Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka przez przypadek do paczki zwrotnej zapakowała inny przedmiot i teraz żąda odesłania tej paczki. Pierwszy raz mamy taką sytuację więc proszę o informację czy możemy wygenerować kolejny kod zwrotu?
Czy jeżeli nie odbierzemy tej paczki od kuriera to wróci ona z powrotem do paczkomatu z którego została nadana i kto poniesie koszt tego zwrotu?
Ewentualnie czy możemy poprosić klientkę o wpłatę za koszty przesyłki @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ i odesłać jej paczkę?
@mdrogeria mi to betonem zakupowym zalatuje
@az1rael @Hadwao_net zastanawiam się nad jednym , nie podejmiesz paczki może być to uznane za odmowę przyjęcia zwrotu .Po mojemu ... lepiej to odbierz , wezwij klientkę do wydania właściwego produktu .
@mdrogeria nie bo wie że w paczce się znajduje nie jego towar zgodnie z ustawą może się wstrzymać z zwrotem aż dostanie swój towar, pewnie ma na piśmie to że się kupująca pomyliła
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy mogę uzyskać odpowiedż od moderatorów, czy jeżeli nie odbiorę tej paczki to nie poniosę kosztów przesyłki
@Hadwao_net Konsultuję sprawę.
klientka poprosiła o odbiór paczki zwrotnej i ponowne odesłanie. Klientka zadała pytanie czy mogę wysłać jej paczkę na preferencyjnych warunkach allegro? koszt paczki jeżeli będę wysyłał sam będzie wyższy dla klientki.
@Hadwao_net jeśli metodą dostawy były paczkomaty Inpost, nie poniesiesz kosztu — wszystkie zwroty wynikające z nieodebrania paczek dla inpostu, są darmowe.
metodą dostawy były paczkomaty inpost. Kupująca stwierdziła że mm odebrać paczkę i nadać jej powtórnie. Przy okazji mam pytanie czy można odesłać w jakiś sposób paczkę korzystając z preferencyjnych cen allegro? Przesyłka na paczkomat na warunkach allegro 9.90 zł po za allegro ponad 20 zł.
@Hadwao_net oczywiście po jakimś czasie sprawdź bo allegro lubi sobie doliczenia takie zrobić, że niby opłaty nie będzie a jednak się pojawi na rozliczeniu 😉
Ja bym takiej paczki nie odbierał, co jeśli odbierzesz a następna wiadomość od klientki będzie że ukradłeś jej niby nie właściwy towar. Wcale może go tam nie być. Nie tykaj takiej paczki.
@Hadwao_net na razie Masz większy problem niż głupie 10 zyla , najlepiej skontaktuj się z klientką niech ona podejmie decyzję , zrób to tak żebyś miał potwierdzenie .
wysyłka do paczkomatu po za allegro kosztuje około 20 zl
@euphoria_art Paczki nie ma potrzeby otwierać. Uzyskał informację, że zawartość jest niewłaściwa i żądanie odesłania. Wystarczy przy kurierze od razu nakleić nową etykietę na starą.
@euphoria_art aktualnie nie ma znaczenia co jest w przesyłce zwrotnej , do autora wątku idzie paczka o numerze przypisanym do odstąpienia od umowy , niepodjęcie jej będzie tożsame z odmową przyjęcia zwrotu .
@Hadwao_net Nie rozumiem po co komplikować prostą rzecz. W przesyłce jest nie ten towar, odbiorca został o tym powiadomiony i ma na to kwity, więc nie należy jej odbierać. Wróci tam skąd wyszła.
@SpeedyGonzalezz napisał(a):
@Hadwao_net Nie rozumiem po co komplikować prostą rzecz. W przesyłce jest nie ten towar, odbiorca został o tym powiadomiony i ma na to kwity, więc nie należy jej odbierać. Wróci tam skąd wyszła.
Se chyba żarty robisz, jak dojdzie do dyskusji i tak tego nikt nie czyta a boty mają to gdzieś, nie odebrał dostanie 24 h na zwrot kasy + będzie musiał odebrać towar + blokada sprzedaży 🙂
@mdrogeria @euphoria_art @Hadwao_net @SpeedyGonzalezz to pokazuje jak ułomny jest system allegro, żeby sprzedawca w obawie nie wiedział co ma zrobić 😞
Odebrać - negatyw i walka z botami w dyskusji
Nie odebrać - negatyw i walka z botami w dyskusji oraz możliwa wypłata z protect
Do czego to doszło @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Pewnie najlepsze będzie nie odbierać, mniej kosztów dla klienta ( o ile to normalny klient i nie będzie robić problemów ) może ubłagać allegro czasem dają drugi kod zwrotu 🙂
@kostas11 czuję ,że będzie tego jeszcze niezłe jajo ,ale dla @Hadwao_net ważniejsza jest utrata paru zylków , niech sobie walczy , szybko tu wróci z większym problemem . Może jeszcze @Hadwao_net nie dokładałeś do interesu ,ale uwierz mi , spokojności nie da się wycenić . .
Tu nie chodzi o utratę 10 zł, tylko o zasady. Takim myśleniem uczysz klienta, że niezależnie od sytuacji, to sprzedający ponosi koszty. I właśnie przez takie podejście ludzie zaczynają wymagać coraz więcej, bo "przecież im się należy". Zamiast próbować dojść do porozumienia ze sprzedawcą, to klient od razu stawia żądania. Jest przecież klientem, czyli świętą krową. Po Twoim wpisie mam wrażenie, że rozmawiam z pracownikiem Allegro.
@Hadwao_net Właśnie dlatego lepiej poczekać, co napisze @N_Nitka28 . To akurat jedna z bardziej doświadczonych moderatorek, i na pewno coś poradzi