Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?
Witam
Pomimo wykonania powyższych wskazówek problem płatności z BNP nadal istnieje.
Klienci biznesowi nie mogą uregulować zapłaty z rachunku BNP Paribas GoOnline Biznes.
Nadal płatność z allegro jest przekierowanie wprost do płatności z rachunku indywidualnego w BNP GoOnline, zamiast jak było wcześniej do możliwości wyboru rachunku, z którego płacący chce wysłać przelew.
Filmik został nagrany i przesłany na wskazany adres spolecznosc@allegro.pl,
a ze strony allegro nadal cisza. Nie otrzymaliśmy nawet zwrotnego maila o przyjęciu zgłoszenia...
Jak widać z niniejszej dyskusji nie tylko moja firma został zlekceważona przez allegro w tej sytuacji. Takie traktowanie klientów firmowych nie buduje dobrych relacji. Jest wyrazem braku szacunku, empatii i zaangażowania.
Pozdrawiam
Julia
P.S. Dodam, że brak możliwości zapłaty z konta firmowego mają również klienci biznesowi PKO BP. Różnica jest tylko taka, że z ipkobiznes.pl nigdy nie można było zapłacić, a w przypadku GoOnline Biznes odebrano tę możliwość.
@julka27 Twoje zgłoszenie na wskazany przez Monikę adres otrzymaliśmy wczoraj. Nie jest to formularz kontaktowy, więc nie otrzymałaś potwierdzenia. Sprawa została przekazana do weryfikacji.
Witam, czy cos wiadomo w tym temacie aby mozna bylo placic zawsze z goonline biznes? Bo caly czas przekierowuje na goonline
@Giewond przykro mi, ale nie mamy rozwiązania.
Jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego każde zgłoszenie przekazuję jako sugestię.
Na ten moment zachęcam do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.
Mam identyczny problem, BNP zgania winę na Allegro, Allegro na BNP. Czasem zdaży się, że działa, zazwyczaj nie.
Czy i jak można zgłosić problem z obsługą przelewów poprzez "nowy" system płatności allegro?
Chcąc zapłacić przelewem i wybierając bank Credit Agricole, po zalogowaniu wskazanym przekierowaniem do banku, nie ma możliwości wyboru rachunku bankowego z którego chce się dokonać płatności (nie można przełączyć się miedzy rachunkami).
Problem występuje od dłuższego czasu i nikt chyba tego nie zgłosił/zauważył ze strony obsługi portalu.
@dubelt czy chodzi o to, że nie można przełączać się między kontem osobistym a firmowym?
Jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego każde zgłoszenie przekazuję jako sugestię.
Na ten moment nie mamy rozwiązania i mogę jedynie zachęcić do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.
Sposób przekierowania nie pozwala wybrać żadnego z subkont. Wskazywane jest pierwsze bez możliwości zmian.
Nie można również przełączyć się między osobistym a firmowym.
W moim banku ma podpięte wszystkie rachunki pod jedno konto.
Domyślam się że problemem jest to co Pani pisze. Wynika to jednie z błędów po stronie API i braku chęci naprawienia problemu poprzez komunikację z bankiem....
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
DOKŁADNIE TAK JAK PISZE "dubelt" , W INNYCH MIEJSCACH JAK PŁACE TO NIE MA TEGO PROBLEMU
@bimbaljacek rozumiem, ale obecnie nie mamy innego rozwiązania, niż skorzystanie z innych metod płatności. Przekazałam Wasze zgłoszenia, przykro mi, ale w tej chwili nie jestem w stanie zrobić nic więcej.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
przełączcie operatora płatności na innego
w innych miejscach płacąc nie ma tego problemu - inny operator
mam konto biznes w bnp paribas. czasami podczas zakupów pojawia siętylko możliwość do zalogowania na zwykłe konto. czy powinnam gdzieś utawić domyślnie mój rodzaj konta?
@agatonek_2006 niestety nie ma takiej możliwości. W tym wątku znajdziesz więcej informacji na ten temat.
podczas zakupów i wybrania płatności przelewem za pomocą banku credit agricole po zalogowaniu do systemu bankowego nie widać żadnego z kont firmowowych, jest widoczne tylko i wyłącznie konto prywatne.
po kontakcie z bankiem mówią o problemie w systemie obsługującego tranzakcje - czyli płatności24
przed chwilą także robiłem zakupy w innym sklepie internetowym i tam za pomocą płatności24 działa wszystko tak jak powinno, widze dwa konta firmowe i konto prywatne.
pytanie : dlaczego problem występuje tylko u was a np w sklepie: liroymerlin oraz intercars , go nie ma mimo iż obsługuje go ten sam operator płatności?
@bimbaljacek napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca będzie mógł skonsultować Twoje pytanie z operatorem płatności.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
infolinia zaproponowała jako wyjście z sytuacji użycie płatności przez PAYU , poproszę o jej włączenie na moim koncie , ponieważ mam tą funkcje nieaktywną
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
NIESTETY WIDZĘ ŻE DO TEJ PORY NIE WŁĄCZYLIŚCIE OPCJI PŁATNOŚCI PRZEZ PAYU, KIEDY TO NASTĄPI?
@bimbaljacek nie mam możliwości włączenia lub wyłączenia płatności u konkretnego operatora płatności. Jeśli nie masz możliwości zmiany operatora płatności na stronie z podsumowaniem płatności i dostawy, to napisz proszę za pomocą tego formularza.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Po bezowocnej wymianie maili, okazuje się, że nie jestem jedyną osobą z problemem płatności przez przelewy24 do Credit Agricole.
Skoro istnieje taka możliwość, proszę o włączenie opcji płatności przez PayU.
Proszę również powstrzymać się z radami, o innych metodach płatności. Prowadząc firmę i biorąc FV, muszę wykonywać płatności z konta firmowego.
@bozka6 Zgodnie z poprzednimi wpisami, nie mamy możliwości włączenia płatności u konkretnego operatora. Jeśli potrzebujesz pomocy z płatnością, to napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d