anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Delivery - klienci płaca nizsze ceny (dostawa poza SMART) a allegro pobiera wyższe...

MAMY ROZWIĄZANIE!
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Az mnie dzisiaj to zdziwiło.

Klient zamówił paczke 3 marca o 8:58, dostawa allegro one box zielony automat, poza SMART za 9,99.

Wysyłka 4 marca, dzisiaj ja odebral z automatu...a allegro obciaża kwota 10,99.

 

I tutaj pomyslalem, ze moze nie wychwyciłem tych podwyzek bo nardziej obliczalem jak to bedzie z nowymi prowizjami i oplatami SMART, szukam tego emaila.

Jest, ze podwyzki w allegro delivery ale jest tez dopisek Zmiany w cennikach dostaw wprowadzimy automatycznie – nie musisz nic robić.

Dobra ogarne recznie w cenniku - chwilunia tego sie nie da zrobic recznie z allegro delivery😂, po najechaniu na ten niebieski wykrzyknik jest Aktualizujemy ceny niektórych dostaw. Zmiany  w cennikach i ofertach bedą widoczne w ciagu kilku dni.

 

Na aukcjach nadal dla klientow wyswietla sie stara cena 9,99 ale allegro pobiera juz nowa 10,99. Nie mozna tego zmienic recznie. Klienci płaca nizsza cene a allegro pobiera juz po nowemu, po podwyzkach 3 marca.

 

I w zwiazku z tym mam dwa pytania:

-długo jeszcze ta aktualizacja, bo niby czemu sprzedawcy maja płacic allegro 10,99 jak dostaja od klientów 9,99?

-oczywiście rozumiem, ze allegro zwroci sprzedawcom ta różnice za aukcje zanim klienci nie beda placic ceny po podwyzce?

Super...pobierac wyzsza opłate, zanim sie zaktualizowało cennik....

 

oznacz moderatorów
98 ODPOWIEDZI 98
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@-GOSI- poprosiłam o korektę naliczonej opłaty dla tego zamówienia. 
@datsun1931 nie mamy informacji, czy korekty będą wykonane automatycznie, dlatego jeśli została naliczona wyższa opłata, niż kupujący opłacił, poproszę o numery zamówień na ich podstawie wykonamy korekty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijaz
#12 Orędownik#

Od jakiego dnia to sprawdzać 

I do kiedy 

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijaz od 3 marca do momentu zmiany cennika.  Jeśli chodzi o korekty to dam Wam znać w tym wątku, gdy tylko otrzymam potwierdzenie, że korekty zostały wykonane.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

13c00680-fa64-11ef-a264-6b3f11102a46

KOLEJNA wczoraj zle rozliczona u mnie 

oznacz moderatorów
Mido
#9 Pomysłodawca#

Ja JUŻ WYWALIŁEM

oznacz moderatorów
ogryz7
#12 Orędownik#

Również mam takie zamówienia i ŻĄDAM automatycznej korekty. Nie mam najmniejszego zamiaru przeglądać zamówień, sprawdzać i wklejać jakiś durnych linków.

To jest Wasza wina i ma to być załatwione przez Was!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DROGERIE24_pl można to zgłosić również innymi kanałami, nie trzeba siedzieć "na tym GaDaNyM aLLEGRo", chociaż oczywiście zachęcam do zgłaszania tego tutaj (mimo że mi za to dodatkowo nie płacą). 
@ogryz7 w przypadku każdego zgłoszenia (obojętnie jakim kanałem) konieczne jest podanie numerów zamówień. Bez tych informacji nie będziemy w stanie wykonać korekty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
DROGERIE24_pl
#11 Animator#

To jest śmiech na sali!

Ja tutaj pisze o regulaminie i jawnym okradaniu sprzedawców, a wy dalej bajeczkę sprzedajecie jak zacięta katarynka.

Ma być automatycze oddanie niesłusznie pobranej kwoty. 

Pewnie 99% sprzedających nawet nie wie o waszym błędzie.

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Jakimi argumentami do waszych zmanipulowanych systemem allegro głów trafić abyście się ogarnęli i temat został rozwiązany.

Coś mi się wydaje że sprawa wykracza poza waszą kompetencje.

Gdzie można to zgłosić wyżej proszę podać namiary żeby nie odbijać się od ściany jak tutaj. 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#18 Luminarz#

@la_nika Ja rozumiem, że nie jest to Twoja wina, i na pewno nie jest Ci przyjemnie iż kolejny raz musisz świecić oczami za partaczy z działu technicznego, ale cała ta sytuacja jest żenująca.

