anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[21.02.2025] ALLEGRO One (UPS) "Błąd zewnętrznego przewoźnika"

MAMY ROZWIĄZANIE!
lewgorzkowski
#12 Orędownik#

Znowu coś... nie można wydrukować etykiety wyskakuje "Błąd zewnętrznego przewoźnika"
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
69 ODPOWIEDZI 69
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@pphu09 odnotowujemy obecnie problemy z nadawaniem przesyłek UPS. Pracujemy już nad rozwiązaniem. Postaramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonalność. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-GOSI-
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Rozumiem, ze przesylki przy tej fomie nadania będą wykluczone z oceny jakości. Nie ma poddanej godziny rozwiązania problemu, a godzina graniczna nadania zbliża się wielkimi krokami.

oznacz moderatorów
lewgorzkowski
#12 Orędownik#

ludziska róbcie zrzuty ekranu, bo wam nie wykluczą potem, 

od razu dodaje, na zaś:

a2efcdf0-ef7d-11ef-b078-97418c2a02cc
1b7fa8b0-efa8-11ef-a198-2bf4bab2cfec
76fff330-efb1-11ef-a7cc-a505807eeb58
a7aa55b0-efb2-11ef-b613-d3d5614131ec
 
blad2.jpgblad3.jpgblad4.jpg
 

 

czy takie coś wystarczy?czy takie coś wystarczy?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski zrzuty ekranu nie są potrzebne. 
Bardzo proszę, abyś nie wprowadzał nerwowej atmosfery i nie sugerował, że konieczne jest dokumentowanie tych problemów, bo "wam nie wykluczą potem".
Aby wykluczyć zamówienia, wystarczą ich numery, ale nie ma potrzeby podawania ich już teraz. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ZDROWERSI
#10 Popularyzator#

Prosimy o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia 27e6fc20-efd0-11ef-af31-13a0e0a374f3
Dzięki

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika proszę nie wprowadzać sielankowej atmosfery ponieważ zdarzało się już, że allegro nie wykluczało zamówień ze statystyk !!! 
Dokumentacja nie ma tutaj znaczenia ponieważ w odpowiedzi otrzymaliśmy informację, że co prawda przesyłki nie zostały nadane z winy przewoźnika ale nie wykluczą bo nie wykluczą. 


oznacz moderatorów
lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@la_nika  to nie jest moje pierwsze rodeo, już w bambuko byłem zrobiony przez was nie raz nie dwa, więc proszę mnie nie upominać...

 

ps. mi się udało wydrukować przed chwilą, więc coś się odetkało

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Otrzymałam informację, że nadawanie przesyłek już działa. Widzę, że niektórzy już to potwierdzają. Dziękuję za Waszą cierpliwość! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski @sl-aw-ek taka sytuacja, aby nie wykluczyć zamówienia, bo nie, ani razu mi się nie przytrafiła, nie znam szczegółów Waszych spraw, więc nie mogę tego zweryfikować i sprawdzić, co było powodem, ale na pewno jakiś powód był. 
To też nie jest moje pierwsze rodeo, więc wiem, że w takiej sytuacji zamówienia zostałyby wykluczone bez ceregieli.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika "taka sytuacja, aby nie wykluczyć zamówienia, bo nie, ani razu mi się nie przytrafiła, nie znam szczegółów Waszych spraw, więc nie mogę tego zweryfikować i sprawdzić" 

Tak właśnie Tobie tutaj przekazywałem szczegóły mojej sprawy i nic to nie zmieniło, zamówienia nie zostały wykluczone ze statystyk. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek poproszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wyrwisusz podane przez Ciebie zamówienie jest już anulowane, więc będzie automatycznie wykluczone, gdy otrzymasz zwrot prowizji. 

@CzarnaKawkacom czas na nadanie tej przesyłki upływa 25 lutego, a widzę, że podjazd jest zamówiony na dzisiaj, więc zamówienie nie powinno być opóźnione, gdyby było, oczywiście daj znać. 

@lewgorzkowski u Ciebie dwa zamówienia zgłosiłam, ale zamówienia nr 1b7fa8b0-efa8-11ef-a198-2bf4bab2cfec i nr 76fff330-efb1-11ef-a7cc-a505807eeb58 mają czas na nadanie do 24.02, a zostały już nadane w punkcie, więc nie będą opóźnione. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anamix
#7 Wielbiciel#

Może ruszyło ale dla nas już nic to nie daje Zamawiać kuriera mogliśmy do 10 a on i tak przyjeżdża o 9

Prosze o wykluczenie zamówień

d259aea0-efd5-11ef-a198-2bf4bab2cfec

c14df1b0-efb3-11ef-a198-2bf4bab2cfec

891bcbc0-ef7f-11ef-9e7c-f9abd4ab7a80

0eb69c52-ef77-11ef-93ef-3707d500dff9

5cb63880-ef76-11ef-ab2c-1fc0cb7df5cf

oznacz moderatorów
DROGERIE24_pl
#9 Pomysłodawca#

No to się porobiło..... Allegro jak zwykle zwala winę w komunikatach przy próbie wysyłek na inną instytucję w tym wypadku UPS. Za takie pieniądze co kasują powinni taki problem rozwiązać w 10min 😞

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   nam przed chwilą udało sie nadać UPS. Łącznie ze zleceniem odbioru jeszcze na dziś. Mam nadzieje że kurier nas nie minął

oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Nie możemy wygenerować etykiet - otrzymujemy komunikat Błąd zewnętrznego przewoźnika.

 

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Puzonix, dzięki za zgłoszenie.

Jesteśmy świadomi problemu i przepraszamy za utrudnienia techniczne związane z generowaniem etykiet.
Pracujemy nad jego rozwiązaniem, zachęcam do ponownej próby wygenerowania etykiety później.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
tylkowlosy
#9 Pomysłodawca#

Dwóch naszych klientów wybrało formę dostawy Allegro One przez UPS. Nie można wygenerować listu przewozowego. Wyświetla się informacja: "Błąd zewnętrznego przewoźnika". Jak zmienić przewoźnika w zamówieniu złożonym przez klienta?

oznacz moderatorów
fox_paws
#16 Inspirator#

@tylkowlosy Nie możesz zmienić, musisz czekać.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @tylkowlosy.

Przepraszamy za utrudnienia techniczne związane z generowaniem etykiet.
Zależy nam na tym, aby paczka trafiła do klienta jak najszybciej, dlatego już pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji. Zachęcam do ponownej próby wygenerowania etykiety później.

W razie wszelkich pytań, jestem do dyspozycji 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów