Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Reklamacja towaru wyprodukowana w Polsce została odrzucona przez producenta uszkodzenie mechaniczne .
Wysłaliśmy klientowi informację że producent wykona uszkodzony element ale odpłatnie . Klient to zaakceptował , zaznaczyliśmy reklamację zgłoszona od klienta jako odrzucona. A teraz mamy to jako nie rozwiązana dyskusja , czyli rozumiem że nie można odrzucić żadnej reklamacji ?
I jak, kiedy naprawicie tego gniota, żeby bzdur nie wyświetlał?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM czy masz przykład dyskusji, w której:
jak wydasz decyzję reklamacyjną odmowną - automatycznie zakończy reklamację i oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną albo
jak użytkownik zakończy reklamację, ale Ty nie wydasz decyzji reklamacyjnej - będzie miała cały czas status w toku...
Otrzymałyśmy odpowiedź w tej sprawie, że reklamacja i powiązana z nią dyskusja są rozwiązywane niezależnie, czyli rozwiązanie reklamacji nie zamknie dyskusji.
W podanych przez Ciebie przykładach to pasuje, ale jeśli jest tak jak piszesz w powyższych przypadkach, to poproszę o przykłady.
@arson222 podaj proszę numer zamówienia kupującego, nie numer reklamacji.
Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź, przecież podałem Wam przykłady właśnie takich dyskusji...
@TechartGSM dyskusja do zamówienia nr c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 jest zakończona, kupujący oznaczył ją jako rozwiązaną.
Dyskusja do zamówienia nr e8e3ccb0-a41f-11f0-b1e3-b7ce882fc700 jest w toku, mimo że odrzuciłeś reklamację. Z tego co widzę finalnie kupujący otrzymał od Ciebie zwrot wpłaty, ale w dyskusji podałeś, że odrzucasz reklamację, a dyskusja nie została automatycznie zakończona jako nierozwiązana.
Te przykłady nie wskazują na błąd. Reklamacje i dyskusje są osobne, więc odrzucenie lub przyjęcie reklamacji nie ma wpływu na status dyskusji.
@la_nika Nieprawda.
Ad 1. Kupujący zaznaczył jako rozwiązaną, jest w toku:
MAŁO TEGO!!!! W filtrowaniu wiadomości oczekujących na moją odpowiedź, znaduje się na liście!
Ad 2. Dyskusja ma status nierozwiązanej:
Dodatkowo całkowicie mieszacie różne fakty: reklamację odrzuciłem BO PRODUKT BYŁ ZGODNY z umową, a wpłatę "finalnie" kupujący otrzymał BO PO ODRZUCENIU REKLAMACJI ODSTĄPIŁ OD UMOWY, do czego miał prawo a ja obowiązek wpłatę zwrócić.
Zróbcie z tym porządek, od miesięcy powtarzam żeby to wy...... do kosza bo to chłam jakich mało. Zamiast być lepiej, to 10x przełożone wprowadzenie, a po wprowadzeniu syf jeszcze lepszy niż był.
@TechartGSM dzięki za zrzuty, to wiele wyjaśnia.
Piszesz o reklamacjach, ja o dyskusjach, dyskusje dla tych zamówień są:
c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 - zakończona jako rozwiązana,
e8e3ccb0-a41f-11f0-b1e3-b7ce882fc700 - jest w toku.
To, że odrzucona reklamacja wyświetla się jako Nierozwiązana jest błędem technicznym, odpowiedni zespół pracuje nad jego rozwiązaniem.
Czy możesz pokazać, co się dzieje, gdy klikasz przejdź do reklamacji (chodzi mi o pierwszy zrzut)?
To, że dyskusja jest rozwiązana, nie oznacza, że reklamacja automatycznie też będzie.
@la_nika No nieprawda.