Żeby taka firma jak Allegro (spółka giełdowa o wymaganych prawem standardach zarządzania!) nie potrafiła skutecznie wdrożyć tak podstawowej zmiany? A jeśli już nawet coś zostało skopane (bo zostało), to zamiast grzecznie przeprosić przerzucacie naprawianie waszych błędów na użytkowników. A jak ktoś nie zauważy, że go skroiliście na przesyłkach (forum czyta pewnie jakiś promil użytkowników), to macie "czysty" zysk... Mam wrażenie, że na to są jakieś paragrafy, i kiedyś w końcu traficie na firmę, która nie pożałuje na prawników.

@ogryz7 @DROGERIE24_pl @AlePiesio Ta sytuacja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że decyzja o zaprzestaniu sprzedaży na tym nieudacznym portalu była ze wszech miar słuszna

oznacz moderatorów
DROGERIE24_pl
#11 Animator#
DROGERIE24_pl_0-1741441202300.gif

 

 
Moderatorka

@magic-trinkets, dążymy do tego, aby korekty były realizowane automatycznie. Zależy nam również na szybkim ujednolicenia kosztów w cennikach z naliczonymi kosztami nadania. 

   Marysia
   Moderatorka

A jeszcze trzy dni temu wmawiali że automatycznie będą to rozliczali a teraz ludzi wykorzystują a nieświadomych okradają.

3 dni i zmiana stanowiska 

 

DROGERIE24_pl_1-1741441366464.gif

 

 
Moderatorka

@DROGERIE24_pl można to zgłosić również innymi kanałami, nie trzeba siedzieć "na tym GaDaNyM aLLEGRo", chociaż oczywiście zachęcam do zgłaszania tego tutaj (mimo że mi za to dodatkowo nie płacą). 
@ogryz7 w przypadku każdego zgłoszenia (obojętnie jakim kanałem) konieczne jest podanie numerów zamówień. Bez tych informacji nie będziemy w stanie wykonać korekty

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DROGERIE24_pl rozumiem Twoją frustrację. Tak jak pisałam, nie wiem, czy korekty zostaną wykonane automatycznie. Mogę zapewnić, że obecnie podanie numerów zamówień jest gwarancją otrzymania korekty. Gdy tylko otrzymamy informacje o automatycznych korektach, damy Wam znać, ale na razie nie mogę tego zapewnić.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Mido
#9 Pomysłodawca#

@la_nika

dlaczego nie ma do tej pory korekty opłaty za zgłoszone wczoraj zamówienie  3440f3f0-4909-43a1-b760-a6c21c62c7b1?

Ciekawe co się dzieje z zamówieniami tych, którzy tu nie zaglądają i nawet nie wiedzą, że mają problem.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Mido Poprosiłam o korektę opłaty do wskazanego zamówienia. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

Ale chwile, tak nie moze byc ze raz mowicie ze dazymy aby bylo z automatu korygowane a teraz nie wiem czy korekty zostaną wykonane automatycznie. Prosze sie nie obrazic - doceniam chec pomocy moderatorow na tym forum. Ale niech tu przyjdzie ktos kto wie!

Bo nie moze tak byc ,ze oplata ma byc pobrana w danej cenie, jest pobierana wieksza i nie wiemy kiedy wam zwrocimy i czy wogole to zrobimy...

To sa pieniadze, rozliczenia, ma sie zgadzac. I nieistotne czy ktos mial 3 paczki czy 300 w tym okresie.

oznacz moderatorów
cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

Proszę o korektę pobranego kosztu wysyłki z zamówień numer
4ef96cd0-f886-11ef-a0ab-418cf1f3d99c oraz
36eb41e0-f859-11ef-96ce-55e9ff0388e6
klienci zapłacili niższą kwotę .

W zgłoszeniu nr "50087363" z dzisiaj

otrzymałam taką odpowiedź

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

W momencie składania przez kupującego zamówienia w cenniku mieli Państwo wpisaną niższą kwotę.

W takim razie zalecam zmienić wartość w cenniku:
https://salescenter.allegro.com/delivery-settings 

 

 

 

oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  18550540-f872-11ef-8898-f703ff0364b8 proszę o korektę 

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

20496840-f818-11ef-8898-f703ff0364b8;
89b35be2-f806-11ef-bb38-61c2ccc8d43e;
910fee40-f805-11ef-a264-6b3f11102a46;
3a6a3110-f7f9-11ef-9f7a-6b888f5224da;

Poproszę o korektę.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 poprosiłam o korektę naliczonych opłat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
diegoaragon
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_mam też taką samą sytuacje klient zapłacił 9,99 a pobrano 10,99  dotyczy zamówienia nr: 
1) e6df2cc0-f7bd-11ef-a8d3-1154fd9153a6 z dnia 3.03.br (Allegro Delivery - Orlen)

2) ff3aaa60-f858-11ef-a0ab-418cf1f3d99c z dnia 3.03.br (Allegro Delivery - Orlen)

---

Kinga

---

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diegoaragon zgłosiłam prośbę o korektę naliczonych opłat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów