatorów
nefretete113
#8 Zapaleniec#

Witam

Czy jest jakaś awaria w Inpost bo mam komunikat >>>>Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!<<<<<<

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@nefretete113 
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń dot. przedstawionych problemów.

W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

W przypadku dalszego występowania problemów, prosimy o podjęcie kontaktu z nami (pomoc@inpost.pl) przesyłając zrzuty ekranu z występującym komunikatem błędu oraz podaniem adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek.

oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Dzień dobry. Wysyłam paczki z allegro lokalne te po 8,99 zł. Jako punkty nadania mam do wyboru tylko paczkomaty, a do nich muszę zasuwać po ok 1km. POP mam dosłownie 2 budynki dalej. W związku z tym mam pytanie czy jak zaniosę te paczki do POPu to uda mi się je tam nadać (na etykietach mają podany konkretny paczkomat nadawczy)?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@kaliszaneczka-x 

Dzień dobry,

informuję, że w ramach usługi Allegro Lokalnie Sprzedający generuje etykietę z miejscem nadania w Paczkomacie

W związku z powyższym przesyłki powinny być nadawane jedynie w Paczkomatach. 

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Witam,  po zmianie wyglądu manegera paczek nie da się importować przesyłek z allegro. Oczywiście powiązałem ponownie konto i nic. Czy ktoś ma ten sam problem ?

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

dokładnie mamy to samo, właśnie otworzyliśmy menagera i szok, co to ma być?

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MARMEXsklep Cześć. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Załącz proszę rzut ekranu. 

Możesz spróbować ponownie połączyć konto. W tej zakładce usuń powiązanie z InPostem. Następnie tutaj, w Managerze, w zakładce Zarządzanie kontami usuwasz powiązanie i dodajesz nowe. 

Wyczyść pliki cookies, zezwól na wyskakujące okienka w przeglądarce i wyłącz wtyczkę blokującą reklamy. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Nic nie daje powiązanie konta na nowa, widnieje komunikat : Nie znaleziono transakcji

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

niec się nie pojawia, poprostu komunikat : nie znaleziono transakcji

 

oznacz moderatorów
AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

Mam tak samo brak możliwości importowania przesyłek z Allegro do Menagera @InPost 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@AndreGoods @MARMEXsklep  @FajneProdukty125 

Dobry wieczór,

informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

Jeśli po upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o wysłanie następujących danych na pomoc@inpost.pl:


- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia. 

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

ale mi ułatwienie, cholera. Mając 30 paczek do spakowania to po prostu cudownie. Wylgaryzmy same sie pchają na usta. serio.

oznacz moderatorów
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Mam pytanie, dlaczego Inpost nie wysłał mi jeszcze faktury kosztów wysyłek za czerwiec 2022 na maila? Ustawienia są takie same, nic nie zmienialiśmy. Proszę o odpowiedź gdzie to się zgłasza 🙂

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:59247542 

Jeśli korzystasz z Managera Paczek, sprawdź czy w  zakładka Moje konto -> Dane została zaznaczona opcja "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz czy zostały wskazane dane do faktury. 
Faktury za doładowanie są wystawiane do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysyłane w formie załącznika na adres e-mail.

Jeżeli wyżej wymieniona opcja została zaznaczona i faktura nie dotarła we wskazanym terminie, proszę o kontakt z działem faktur: faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl

oznacz moderatorów
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Wszystko jest podane, dodalismy jedynie numer konta bankowego, bo nie było konta. Jeżeli do 10 nie dostanę faktury, to zgłoszę sprawę na podany mail, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

uważam, że stanowczo za późno przysyłacie faktury. Dzisiaj 7.07 a my otrzymaliśmy przed chwilą. Może jednak udało by się skrócić ten proces do 3-4 dni? 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@FajneProdukty125 

Dzień dobry,

dziękujemy za przekazane uwagi. Sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu, celem podniesienia jakości naszych usług. 

oznacz moderatorów