Idąc tym torem. to jeżeli chodzi o dyskusję to żadna nie jest w toku. Jeżeli chodzi o reklamację, to c212ff80-9861-11f0-97af-5f765086be88 jest w toku, i zapytam się jakim prawem???
Namieszaliście że głowa mała. Doprowadziliście do tego że to samo zgłoszenie jest dwoma osobnymi i może być jednocześnie w toku i zakończone?? Brawo!
@TechartGSM jest to prawda, nie podaję Ci informacji z czapki, tylko to, co widzę w systemie.
Pokaż, co się dzieje, gdy klikasz przejdź do reklamacji, to będę mogła wyjaśnić, czemu reklamacja jest oznaczona jako "w toku".
No nie widzę tutaj jakoś by w toku była dyskusja, która według Ciebie jest:
Tutaj masz co jest po wejściu w reklamację o którą pytasz:
@TechartGSM dziękuję! Zgłoszę, że nie widać tam dyskusji, która jest w toku, jeśli chodzi o reklamację, zaznacz tam proszę bez odesłania i zobacz, czy wtedy system pozwoli Ci wydać decyzję reklamacyjną i czy wtedy status się zmieni.
@la_nika Nie będę wydawał żadnej decyzji reklamacyjnej, bo klient nie miał w ogóle prawa tej reklamacji złożyć. Wkładam Wam to do głów od tygodnia w tickecie, ale jesteście niesamowicie oporni na obowiązujące w tym kraju prawo.
@TechartGSM rozumiem to i bardzo dobrze, że przekazujesz nam informację zwrotną, ja również przekazałam Twoje zastrzeżenia do osób zajmujących się tą zakładką.
Dyskusji, którą masz w toku nie widzisz, ponieważ reklamacja do niej jest rozwiązana. Jest to wyjątkowy przypadek, reklamacja została rozwiązana (odrzucona), więc dyskusja nie pokazuje się jako "w toku". Będzie widoczna tylko jeśli włączysz poprzedni widok. Wciąż zamknięcie reklamacji nie zamyka automatycznie dyskusji.
Przyznaję, że jest to nieintuicyjne i przekazałam to w konsultacji.
Jeśli otrzymam więcej informacji na ten temat, dam znać.
@la_nika Świetnie że nie wspominasz o zakończeniu reklamacji która w ogóle nie powinna zaistnieć. Właśnie z moją wrodzoną kulturą osobistą i uprzejmością grzecznie poprosiłem w tickecie 54625942 ponownie o jej zakończenie, WIĘC TO ZRÓBCIE I TO NATYCHMIAST!
@TechartGSM korespondencja, o której wspominasz odnosi się do dyskusji, otwartej faktycznie w temacie reklamacji. W korespondencji przedstawiliśmy już swoje stanowisko w tej sprawie. Dyskusja może zostać zakończona po wyjaśnieniu poruszonych w niej kwestii.
@Syrena_zT Naprawdę?? Przeczytałaś to co napisałaś??? Nie widzisz że dyskusja jest zakończona przez kupującego, a reklamacja JEST PRAWNIE NIEZASADNA? Może już zbyt dużo godzin przed ekranem, odpocznij trochę.
@TechartGSM odniosłam się do korespondencji, którą wskazałeś. Na moment naszej ostatniej wiadomości dyskusja była otwarta. Teraz istotnie jest zakończona.
Możesz sobie darować sarkazm. Sugeruję też zmianę tonu w korespondencji tu i mailowej. Zwroty typu "Andale!!" raczej nie przyspieszą rozwiązania Twojego problemu.
@Syrena_zT Cały czas BEZPRAWNA REKLAMACJA jest otwarta, proszę więc odpocznij i to lepiej szybciej. Powstrzymuję się wedle zalecenia od użycia pewnych słów...
Piszesz że klient w ogóle nie miał prawa złożyć reklamacji, to są jakieś wyłączenia?
Bo z tego co wiem to klient ma prawo złożyć reklamację przez 2 lata....