Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka przez przypadek do paczki zwrotnej zapakowała inny przedmiot i teraz żąda odesłania tej paczki. Pierwszy raz mamy taką sytuację więc proszę o informację czy możemy wygenerować kolejny kod zwrotu?
Czy jeżeli nie odbierzemy tej paczki od kuriera to wróci ona z powrotem do paczkomatu z którego została nadana i kto poniesie koszt tego zwrotu?
Ewentualnie czy możemy poprosić klientkę o wpłatę za koszty przesyłki @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ i odesłać jej paczkę?
To nie ty powinieneś podejmować decyzję co zrobić z paczką tylko klientka. Zadzwoń do niej, przedstaw jej opcje co się stanie jak odbierzesz paczkę a co jak nie odbierzesz i niech ona decyduje. O nowy kod zwrotu niech poprosi Allegro bo to nie ty udostępniasz darmowe zwroty tylko Allegro. Niepotrzebnie komplikujecie. Z 90% klientów można bez problemu się dogadać (najlepiej telefonicznie) mając odpowiednie, spokojne podejście i tłumacząc im jak wygląda sytuacja z twojej strony.
@ares_ nie ma ,, zadzwoń ,, @Hadwao_net ma mieć potwierdzenie woli klientki , ma napisać wiadomość e-mail i dopiero potem zadzwonić i poprosić o odpowiedź na nią .
@mdrogeria @kostas11 Moim zdaniem niepotrzebnie straszycie @Hadwao_net , a kolega @ares_ ma rację.
Tak czy inaczej, cała sytuacja i dyskusja tutaj pokazuje, jakimi absurdami obrósł handel na Allegro. 90% opisywanych na Gadane problemów nie występuje w normalnych miejscach sprzedaży
@TomBanknoter Jesteś tu już dłuższy czas i nie jeden wątek przeczytałeś , powinieneś wiedzieć do czego zdolni są klienci . Osobiście postąpiłbym inaczej , ale centuś ma inne zdanie ... jego sprawa
@mdrogeria Wiem, że klienci bywają trudni, ale nie należy zakładać że każdy jeden taki jest. W tym wypadku jest kontakt z klientką, więc należy z nią ustalić, co i jak. Na razie nie ma żadnego powodu ani do otwierania dyskusji, ani tym bardziej do negatywa.
Zgadzam się jednak z tym, że drobne za jedną przesyłkę nie są w tej sytuacji najważniejsze.
paczka wartości 45 zł do tego klientka chce odesłania paczki za którą ja będę musiał zapłacić około 25 zł bo okazuje się że paczka jest duża oraz mam od nie odebrać swój towar za kolejne 20 zł. Dlaczego mam ponosić koszty błędu klienta? dla świętego spokoju. Uczmy takich zachowań a niedługo to osobiście będziemy klientom odwozić paczki.
@TomBanknoter należy zakładać że każdy klient jest nowym typem klienta zakupowym unijnym sowieticusem czyli masz mnie dać bo mnie siem nalezy i ch..j albo negatyw. Stado bałwanów nie musi znać ustawy, nie musi znać prawa, nic nie musi, jeno drze ryja dej i mnie siem należy bo negatywem w pysk zaświeceeee
@az1rael W takim razie należy zmienić asortyment. Na krawaty - bo klient w krawacie jest mniej awanturujący 😋 jak mawiał klasyk
nie znasz mnie więc nie nazywaj mnie centusiem. Czytając twoje wpisy mogę stwierdzić że pewnie w szkole byłeś pomiotem i to co ci kazali robić inni to robiłeś.
@TomBanknoter w sumie masz rację, co by nie zrobił a klient stanie okoniem to i tak będzie negatyw + wypłata z protect 😄
Zauważ że klient już żąda nowego kodu zwrotu, jak by to była prosta sprawa i dogadał by się z klientem by tu nie pisał 😄
@kostas11 .... co potwierdza moją tezę, że sprzedawcy wciąż muszą tu walczyć z problemami zupełnie nie znanymi gdzie indziej. PRL-bis 😎
ja chce tylko uzyskać odpowiedź od moderatorów czy jak nie odbiorę paczki to czy za to zapłacę i tyle.