anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucone reklamacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
arson222
#8 Zapaleniec

Witam 

Reklamacja  towaru wyprodukowana w Polsce została odrzucona przez producenta uszkodzenie mechaniczne .

Wysłaliśmy klientowi informację że producent wykona uszkodzony element ale odpłatnie . Klient to zaakceptował , zaznaczyliśmy reklamację zgłoszona od klienta jako odrzucona. A teraz mamy to jako nie rozwiązana dyskusja , czyli rozumiem że nie można odrzucić żadnej reklamacji ?

 

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
TechartGSM
#14 Krzewiciel

I jak, kiedy naprawicie tego gniota, żeby bzdur nie wyświetlał? 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM czy masz przykład dyskusji, w której:
jak wydasz decyzję reklamacyjną odmowną - automatycznie zakończy reklamację i oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną albo 
jak użytkownik zakończy reklamację, ale Ty nie wydasz decyzji reklamacyjnej - będzie miała cały czas status w toku...

Otrzymałyśmy odpowiedź w tej sprawie, że reklamacja i powiązana z nią dyskusja są rozwiązywane niezależnie, czyli rozwiązanie reklamacji nie zamknie dyskusji.
W podanych przez Ciebie przykładach to pasuje, ale jeśli jest tak jak piszesz w powyższych przypadkach, to poproszę o przykłady.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
arson222
#8 Zapaleniec
Numer reklamacji 761988/2025
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@arson222 podaj proszę numer zamówienia kupującego, nie numer reklamacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź, przecież podałem Wam przykłady właśnie takich dyskusji...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM dyskusja do zamówienia nr c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 jest zakończona, kupujący oznaczył ją jako rozwiązaną. 
Dyskusja do zamówienia nr e8e3ccb0-a41f-11f0-b1e3-b7ce882fc700 jest w toku, mimo że odrzuciłeś reklamację. Z tego co widzę finalnie kupujący otrzymał od Ciebie zwrot wpłaty, ale w dyskusji podałeś, że odrzucasz reklamację, a dyskusja nie została automatycznie zakończona jako nierozwiązana. 
Te przykłady nie wskazują na błąd. Reklamacje i dyskusje są osobne, więc odrzucenie lub przyjęcie reklamacji nie ma wpływu na status dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@la_nika Nieprawda.

Ad 1. Kupujący zaznaczył jako rozwiązaną, jest w toku:

TechartGSM_0-1760610022864.png

MAŁO TEGO!!!! W filtrowaniu wiadomości oczekujących na moją odpowiedź, znaduje się na liście!

Ad 2. Dyskusja ma status nierozwiązanej:

TechartGSM_1-1760610172961.png

Dodatkowo całkowicie mieszacie różne fakty: reklamację odrzuciłem BO PRODUKT BYŁ ZGODNY z umową, a wpłatę "finalnie" kupujący otrzymał BO PO ODRZUCENIU REKLAMACJI ODSTĄPIŁ OD UMOWY, do czego miał prawo a ja obowiązek wpłatę zwrócić.

Zróbcie z tym porządek, od miesięcy powtarzam żeby to wy...... do kosza bo to chłam jakich mało. Zamiast być lepiej, to 10x przełożone wprowadzenie, a po wprowadzeniu syf jeszcze lepszy niż był.



oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM dzięki za zrzuty, to wiele wyjaśnia. 
Piszesz o reklamacjach, ja o dyskusjach, dyskusje dla tych zamówień są:
c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 - zakończona jako rozwiązana,
e8e3ccb0-a41f-11f0-b1e3-b7ce882fc700  - jest w toku. 
To, że odrzucona reklamacja wyświetla się jako Nierozwiązana jest błędem technicznym, odpowiedni zespół pracuje nad jego rozwiązaniem. 

Czy możesz pokazać, co się dzieje, gdy klikasz przejdź do reklamacji (chodzi mi o pierwszy zrzut)?
To, że dyskusja jest rozwiązana, nie oznacza, że reklamacja automatycznie też będzie.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@la_nika No nieprawda.

