Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o usunięcie dwóch przesyłek ze statystyk dot. wysyłki w deklarowanym terminie.
1. cb040220-b1b1-11ef-bbbf-e37cc071e5b0
Kupujący nie podał wymiarów w aukcji personalizowanej i przesłał je następnego dnia wieczorem.
2. eaf9e490-b7d4-11ef-8cb6-69003d3d768b
Paczka została nadana 12.12.2024 o godz.9:45 w automacie AllegroOne. Kurier nie zabrał przesyłki, chociaż był na miejscu, bo przy mnie wkładał paczki do automatu 🙂
Z góry dziękuję i życzę wszystkim miłego dnia!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @A-G-SYSTEM. Przepraszam za utrudnienia. Przekazałam zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży.
Dzień dobry
Przesyłki miały być nie liczone do statystyk jakości sprzedaży, a w raporcie nadal widnieją, nie są wykluczone i tym samym zaniżają tę statystykę, chyba nie tak miało być...
Proszę o wykluczenie znamówień z jakości:
ca39d090-5742-11f0-a306-d1bf2c888091 - kurier nie odebrał przesyłki, mimo nadania przed godziną graniczną;
ef0f2a40-540a-11f0-887a-77e8be328b4a - klient chciał zmienić adres automatu, ale nie podał jego numeru, dopiero po interwencji telefonicznej udało się go otrzymać, przesyłka została nadana od razu po otrzymaniu numeru automatu.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl Zamówienie nr ca39d090-5742-11f0-a306-d1bf2c888091 jest już wykluczone ze statystyk.
Jeśli chodzi o drugie zamówienie, musisz nam przesłać potwierdzenie, że opóźnienie w nadaniu powstało z winy klienta. Może to być zrzut ekranu z widokiem korespondencji. Pamiętaj jednak, żeby był na nim widoczny login kupującego.
w allegro odpowiedzi do tej chwili brak. uzyskaliśmy numer dopiero po kontakcie telefonicznym.
i co z wykluczeniem zamówienia ef0f2a40-540a-11f0-887a-77e8be328b4a ?
proszę również o wykluczenie:
bedebb20-5cfb-11f0-82fd-f957882fbd7c - kurier nie odebrał mimo nadania przed godziną graniczną
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl wykluczyliśmy zamówienie bedebb20-5cfb-11f0-82fd-f957882fbd7c. Jeżeli chodzi o zamówienie ef0f2a40-540a-11f0-887a-77e8be328b4a przesłany zrzut nie jest wystarczający. Nie wynika z niego kiedy potrzebne dane zostały podane przez klienta.
Proszę o wykluczenie:
c749d5b0-64ad-11f0-921e-c328cc334b1b
@AGLOPRIMA2 Proszę, napisz do nas w tej sprawie, gdy paczka zostanie już oznaczona, jako nieterminowa.
Poważnie? Jeszcze o tym mam pamiętać?
Nie została odebrana w terminie, znaczy wysyłka opóźniona NIE Z MOJEJ WINY, co jeszcze?
@AGLOPRIMA2 Na pewno wiesz, że właśnie tak to działa. Możemy wykluczyć zamówienie dopiero gdy zostanie oznaczone, jako nieterminowe.
@AGLOPRIMA2 zamówienia wykluczone 😉
dziękuję