Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka przez przypadek do paczki zwrotnej zapakowała inny przedmiot i teraz żąda odesłania tej paczki. Pierwszy raz mamy taką sytuację więc proszę o informację czy możemy wygenerować kolejny kod zwrotu?
Czy jeżeli nie odbierzemy tej paczki od kuriera to wróci ona z powrotem do paczkomatu z którego została nadana i kto poniesie koszt tego zwrotu?
Ewentualnie czy możemy poprosić klientkę o wpłatę za koszty przesyłki @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ i odesłać jej paczkę?
Tak wróci a koszt zgodny z tym co oferuje przewoźnik, jak takowy jest to logiczne ze nadawca.
@Hadwao_net może ci przysłać opłaconą etykietę lub kasę wpłacić na wysyłkę ponowną do niej tej paczki lub możesz nieodebrać i wróci tam skąd wyszła. I tak każda z opcji jest kosztem kupującej bo to ona zrobiła błąd. Ty na swój koszt nic nie musisz robić.
znaczy się że Jeśli kupująca wygenerowała darmowy kod zwrotu i odesłała niewłaściwy przedmiot, a ja nie odbiorę tej paczki, to zostanie ona zwrócona do paczkomatu nadawczego, a ja nie poniosę żadnych kosztów?
Nie powinieneś ale dopytajmy moderację @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Hadwao_net Tak- jeśli nie odbierzesz przesyłki, paczka wróci do nadawcy. Ustal tylko z kupującym, w jaki sposób wyśle prawidłowy produkt.
@N_Nitka28 dlaczego @Hadwao_net ma ustalać ? czy to jego problem ? nie zadeklarował w warunkach oferty ,że obierze zwrot we własnym zakresie .
czy nie poniosę kosztów przesyłki jeżeli nie odbiorę paczki?
@Hadwao_net nie poniesiesz , zwroty nie idą przez Twoją umowę .
wolę się upewnić bo ten koszt ktoś ponieść musi i nie sądzę że będzie to przewoźnik.
@Hadwao_net to nie idzie przez Twoją umowę z przewoźnikiem , jak to był zwrot przez allegro to dziabną allegro , jak przez aplikację koszt poniesie klientka
@mdrogeria mylisz się, jeśli to było przez allegro to będą obciążać sprzedającego 😉 miałem tak i musiałem reklamacje składać.
@Hadwao_net nie ale jak ci się trafi beton zakupowy to będzie miał pretensje że musi gdzieś chodzi coś odbierać i że mu do domu nie odesłałeś na własny koszt
@az1rael zalatuje mi tu dyskusją ,zależy co to za zwrot , jak przez aplikację Inpost to mogą klientkę obciążyć ,druga sprawa ponowne nadanie właściwego zwrotu nie będzie darmowe .
klientka zrobiła zwrot przez inpost . Zapakowała nie ten przedmiot i teraz żąda odesłania przedmiotu który omyłkowo zapakowała oraz wygenerowania nowego kodu zwrotu do przedmiotu który pierwotnie miała zwrócić.
@Hadwao_net zacytuj jej ustawę i regulamin allegro
1 koszt zwrotu wg ustawy ponosi zawsze kupujący chyba że sprzedawca zgadza się go ponieść co zamieszcza w ofercie zakupu a ty nie deklarowałeś tego w swojej
2 smart i darmowe zwroty są usługą allegro o etykiety zwrotu należy się dogadać z allegro nie z tobą
3 jeśli opłaci ci zwrot to jej nadasz paczkę tam gdzie sobie zażyczy ustawowo nie masz takiego obowiązku robić jej prezentów za jej błędy
tylko interesuje mnie czy mam odebrać ten zwrot i poprosić Panią o to aby wysłała mi list przewozowy czy mam nie odbierać paczki? obawiam się tylko że jak nie odbiorę paczki to ja poniosę koszt zwrotu.
@Hadwao_net to w takim przypadku składasz reklamacje bo allegro możliwe, że ci doliczy za to 😉
nie poniesiesz chyba że ci babsko negatywa walnie bo przecież im wszystko wolno
@Hadwao_net i co jeszcze? może kuriera we fraku na białym koniu i ze srebrną tacą w dłoni ? , odeślij ją do regulaminu smart , tam pisze wyraźnie ,, do każdej transakcji w ramach smart przysługuje 1 / słownie : jeden / darmowy zwrot .