Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Proszę dodać możliwość, prowadzenia dyskusji jako sprzedający w aplikacji oraz możliwość odpalenia i wznowienia przerwy w sprzedaży !
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail) ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie ...
SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej. Dzień dobry. Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę...
Witam Kiedy towar ma brak mozliwosci zwroty u klijenta nie powinno byc mozliwosci zglosic zwrot albo otworzyć dyskusje.
Proponuję na umieszczenie w regulaminie Allegro Protect terminu na zakończenie sprawy. Po pół roku od zakupu używanej części samochodowej kupujący założył dyskusję, gdzie sam rozebrał część elektroni...
Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Proszę dodać możliwość, prowadzenia dyskusji jako sprzedający w aplikacji oraz możliwość odpalenia i wznowienia przerwy w sprzedaży !
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail) ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie ...
SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej. Dzień dobry. Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę...
Witam Kiedy towar ma brak mozliwosci zwroty u klijenta nie powinno byc mozliwosci zglosic zwrot albo otworzyć dyskusje.
Proponuję na umieszczenie w regulaminie Allegro Protect terminu na zakończenie sprawy. Po pół roku od zakupu używanej części samochodowej kupujący założył dyskusję, gdzie sam rozebrał część elektroni...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Proszę dodać możliwość, prowadzenia dyskusji jako sprzedający w aplikacji oraz możliwość odpalenia i wznowienia przerwy w sprzedaży !
Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Witam Kiedy towar ma brak mozliwosci zwroty u klijenta nie powinno byc mozliwosci zglosic zwrot albo otworzyć dyskusje.
Proponuję na umieszczenie w regulaminie Allegro Protect terminu na zakończenie sprawy. Po pół roku od zakupu używanej części samochodowej kupujący założył dyskusję, gdzie sam rozebrał część elektroni...
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail) ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie ...
SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej. Dzień dobry. Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę...
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail) ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie ...
SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej. Dzień dobry. Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę...
Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Witam Kiedy towar ma brak mozliwosci zwroty u klijenta nie powinno byc mozliwosci zglosic zwrot albo otworzyć dyskusje.
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Proszę dodać możliwość, prowadzenia dyskusji jako sprzedający w aplikacji oraz możliwość odpalenia i wznowienia przerwy w sprzedaży !
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Proponuję na umieszczenie w regulaminie Allegro Protect terminu na zakończenie sprawy. Po pół roku od zakupu używanej części samochodowej kupujący założył dyskusję, gdzie sam rozebrał część elektroni...