anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucone reklamacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
arson222
#8 Zapaleniec

Witam 

Reklamacja  towaru wyprodukowana w Polsce została odrzucona przez producenta uszkodzenie mechaniczne .

Wysłaliśmy klientowi informację że producent wykona uszkodzony element ale odpłatnie . Klient to zaakceptował , zaznaczyliśmy reklamację zgłoszona od klienta jako odrzucona. A teraz mamy to jako nie rozwiązana dyskusja , czyli rozumiem że nie można odrzucić żadnej reklamacji ?

 

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Halfrunt Oczywiście że są wyłączenia. Jeżeli klient odstąpił od umowy, to nie ma prawa reklamować nie swojej własności. 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

@TechartGSM  aaaaaaa

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Halfrunt Cieszę się że można zrozumieć prawo. Jednak jak widzę nie wszyscy tak mają.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM  a tam gadasz, ze nie może😉, ja mam teraz podobna sytuację, ale jako kupujący.

Sprzedający oddał mi kasę, bo nie miał towaru, dostał zwrot prowizji, ja mam już kasę na koncie, a w systemie Allegro opcja ZGŁOŚ REKLAMACJĘ... nadal jest dostępna😁, więc mogę sobie kliknąć i składać reklamację na towar który nigdy nie został wysłany 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

Po zakupie powinny być tylko 3 kafelki dostępne dla klienta:

reklamacja, gwarancja, odstąpienie od umowy.

W zaleznosci od czynników (upływu czasu, konsekwencji wyboru, formy prawnej kupującego)  powinny być wygaszane i tyle. 

Dodatkowe gmatwanie prostych procesów możma odczytać jako niechęć do części użytkowników portalu. 

oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor ⭐

@arson222

Pamiętaj jeszcze, że zgodnie z prawem, to ty jako sprzedawca masz dokonać wymiany lub naprawy produktu, a nie producent czy hurtownik (masz jednak prawo do regresu od swojego dostawcy).

A odrzucenie reklamacji przez producenta w zasadzie nie ma najmniejszego znaczenia dla klienta końcowego. To ty musisz odrzucić reklamację i samodzielnie to uzasadnić (decyzja serwisu może mieć charakter pomocniczy).

A i nie wolno ci zmieniać rodzaju reklamacji. Jak kupujący zgłasza reklamację z tytułu niezgodności z umową, to nie możesz zmienić w reklamację gwarancyjną. 

Reklamacje z tytułu niezgodności z umową i z tytułu gwarancji są od siebie całkowicie niezależne. Jedna w żaden sposób nie wpływa na drugą.

oznacz moderatorów