Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Client:37897408 @Client:102912159 Konsultuję wasze zgłoszenia.
@w_kiwi czy udało się się skonsultować sprawę?
Niestety nie.
Ja również nigdzie nie mam do odebrania kuponu na 15zł 😔
@Client:129258793 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego kupon nie wyświetlił się do odbioru w aplikacji.
Jestem po pierwszym zakupie na tym koncie, zamówienie jest opłacone. W jakim czasie przyznawany jest ten drugi kupon za pierwsze zakupy?
Pozdrawiam.
@rofag2serwis Rozumiem, że odebrałeś już kupon za pobranie aplikacji?
Tak, dokładnie tamten został wykorzystany do pierwszych zakupów.
@rofag2serwis Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowidzią.
Witam, uruchomiłam nowe konto na świeżej apce i nie widzę kuponu 15 zł.
Proszę o weryfikację
Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
Nie widzę kuponu po ściągnięciu aplikacji
@beataf68 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
Brak kuponu 15pln za sciagniecie aplikacji . gdzie to szukac ?? w zakładce kupony nie ma takiego !!
@Jaros-J23 Konsultuję to z odpowiednim zespołem.
Dlaczego nie otrzymałam kuponu zniżkowego za zainstalowanie aplikacji?
@blue_netka kupon jest już dostępny na Twoim koncie.
Dzień dobry, nadal nie otrzymałem 15zł za logowanie w aplikacji mobilnej. Czy można prosić o wyjaśnienie. Pozdrawiam :)) @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry! @2980552u kupon jest już na Twoim koncie.