anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie zamówień z jakości sprzedaży

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

chwielibyśmy wykluczyć negatywną opinię, którą wystawił nam klient, jak to zrobić? Stało się tak ponieważ została źle zsynchronizowana cena przez zewnętrzny podmiot, cena zamiast 1250zł wynosiła 222zł, klienci chcieli wykorzystać błąd cenowy. Niestety jeden z nich wystawił nam ocenę negatywną, mimo, że miał informację z Allegro, że mieliśmy do tego prawo. Pomysł o wykluczeniu oceny podsunął nam pracownik Allegro. Poniżej przesyłam zrzuty z maili oraz dyskusji z klientem. Proszę o pomoc Kamil Techmiks.

1.jpg2.png3.jpg

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

LEW433
#21 Demiurg#

🤔 no nie wiem czy wykluczą, ale...

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Techmiks W wiadomości nic nie ma o wykluczeniu komentarza. Chodzi o wykluczenie zamówienia, przez zwrot prowizji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za wiadomość, a jak wykluczyć opinię? Pozdrawiam Kamil Techmiks.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Techmiks możesz wysłać prośbę do kupującego o usunięcie lub zmianie. Jeżeliby ocena naruszała regulamin allegro to w tym wypadku allegro może ją usunąć 

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało.

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#9 Pomysłodawca#

z tego co widać z Twoich opinii negatywnych 

takich błędów systemowych miałeś więcej niż tylko tą jednostokowa sytuacja 

także zadbaj lepiej o to aby ceny u Was były poprawne, a nie później chcesz być czysty za swoje błędy,  jak widać wielokrotne .

 

 

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

Jeśli klient nie będzie chciał usunąć komentarza to nic z nim nie zrobisz. 
możesz jedynie odpowiedzieć na niego zawierając tam wyjaśnienie dla innych potencjalnych klientów, chcących zrobić w przyszłości u ciebie zamówienie

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

@Biale_Stokrotki @w_kiwi @Client:44052296  Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Techmiks no cóż kiepska sprawa. Albo bierzesz na klatę i żyjesz dalej albo bierzesz za rogi (możesz dochodzić swych racji na drodze sądowej)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 w sądzie nic nie ugra , w treści oceny nie ma żadnego haczyka  ,wszystko zgodne z przebiegiem transakcji .

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Client:44052296 Zanim ten sąd się zbierze, sprzedawca będzie na emeryturze 😎

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#9 Pomysłodawca#

ale jakich racji 

rozumiem ze gdyby błąd był jednostokowy 

ale spójrz na jego negi 

wszystkie są poprzez błędy systemowe ceny ?

przypadek-  nie sądzę 🙂 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Techmiks zacisnąć zęby na 30 dni i sprzedawać dalej, w odpowiedzi na komentarz uargumentowałeś co się wydarzyło - Klient miał prawo nie znać ceny rynkowej i wyraził swoje rozgoryczenie komentarzem.

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#9 Pomysłodawca#

Lepiej niech zadba o cennik 

z opinii negatyw wynika ze błędy były w lipcu w listopadzie 

w kwietniu 

🙂 

rozumiesz ten tego ?

oznacz moderatorów

broche1
#9 Pomysłodawca#

@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia

nr d415ddf4-dc97-11ef-9f5e-11c970490ee1.

Przesyłka ma opóźnienie z powodu nieodebrania jej przez kuriera z punktu.

Przewoźnik i numer przesyłki:

Allegro Kurier DHL – 28668235016.

Dziękuję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@broche1 czy przesyłka została nadana w punkcie w Żabce na ul. Zofii Kossak 32?
Jeśli tak to przesyłka została zostawiona w punkcie po godzinie granicznej dla tego punktu (12:30). Przykro mi, ale ponieważ przesyłka została nadana po godzinie granicznej, nie możemy jej wykluczyć. Nie widzę, aby był zamówiony podjazd po tę przesyłkę, jeśli masz stałe podjazdy i Kurier po nią nie przyjechał, dlatego została nadana w punkcie dzień później, potrzebujemy potwierdzenie od przewoźnika, że opóźnieni wynika z jego winy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

broche1
#9 Pomysłodawca#

Przesyłka została przeze mnie nadana w sklepie ul. Bielska 21 i do tej pory kurier jej nie odebrał. Godzina graniczna to był poniedziałek g.23:59, więc nadana następnego dnia przed godziną odbioru paczek z punktu przez kuriera – powinna spełniać warunek terminowości (nikt nie nadaje paczek w nocy).

Chcę jeszcze raz zaznaczyć – do tej pory kurier jej nie odebrał. Więc nadana przed 23:59 w poniedziałek nie zmieniłoby stanu rzeczy.

Jest czwartek – od wtorku kurier jej nie odbiera.

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@broche1 Zgłosiłam prośbę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów