anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
StylovyKacik
#2 Obserwator#

 

Jako aktywny sprzedawca zrealizowałam w tym miesiącu zamówienia na ponad 100 000 zł. Wszystkie wysyłki wykonane, brak zaległości, tylko jedna reklamacja (w toku).

Mimo to konto zostało zablokowane „ze względów bezpieczeństwa”, bez podania konkretnej przyczyny.

🛑 Kontakt z Allegro to seria automatycznych odpowiedzi, sprzecznych komunikatów i ciągle zmieniających się wymagań. Konsultanci nie odnoszą się do konkretów ani historii konta – rozmowy sprawiają wrażenie celowego przeciągania.

:mały_pomarańczowy_romb: Efekty:

  • Wstrzymana sprzedaż,

  • Utrata klientów,

  • Realne straty finansowe.

:mały_pomarańczowy_romb: Oczekuję:

  • Jasnej decyzji popartej faktami, lub

  • Natychmiastowego zdjęcia blokady.

👉 Allegro – to dzięki sprzedawcom funkcjonujecie. Takie działania podważają zaufanie do całej platformy.
📣 Jeśli ktoś z Was miał podobne doświadczenie – zachęcam do kontaktu.
Milczenie nie pomaga – nagłaśnianie to jedyny sposób na zmianę.

#Allegro #ecommerce #blokadakonta #sprzedawcy #prawo #UOKiK #działania #bezpieczeństwo #handel #firma

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
mdrogeria
#21 Demiurg#

@StylovyKacik ja już kładę na to la..ę , dzisiaj znowu 4 produkty odpięte od katalogu , towar trzymam fizycznie w ręce , wszystko się zgadza , niestety chory system twierdzi ,że źle podpięte  ,ja już nie mam siły .

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeria  zgadzam sie . Takze już wiele rzeczy związanych z allegro ograniczam

oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#

Dramat co oni wyprawiają. 
Ja sprawę zgłosiłam do UOKiK i do Rzecznika Małych i Średnich firm. Mam nadzieję, że pomogą.  Dodatkowo sprawa została opublikowana na twiterzwe, lindhekin .Zamierzam to samo zrobic na fb, insta  Oznaczyłam media , mam nadzieje ze ktoś podłapie temat. Najlepsze jest to ze miesiac temu przechodziłam juz pełna weryfikacje "bezpieczeństwa ", kilka miesięcy temu również. Jest to jawne działanie na moją  szkodę i celowe ograniczenie konkurencji,  Jestem nawet gotowa skierować sprawę do sądu jeśli będzie trzeba i pozwać ich za straty. 

oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StylovyKacik rozumiem, że jest do dla Ciebie frustrujące, jednak nie mogę odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Informacji na temat blokady konta może udzielić jedynie Dział bezpieczeństwa.
Sprawdziłam, że prowadzisz z nim korespondencję (nr sprawy: 51479171), a także złożyłaś reklamację obsługową (sprawa nr 51711025). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#

Kontakt z działem bezpieczeństwa Allegro jest nieskuteczny – sprawa jest bagatelizowana, a odpowiedzi, które otrzymuję, są niespójne i oderwane od faktów.

Konsultanci w korespondencji nie odnoszą się do konkretów, nie czytają wiadomości ze zrozumieniem, a z każdą kolejną odpowiedzią pojawiają się nowe, absurdalne i nielogiczne powody, które uzasadniają dalszą blokadę.

Pani Magdalena, która zajmuje się sprawą, sprawia wrażenie osoby celowo utrudniającej jej rozwiązanie. Jej komunikacja jest nieprofesjonalna, pełna ogólników i nieadekwatna do sytuacji.

Sprawa dotyczy w pełni działającej firmy, zrealizowanych zamówień o dużej wartości, a bezpodstawna blokada powoduje realne straty finansowe i wizerunkowe.

Proszę o pilną reakcję – oczekuję konkretnej informacji lub przekazania sprawy do osoby kompetentnej, która będzie w stanie rzeczowo się nią zająć.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StylovyKacik już tak się stało, złożyłaś reklamację w sprawie nr 51711025 i zostanie ona rozpatrzona, a decyzję otrzymasz w podanym terminie od kompetentnej osoby. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#

czekanie na rozpatrzenie reklamacji trwa a z własnego doświadczenia wiem ,że i to u Was zawodzi. Ja przez ten czas ponoszę każdego dnia duże straty.

