Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
|
10:42 (6 minut temu)
|
|
||
|
|
@mdrogeria Widocznie zadowolenie klientów nie jest już potrzebne 🐭
@SpeedyGonzalezz z buta uwalili mi ponad 30 pkt.
@mdrogeria Faktycznie, można to już sprawdzić. U mnie akurat liczba punktów się nie zmienia.
Tak czy inaczej, od mieszania herbata nie staje się słodsza. Ale za to ktoś znowu mógł wykazać swoją "przydatność" 🐭
@mdrogeria Jest więcej nowości, zerknij sobie na komunikat w Allegro Finanse.
@drekenzes @mdrogeria @_Likos_ @Health___Beauty @gargulce2
Oni są nienormalni:
Już wkrótce Allegro Finance sp. z o.o. będzie głównym operatorem płatności na Allegro. Jeśli chcesz dalej sprzedawać, Allegro Finance musi zweryfikować dane Twojej firmy. Żeby ułatwić Ci proces weryfikacji, wyraź dobrowolną zgodę na przekazanie Twoich danych do Allegro Finance, formularz zgody pojawi się po kliknięciu przycisku "przejdź dalej". Możesz to zrobić do 30 listopada 2024' - przecież dopiero co trzeba było powtarzać weryfikację w PayU i PayPro.
Btw. Coś mi tu śmierdzi nowymi opłatami 😎
@TomBanknoter też się wkurzyłem, ale jak doczytasz to zgoda jest po to, by nie robic tej weryfikacji, bo sami wezma sobie dokumenty z PauY i Przelewy....
Sęk w tym, że nabroili już przy weryfikacjach, bo było tam wymienione swego czasu Payu, Przelewy i Allegro finanse, więc już mają te dane, ale pozyskane w sposób... no właśnie małym druczkiem na końcu formularza.
@drekenzes No fakt, wystarczy wyrazić zgodę. Chociaż raz ktoś tam pomyślał 😎
@mdrogeria jak na ten moment u nas praktycznie bez różnicy . +3pkt byłoby "po nowemu"
@_Likos_ @Health___Beauty @drekenzes @gargulce2 @SpeedyGonzalezz
to wpływ najnowszej nowości , zweryfikowałem wszystko , ,,nic ważnego nie zaszło ,,
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ może słówko ? , nie mogę znaleźć przyczyny ..
@mdrogeria tak szczerze - czy ta jakość na coś wpływa? Ja miałam w marcu kumulację - -150 pkt za zgłoszenie podmiotu uprawnionego, ze rzekomo sprzedaję podróbkę, kolejnego dnia -50 pkt za użycie znaku towarowego marki do sprzedaży rzekomo innego produktu - absurd absurdów ale faktem jest, że jakość poleciała mocno, straciłam SS i co? I nic, wielkość sprzedaży ani trochę nie spadła, generalnie poza mniejszą ilością punktów i brakiem znaczka SS nic się nie zmieniło. Więc nie ma się co zarzynać.
@Health___Beauty to kolejna nowość z bykiem ,ale poczekam na wyjaśnienie ,
Mi pokazuje że znowu stracę SS, no jakoś przeżyje 😆
13 listopada 2024 usuniemy miarę Zadowolenie kupujących. Jeśli do dnia wprowadzenia tej zmiany nie poprawisz swoich wyników, możesz nie otrzymać tytułu Super Sprzedawcy.
@mdrogeria myśle że "brak wiadomości w dyskusjach " oraz "brak pytań od klientów" tutaj nie masz maxa - brakuje własnie 30 pkt
Jeśłi w szybkich odpowiedziach w dyskusji oraz odpowiedziach na pytania klientów miałeś max i zmienila sie statystyka parametrów z powodu braku pytan i dyskusji - to spadło Ci o te punkty
My ostatnio mieliśmy podobna sytuacje na jednym z kont i aż musiałem regulamin punktacji sprawdzac bo na jednym koncie mieliśmy inne parametry ( i max) a na drugim inne - bo nie było pytań i dyskusji. Myśle że to te Twoje brakujące punkty
@_Likos_ nie , ostatnią dyskusję 21 sierpnia , we wrześniu przestała się liczyć do statystyk
Nie wiem jak inni, ale ja, jako kupujący w ogóle na SS nie patrzę, tylko komentarze i średnią.
SuperSprzedawca ma mniejszą wartość niż naklejka na telewizor PRZYGARNIJ KROPKA czy Paszport Polsatu.
Chińczyk z kontem poniżej miesiąca z ilością 22000 ofert sprzedaje towar z dostawą powyżej 14 dni i nikt tego nie czyta, nie sprawdza. Zabrać takim dowód osobisty, odebrać prawa wyborcze 🤣
@mdrogeria Miarę Zadowolenie kupujących usuniemy ze statystyk Jakości sprzedaży dopiero 13 listopada. Komunikowana dzisiaj zmiana nie ma wpływu na Twoje obecne statystyki.
@nat_not więc co wpłynęło , wczoraj miałem 405 pkt , nie widzę powodu