Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@N_Nitka28 , nie bardzo rozumiem, co ma zmienić w sprawie inny sposób w który zgłaszam nieprawidłowości? Przycisk na dole strony działa lepiej i rozwiąże mój problem permanentnie?
@TechartGSM Ani przycisk na dole strony, ani zgłoszenie tutaj nie rozwiązuje problemu nieprawidłowości. Zgłoszenie tutaj ma tą zaletę że moderatorka odpowie ci że zostały powiadomione "odpowiednie zespoły", natomiast przycisk na dole strony możesz sobie klikać do woli i nawet nikt ci nie odpowie..... (co powinien odpowiedzieć nie zacytuję).
Ale dziękuj Bogu że uzyskałeś extra zajęcie, zgłaszasz te problemy już od 3 miesięcy, więc jeszcze wiele radości przed tobą.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak tam z weryfikacją tej skomplikowanej sprawy? Ja wiem że to trudne i minęło dopiero dwa dni, ale mówię sobie - co szkodzi zapytać, więc pytam. Ponadto nie uzyskałem odpowiedzi na moje poprzednie pytanie "Co ma zmienić w sprawie inny sposób w który zgłaszam nieprawidłowości? Przycisk na dole strony działa lepiej i rozwiąże mój problem permanentnie?", więc przy okazji je ponawiam.
@TechartGSM nie byłbyś sobą, gdybyś nie dorzucił złośliwości.
Wskazaliśmy Ci po prostu miejsce, w którym możesz samodzielnie podjąć działanie. Nic się nie martw, nie jest skomplikowane.
@gdvorek Korzystałem z tego rozwiązania kilkadziesiąt jak nie więcej razy. Skuteczność narzędzia jest delikatnie mówiąc żadna, tak jak skuteczność mola spożywczego w zapylaniu kwiatów.
@gdvorek A jak ocenić zachowanie Allegro czyli Wasze?
Wygląda na celowe lekceważenie problemu i spychanie zgłaszającego w miejsce, gdzie będzie go można ignorować, bo nikt tego nie będzie widział.
Złośliwości @TechartGSM są całkowicie uzasadnione, bo go lekceważycie.
@Client:35386082 złośliwości nigdy nie są uzasadnione, bo nic merytorycznego nie wnoszą.
Wskazaliśmy jedynie miejsce, ale nadal możecie tu zgłosić również problem. Nie widzę tu żadnego „spychania zgłaszającego” ani lekceważenia kogokolwiek. To już Wasza nadinterpretacja.
Przekazaliśmy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu z prośbą o weryfikację.
@gdvorek Jaka jest według Ciebie definicja złośliwości? Na jakiej podstawie twierdzisz że moje wpisy są "złośliwe"? Podasz definicję? Odnoszę się w moich wpisach do oceny skuteczności działań jakie podejmujecie w mojej sprawie, korzystam w tym celu z trafnych porównań. Uporczywie twierdzisz że to złośliwości - toteż pytam, jaka jest definicja złośliwości według Ciebie.
@TechartGSM w tego typu dyskusję nie będę wchodził, bo nie jestem tu od tego. Korzystaj z czego tylko chcesz, natomiast nic to nie wnosi.
Zgłosiłem ponownie prośbę o weryfikację Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu.
@gdvorek Świetnie! Niezmiernie się cieszę i czekam na efekty, po raz nie wiem który w tej samej sprawie.
Co tam ciekawego w mojej sprawie? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM W której sprawie dokładnie? O którą ofertę chodzi?
@N_Nitka28 17891610590
@TechartGSM już działam 😉 Zgłosiłam ofertę ponownie.
@N_Nitka28 Trzeci raz? Naprawdę? Brakuje mi wręcz słów...
@N_Nitka28 ciągle ten sam sprzedawca. Czyli ograniczacie się do odłączania aukcji, a on sobie je sobie przyłącza z powrotem. I nie jesteście w stanie nic mu zrobić...?
@Client:35386082 Nie ja o tym decyduje. Weryfikują te sprawy zespoły za to odpowiedzialne. Nie mam wpływu na to.
Zapewniam, że jeśli są rażące naruszenia, wyjaśniamy te kwestie już bezpośrednio ze sprzedającym.
Dziękuję Wam również za zgłaszanie takich ofert!
@N_Nitka28 ja nie mam do Ciebie pretensji.
Reprezentujesz tu Allegro i pytanie było do Allegro. Dlaczego nie jesteście w stanie zdyscyplinować sprzedawcy lub zablokować mu możliwość łączenia produktu.
@Client:35386082 Zapewniam Cię, że jeśli są wykrywane nieprawidłowości, analizujemy je i podejmujemy odpowiednie kroki.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak tam słoneczka? Jakiś progres w mojej sprawie?