Idąc tym torem. to jeżeli chodzi o dyskusję to żadna nie jest w toku. Jeżeli chodzi o reklamację, to c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 jest w toku, i zapytam się jakim prawem???

Namieszaliście że głowa mała. Doprowadziliście do tego że to samo zgłoszenie jest dwoma osobnymi i może być jednocześnie w toku i zakończone?? Brawo!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM jest to prawda, nie podaję Ci informacji z czapki, tylko to, co widzę w systemie. 
Pokaż, co się dzieje, gdy klikasz przejdź do reklamacji, to będę mogła wyjaśnić, czemu reklamacja jest oznaczona jako "w toku". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

No nie widzę tutaj jakoś by w toku była dyskusja, która według Ciebie jest:

TechartGSM_2-1760616289474.png

 

Tutaj masz co jest po wejściu w reklamację o którą pytasz:

TechartGSM_3-1760616366860.png

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM dziękuję! Zgłoszę, że nie widać tam dyskusji, która jest w toku, jeśli chodzi o reklamację, zaznacz tam proszę bez odesłania i zobacz, czy wtedy system pozwoli Ci wydać decyzję reklamacyjną i czy wtedy status się zmieni. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@la_nika Nie będę wydawał żadnej decyzji reklamacyjnej, bo klient nie miał w ogóle prawa tej reklamacji złożyć. Wkładam Wam to do głów od tygodnia w tickecie, ale jesteście niesamowicie oporni na obowiązujące w tym kraju prawo.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM rozumiem to i bardzo dobrze, że przekazujesz nam informację zwrotną, ja również przekazałam Twoje zastrzeżenia do osób zajmujących się tą zakładką. 
Dyskusji, którą masz w toku nie widzisz, ponieważ reklamacja do niej jest rozwiązana. Jest to wyjątkowy przypadek, reklamacja została rozwiązana (odrzucona), więc dyskusja nie pokazuje się jako "w toku". Będzie widoczna tylko jeśli włączysz poprzedni widok. Wciąż zamknięcie reklamacji nie zamyka automatycznie dyskusji.
Przyznaję, że jest to nieintuicyjne i przekazałam to w konsultacji.
Jeśli otrzymam więcej informacji na ten temat, dam znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@la_nika Świetnie że nie wspominasz o zakończeniu reklamacji która w ogóle nie powinna zaistnieć. Właśnie z moją wrodzoną kulturą osobistą i uprzejmością grzecznie poprosiłem w tickecie 54625942 ponownie o jej zakończenie, WIĘC TO ZRÓBCIE I TO NATYCHMIAST!

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM korespondencja, o której wspominasz odnosi się do dyskusji, otwartej faktycznie w temacie reklamacji. W korespondencji przedstawiliśmy już swoje stanowisko w tej sprawie. Dyskusja może zostać zakończona po wyjaśnieniu poruszonych w niej kwestii. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT Naprawdę?? Przeczytałaś to co napisałaś??? Nie widzisz że dyskusja jest zakończona przez kupującego, a reklamacja JEST PRAWNIE NIEZASADNA? Może już zbyt dużo godzin przed ekranem, odpocznij trochę. 

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM odniosłam się do korespondencji, którą wskazałeś. Na moment naszej ostatniej wiadomości dyskusja była otwarta. Teraz istotnie jest zakończona. 
Możesz sobie darować sarkazm. Sugeruję też zmianę tonu w korespondencji tu i mailowej. Zwroty typu "Andale!!" raczej nie przyspieszą rozwiązania Twojego problemu. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT Cały czas BEZPRAWNA REKLAMACJA jest otwarta, proszę więc odpocznij i to lepiej szybciej. Powstrzymuję się wedle zalecenia od użycia pewnych słów...

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

 @TechartGSM 

Piszesz że klient w ogóle nie miał prawa złożyć reklamacji, to są jakieś wyłączenia? 

Bo z tego co wiem to klient ma prawo złożyć reklamację przez 2 lata....

oznacz moderatorów