anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to takie same produkty?

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

TechartGSM_0-1750146636451.png

 

 

oznacz moderatorów
91 ODPOWIEDZI 91

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@N_Nitka28 , nie bardzo rozumiem, co ma zmienić w sprawie inny sposób w który zgłaszam nieprawidłowości? Przycisk na dole strony działa lepiej i rozwiąże mój problem permanentnie?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM  Ani przycisk na dole strony, ani zgłoszenie tutaj nie rozwiązuje problemu nieprawidłowości.  Zgłoszenie tutaj ma tą zaletę że moderatorka odpowie ci że zostały powiadomione "odpowiednie zespoły",  natomiast przycisk na dole strony  możesz sobie klikać do woli i  nawet nikt ci nie odpowie..... (co powinien odpowiedzieć nie zacytuję).

Ale dziękuj Bogu że uzyskałeś extra zajęcie,  zgłaszasz te problemy już od  3 miesięcy, więc jeszcze wiele radości przed tobą.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Jak tam z weryfikacją tej skomplikowanej sprawy? Ja wiem że to trudne i minęło dopiero dwa dni, ale mówię sobie - co szkodzi zapytać, więc pytam. Ponadto nie uzyskałem odpowiedzi na moje poprzednie pytanie "Co ma zmienić w sprawie inny sposób w który zgłaszam nieprawidłowości? Przycisk na dole strony działa lepiej i rozwiąże mój problem permanentnie?", więc przy okazji je ponawiam.


oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM nie byłbyś sobą, gdybyś nie dorzucił złośliwości.

Wskazaliśmy Ci po prostu miejsce, w którym możesz samodzielnie podjąć działanie. Nic się nie martw, nie jest skomplikowane.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Korzystałem z tego rozwiązania kilkadziesiąt jak nie więcej razy. Skuteczność narzędzia jest delikatnie mówiąc żadna, tak jak skuteczność mola spożywczego w zapylaniu kwiatów. 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@gdvorek A jak ocenić zachowanie Allegro czyli Wasze?
Wygląda na celowe lekceważenie problemu i spychanie zgłaszającego w miejsce, gdzie będzie go można ignorować, bo nikt tego nie będzie widział.
Złośliwości @TechartGSM są całkowicie uzasadnione, bo go lekceważycie.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:35386082 złośliwości nigdy nie są uzasadnione, bo nic merytorycznego nie wnoszą.

Wskazaliśmy jedynie miejsce, ale nadal możecie tu zgłosić również problem. Nie widzę tu żadnego „spychania zgłaszającego” ani lekceważenia kogokolwiek. To już Wasza nadinterpretacja.

Przekazaliśmy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu z prośbą o weryfikację.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Jaka jest według Ciebie definicja złośliwości? Na jakiej podstawie twierdzisz że moje wpisy są "złośliwe"? Podasz definicję? Odnoszę się w moich wpisach do oceny skuteczności działań jakie podejmujecie w mojej sprawie, korzystam w tym celu z trafnych porównań. Uporczywie twierdzisz że to złośliwości - toteż pytam, jaka jest definicja złośliwości według Ciebie.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM w tego typu dyskusję nie będę wchodził, bo nie jestem tu od tego. Korzystaj z czego tylko chcesz, natomiast nic to nie wnosi.

Zgłosiłem ponownie prośbę o weryfikację Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Świetnie! Niezmiernie się cieszę i czekam na efekty, po raz nie wiem który w tej samej sprawie. 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM W której sprawie dokładnie? O którą ofertę chodzi? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@N_Nitka28 17891610590

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM już działam 😉 Zgłosiłam ofertę ponownie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@N_Nitka28 Trzeci raz? Naprawdę? Brakuje mi wręcz słów...

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@N_Nitka28 ciągle ten sam sprzedawca. Czyli ograniczacie się do odłączania aukcji, a on sobie je sobie przyłącza z powrotem. I nie jesteście w stanie nic mu zrobić...?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35386082 Nie ja o tym decyduje. Weryfikują te sprawy zespoły za to odpowiedzialne. Nie mam wpływu na to. 

Zapewniam, że jeśli są rażące naruszenia, wyjaśniamy te kwestie już bezpośrednio ze sprzedającym. 

Dziękuję Wam również za zgłaszanie takich ofert! 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@N_Nitka28 ja nie mam do Ciebie pretensji.
Reprezentujesz tu Allegro i pytanie było do Allegro. Dlaczego nie jesteście w stanie zdyscyplinować sprzedawcy lub zablokować mu możliwość łączenia produktu.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35386082 Zapewniam Cię, że jeśli są wykrywane nieprawidłowości, analizujemy je i podejmujemy odpowiednie kroki. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Jak tam słoneczka? Jakiś progres w mojej sprawie?

oznacz moderatorów