Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Pytanie odnośnie Menagera przesyłek. Wchodzę IMPORT ALLEGRO INPOST i włączona jest zakładka NIEWYGENEROWANE. Widnieją u mnie 3 stare jakieś zamówienia do paczkomatów z marca !!. Czy nie można w ostatniej rubryce AKCJE ( tam jest Szczegóły i Wydrukuj) dodać USUŃ.
Można by wtedy szybko usunąć niepotrzebne dane.
Jak można to usunąć by nie wysyłać komuś powiadomień że jest wygenerowana jakaś paczka.
bo najpierw trzeba wygenerować nr przesyłki a potem usunąć . Strata czasu.
Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.
@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@InPost Mamy własną umowę z wami oraz udostępniamy dostawy paczkomatem w ramach smarta.
Ostatnio nasz kurier poinformował nas, że przesyłki z etykietą Allegro Smart! mamy odkładać osobno, tj. już na naszym magazynie mamy sortować zwykłe przesyłki paczkomatowe od tych smartowych. Nie znalazłam takiej informacji w waszych komunikatach i nie bardzo widzę zasadności przerzucania segregacji paczek na nas. Czy to kolejna samowolka naszego kuriera, czy przeoczyłam jakieś zmiany w regulaminach?
W celu weryfikacji bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z opisem sprawy bezpośrednio na adres: pomoc@inpost.pl.
Prosimy o podanie w wiadomości loginu do konta w Managerze Paczek oraz numeru NIP.
Witam,
Jest obecnie akcja z dostawą w weekend, ale z tego co wyczytałem to dotyczy chyba tylko kurierów, chyba że paczkomatów też? Bardzo prosiłbym o uściślenie - czy jeśli włożę jeszcze dzisiaj paczkę do paczkomatu to jest możliwość dostarczenia jej w ten weekend? Towar zakupiony przez Allegro Smart.
Doręczenie weekendowe obejmuje paczki Allegro SMART!. Wszystkie etykiety oznaczone jako SMART! przygotowane przez Sprzedających w czwartki i w piątki otrzymają oznaczenie weekendowej dostawy. Paczki z dostawą weekendową w ramach Allegro SMART! będą dostarczanie możliwie następnego dnia kalendarzowego po nadaniu. Dostawa w weekend jest dostępna jedynie dla serwisów objętych opcją SMART!, czyli w ramach dostawy do paczkomatów. Paczkę można nadać za pomocą standardowo dostępnych opcji w ramach Allegro SMART:
- w paczkomacie,
- w POP,
- u kuriera.
In Post Ekspert InPost - nadałam paczkę Allegro SMART wczoraj 10.12.21 w piątek o 17:38 przekonana, że w sobotę 11.12.21 zostanie odebrana przez Kuriera z Paczkomatu.
InPost Paczkomaty, Kurier informuje, że kurierzy InPost pracują od pn do pt, a paczka Allegro SMART ma czekać do poniedziałku.
Etykieta była oznaczona jako SMART.
FB InPost Paczkomaty Kurier tak informuje.
@InPost Przesyłki docierają do paczkomatów, ale KAŻDA wygląda jak po cięzkich przejściach. Co prawda na razie nie było uszkodzeń produktów w srodku...ale boje się że to kiedyś nastąpi. Jak reklamować takie potraktowanie paczek?
dziękujemy za wiadomość.
W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.
Przypominamy sposób postępowania w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej.
Po odbiorze paczki należy wcisnąć na ekranie przycisk Mam uwagi do paczki, a następnie umieścić przesyłkę w skrytce (protokół szkody zostanie spisany komisyjnie na oddziale a dalsze losy przesyłki zostaną ustalone z Klientem). Jeśli Odbiorca zareklamuję paczkę w paczkomacie to na adres e-mail otrzyma link do formularza reklamacyjnego.
Jeśli Odbiorca nie zauważy uszkodzenia w momencie odbioru paczki to powinien poinformować firmę InPost o szkodach przesyłki nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki poprzez spisanie protokołu szkody i zgłoszenie reklamacji.
Aktualnie z powodu trwającej pandemii protokół spisywany jest wyłącznie w wersji elektronicznej.
Protokół można uzupełnić:
➔ Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
➔ Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
➔ W zakładce kontakt www.inpost.pl/kontakt pod hasłem „Protokół szkody”
Wypełniając protokół należy zamieścić zdjęcia dokumentujące uszkodzenie przesyłki – maksymalnie 7 zdjęć o wadze do 10 MB.
Klient potwierdzenie spisania protokołu wraz z jego skróconą wersją otrzymuje mailowo. Następnie należy zgłosić reklamację.
Proszę pamiętać, że protokół szkody nie jest reklamacją, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę. Reklamację można złożyć poprzez:
1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
nie licz na pozytywne rozpatrzenie reklamacji NIE MASZ ŻADNYCH SZANS 🙂
możesz liczyć jedynie na bezsensowne odpowiedzi np. że w paczce miałeś szkło chociaż go tam nie było, - odwołanie 30 dni czekania , potem że nie zgłosiłeś w terminie - chociaż zgłosiłeś i odwołanie i 30 dni czekania mijają miesiące i aż do zniechęcenia odechciewa Ci się kontynuować reklamację - I TO TO CHODZI - CEL OSIĄGNIĘTY,
próbowaliśmy złożyć reklamację kilka razy, i jak widać na tym forum niemożliwe jest pozytywne rozpatrzenie
może niech tu się odezwie taki ktoś komu inpost pozytywnie rozpatrzył reklamację, czy taka osoba istnieje?
@Rydz_83 nam regularnie uznają, a co? 🙂 (chodzi głównie o kwestie związane z gabarytami i uszkodzone przesyłki)
Witam
Czy jest jakaś awaria w Inpost bo mam komunikat >>>>Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!<<<<<<
@nefretete113
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń dot. przedstawionych problemów.
W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
W przypadku dalszego występowania problemów, prosimy o podjęcie kontaktu z nami (pomoc@inpost.pl) przesyłając zrzuty ekranu z występującym komunikatem błędu oraz podaniem adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek.
Dzień dobry. Wysyłam paczki z allegro lokalne te po 8,99 zł. Jako punkty nadania mam do wyboru tylko paczkomaty, a do nich muszę zasuwać po ok 1km. POP mam dosłownie 2 budynki dalej. W związku z tym mam pytanie czy jak zaniosę te paczki do POPu to uda mi się je tam nadać (na etykietach mają podany konkretny paczkomat nadawczy)?
@kaliszaneczka-x
Dzień dobry,
informuję, że w ramach usługi Allegro Lokalnie Sprzedający generuje etykietę z miejscem nadania w Paczkomacie.
W związku z powyższym przesyłki powinny być nadawane jedynie w Paczkomatach.
Witam, po zmianie wyglądu manegera paczek nie da się importować przesyłek z allegro. Oczywiście powiązałem ponownie konto i nic. Czy ktoś ma ten sam problem ?
dokładnie mamy to samo, właśnie otworzyliśmy menagera i szok, co to ma być?