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika na jakiej podstawie dział bezpieczeństwa może nakładać blokadę ? jeśli sprzedający twierdzi, że ma wszystko ok ? za duży obrót robi ? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio na podstawie Regulaminu Allegro. Konkretne podstawy regulaminowe Dział bezpieczeństwa przekazuje bezpośrednio w korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika nie widzę żadnego podpunktu odnośnie blokady konta, widzę odnośnie blokady wystawiania ofert 😄

myślisz, że sprzedający bezpodstawnie ma do was problem o blokadę ?:) 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio nie rozstrzygam tego, czy sprzedający ma podstawy do tego, aby mieć problem z decyzją Działu bezpieczeństwa. 
Z Regulaminu:

2.12.

W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Spółkę uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Spółka może:

a. uzależnić korzystanie z Allegro lub poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,

b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,

c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika,

d. zastosować mechanizmy lub narzędzia blokujące działanie botów lub innych narzędzi informatycznych lub programistycznych, o których mowa w art. 10.11.

Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Spółka zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika super dzięki za przytoczenie,

oczywiście dopytam też czy były błędy ze strony działu bezpieczeństwa i takie konta zostały odblokowywane, a pokrzywdzeni otrzymali jakieś rekompensaty za to ?:) takie luźne pytanie bo nikt go nie zada pewnie heh

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio nie wiem, czy takie przypadki się zdarzyły. 
Mogę jednak napisać, że z mojego doświadczenia wynika, że jeśli popełniamy błąd, to przyznajemy się do niego i oferujemy rekompensatę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#

jeden z pracowników napisał w odpowiedzi wprost ze wystawiłam za duzo ofert i chca sprawdzić ze mam towar. Okej (pomijam juz fakt ze to 3 weryfikacja w ciagu poł roku ) i ze skoro ten towar w poprzednich miesiacach i teraz wysyłam to znaczy ze go mam , udokumentowałam posiadanie towaru. Kazali skontaktować sie po 24 h od dostarczenia przesyłek, zrobiłam to . Blokada i tak nie zdjęta. Sprawa zgłoszona juz do uokik, rzecznika mśp, zgłoszona reklamacja, skarga na pracownika który po spełnieniu wysłanych warunków wymyśla co rusz kolejne nowe byle tylko blokady nie zdjąć. Sprawa opublikowana tutaj, na twitterze, na lindhekin. 

A już największym absurdem są wyjaśniania niejakiej Pani Magdaleny z działu bezpieczeństwa w ocenie której maja uzasadnione obawy ze osoba trzecia przejęła nasze konto  (i jest tak uprzejma ta osoba trzecia ,  ze zrealizowała zamówienia naszych klientów  na łącznie około 100 000 zł).

Reasumując, zrealizowaliśmy wszystkie zamówienia zgodnie z podanym terminem na aukcjach, wysłałam do weryfikacji po raz 3 moj dowod osobisty, udokumentowałam posiadanie towaru, nie zmienialiśmy konta bankowego jest od istnienia firmy to samo i to na nie trafiają środki ze sprzedaży.  Dla allegro to za mało, nie wiem moze powinnam podpisać cyrograf własną krwią by udokumentować ze ja to ja . Jednym słowem ŻENADA. 

 

oznacz moderatorów
StylovyKacik
#2 Obserwator#

dokładnie tak i w ten sposób ograniczają konkurencje. Allegro przecież ma swój magazyn i tez prowadzi sprzedaż. Przechodziłam juz 2 razy przez te weryfikacje9ostatnio miesiąc temu ), ta jest 3 . Wysłane zostały dokumenty, zamówienia zrealizowane. Kazali sie skontaktować 24 h po odebraniu wszystkich przesyłek, zrobiłam tak i co ? blokady nie chcą zdjąć i wymyślają absurdalne powody. Chcieli niby po raz kolejny potwierdzić ze z konta korzysta osoba uprawniona, wszystko wysłane ponad 72h (po raz 3 w przeciągu poł roku ).

oznacz moderatorów
catnis
#8 Zapaleniec#

Przecież masz pełno negatywnych komentarzy, że wysyłki nie było itd. Dziwne, że się dziwisz, że zablokowali konto.

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@catnis no fakt na poziomie 66 pozytywnych mieć 11 negatywów to sporo... widzę, że konto od pół roku jest na allegro może ma jakieś inne.

Reasumując jeśli faktycznie macie tyle zamówień to musicie kogoś zatrudnić kto będzie to kontrolował bo jak widać negatywy za to samo praktycznie brak wysyłki lub brak odpowiedzi.

oznacz moderatorów