anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wyboru kuriera w smart!!!

MAMY ROZWIĄZANIE!
gargulce2
#11 Animator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada. 

Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów. 

Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika. 

oznacz moderatorów
517 ODPOWIEDZI 517
dlugilong
#8 Zapaleniec#

Do mnie też odpisali i uznali moją reklamację. Nie zgadniecie - zapropoowali... 100 zł jako bon z terminem do wykorzystania... To nawet nie jest śmieszne...


Oczywiście ustalili, że się nie da tego przywrócić i że testy się zakończyły i zostanie to na stałe. 
Czy nie powinno to zostać uwzględnione w regulaminie, skoro to już nie są testy?

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Nie da się przywrócić? Za kogo oni nas mają? Za **piiip**ów?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_- Drogie Żallegro nie da się przywrócić trupa do życia a nie zmienić zasad wyboru kuriera! Musicie poprosić następnym razem gdy będziecie chcieli wprowadzić w życie kolejny "świetny pomysł" waszego programistę o przycisk "przywróć do ustawień które nie były żenujące"...

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

Hahaha właśnie przeczytałam że sprzedawcom została wyłączona opcja "zadowolenie klientów" i co dla nich oznacza? Wg allegro zwiększa sprzedaż no bo klient już nie napisze niczego negatywnego, np. O złej dostawie 😉 wszak niewielu klientów zdaję sobie sprawę że za tragiczną dostawą paczek stoi allegro bo narzuca swoją wolę i wybiera dla naszego dobra dostawce, a nie sprzedawca który wysyła paczkę w terminie, przewoźnikiem którego wybralo allegro! 

 

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

Co z moją zaginioną paczką wysłaną allegro one, którego dla mojego dobra wybraliście za mnie? Czekam na odpowiedź od poniedziałku..  piszę codziennie w tej sprawie.

Muszę się dowiedzieć czy paczka się znajdzie czy nie bo nie wiem czy pisać do sprzedawcy... 

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@gargulce2 tak jak napisała konsultanta w korespondencji mailowej, damy znać jak tylko otrzymamy odpowiedź od działu logistycznego.

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@RaBarbar_ka  a ile można czekać na tą odpowiedź? Wczoraj konsultantka podobno dzwoniła do przewoźnika. Miała dostać odpowiedź do końca wczorajszego dnia. No to ja czekam. Jest dzień nastepny. Gdzie jest moja paczka? Czy wy naprawdę jesteście tak nieudolni że nie potraficie zlokalizować paczki? Tam są dwie żarówki, które dla innych nic nie znaczą. Ale małemu żółwiami są niezbędne do życia. Muszę kupić żarówki w sklepie stacjonarnym żeby mi zwierz nie umarł. Dużo droższe. Czy wypłacicie mi różnice za nie? Za moje straty? Za czekanie bo paczki giną i nie wiadomo gdzie są?  Za zdrowie zwierzaka bo się ociągacie w decyzji?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

One jest tak świetną usługą że nawet żółwie dochodzą na miejsce szybciej niż paczka

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Ponawiam pytanie gdzie jest moja paczka do jasnej chol.... !!!!  

Od poniedziałku pisze w tej sprawie codziennie! Codziennie dostaje informacje ze czekacie na odpowiedź z działu logistycznego i że wrócicie z odpowiedzią. Nosz ile można czekać? Paczka niby odebrana w sobotę o 12.25. Co za problem sprawdzić kto ją odebrał? Bo na pewno nie ja! 

Ponawiam też pytanie kto zapłaci za moje szkody? Za zdrowie zolwia? Za różnice w cenie żarówek w sklepie stacjonarnym? 

Dzisiaj napisałam do konsultanta. Proszę jacy są w allegro kompetentni ludzie. Od 8.27 szuka zgłoszenia. Juz nie odpisal. Odpowiedzi nadal nie dostałam. 

MOŻE W KOŃCU KTOŚ SIĘ ZAINTERESUJE?!

Screenshot_20241010_104252_WhatsApp.jpg

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

No musiałam. Konsultant mi mówi że mam sprawdzić w oddziale allegro one czy moja paczka nie czeka u nich na miejscu. Po czym mi pisze ze on nie może mi podać nr telefonu do oddziału bo RODO 😱

Czaicie? 

Screenshot_20241010_114002_WhatsApp.jpg

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@gargulce2 w odpowiedzi na twoje pytanie kto ma zapłacić za ten bordel odpowiedź brzmi allegro. Tylko faktury za leczenie żółwia mieć musisz i paragon za nowe żarówki przydaloby się też odszkodowanie za straty moralne i zszargane nerwy..

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@az1rael szczerze? Ja już jestem tak sfrustrowana tą sytuacją że płakać mi się chce.. oni nie potrafią zlokalizować paczki. Nie wiedzą gdzie ją zostawili ani kto ją odebrał. 

Zaraz się okaże że przecież wszystko jest ok bo przecież w systemie paczka została doręczona!!! 

Moje wkur... sięgnęło zenitu. Została bezsilność 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@gargulce2 Współczuję bardzo. Jedyne co pozostaje, to kupować gdzie indziej. Ja nie jestem jeszcze w zasięgu One, ale przez Pocztex muszę rezygnować z większości zakupów na Allegro. Pocztex ma późniejsze terminy i jest tańszy niż normalne firmy kurierskie, więc niespodzianki nie ma. Nie sprawdzam już nawet, czy się ustawi coś innego, jak sprzedawca udostępnia, zawsze jest Pocztex, bo najtańszy (informacje o innych kryteriach wyboru można włożyć między bajki). Często samo wyszukiwanie na Allegro jest kompletną stratą czasu i ostatecznie wracam do porównywarki i kupuję większą ilość w niższej cenie w sklepie z darmową dostawą normalnym kurierem.

Jak dotrze do mnie One, to na pewno nie będę tracić nerwów na takie zakupy.

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Można powiedzieć, że do kogo dotrze One do tego nie dojdzie żadna przesyłka. I to niestety nie jest śmieszna a żenujące...

oznacz moderatorów
ohir
#9 Pomysłodawca#

A ja proszę o interwencję w sprawie przesyłki DHL 28563229136.  Jak zwykle kurier "nie może, za daleko, może jutro, bo dziś to na pewno nie".

NIE ZDARZYŁO SIĘ jeszcze (a to piąty raz) by przesyłka firmą DHL dojechała na moją posesję bez interwencji.  O tym, żeby w terminie to już w ogóle można zapomnieć.  Dwukrotnie bez żadnego kontaktu kurier po prostu "zadecydował o pozostawieniu przesyłki w punkcie" bo "nikogo nie zastał" (kłamstwo – zawsze ktoś jest na gospodarstwie).  Dowieźli dopiero po tygodniu po przepychankach z centralą i złożeniu reklamacji.

W przypadku gdy ktoś znajomy popełnił błąd wyboru DHL - trudno interweniowałem ja. Ale ponieważ to Allegro wybrało tę firmę, proszę o interwencję w DHL i sprawienie, żeby kurier znalazł czas i paliwo by przesyłkę (numer wyżej) do mnie dostarczyć. 

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Zrozumcie, że Wasze żale, złość i zalewanie Allegro wiadomościami i skargami nic nie zmieni. Jedyne co zadziała na Allegro to spadające słupki i odpływ dużej ilości użytkowników. Ja zrezygnowałam ze smarta i z kupowania na Allegro po pierwszej takiej akcji w maju - opisywanej zresztą w tym wątku. Kupiłam coś od sprzedawcy, od którego kupowałam regularnie, zawsze wybierałam DPD i paczkę miałam następnego dnia, po zmianach Allegro wybrało mi pocztex, który dostarczył paczkę po 6 czy 9 dniach. Wbrew temu co się wydaje Allegro i wielu z Was Allegro nie jest monopolistą - zdecydowana większość sprzedawców ma albo swoje sklepy, albo sprzedaje w innych marketplace'ach gdzie nie dość, że jest taniej to można sobie normalnie wybrać kto dostarczy paczkę. Świat nie kończy się na Allegro 😉

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Gdzie moja paczka? Czekam już tydzień na zlokalizowanie. Żądam zwrotu pieniędzy od allegro. 

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#
oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@gargulce2 "Uruchomiliśmy nowe silniki napędzające wzrost..."

Ostatnio cud się zdarzył. Podczas zakupu mogłam zmienić domyślnego kuriera Smart 😲. Już serce zadrżało, że może ktoś się opamiętał, że wszystko wróci do normy. Niestety był to tylko jakiś błąd systemu. Udało się tylko ten jeden jedyny raz.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@-Sainkho- Tak  "Uruchomiliśmy nowe silniki napędzające wzrost..."   czyli robienie kupujących w "członka"ukrywając najtańsze oferty.

oznacz moderatorów
lobarek
#7 Wielbiciel#

Nie tylko Ty

oznacz moderatorów