Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Klient zakupił 19 rolek tapety. Okazało się że na stanie mamy 18. Zadzwoniliśmy do klienta w celu ustalenia czy chce anulować zakup. Klient chciał te 18 rolek więc wysłaliśmy, zrobiliśmy zwrot kwoty za 1 rolkę i złożyliśmy wniosek o rabat transakcyjny i go otrzymaliśmy. Teraz klient zrobił zwrot zamówienia(te 18 rolek). Jak złożyć ponownie wniosek o rabat transakcyjny ?
@kadus_ms_fb w tej sytuacji skontaktuj się z nami ponownie przez formularz.
Witam. Złożyłam ponowny wniosek o rabat transakcyjny i otrzymałam taką odpowiedz:
Dobry wieczór,
dziękuję Państwu za wiadomość w sprawie oferty (15022679372) Tapeta Mur Beton Tynk Szara 36600-4 AS, kupujący: jaczynski.
Przyznałem rabat transakcyjny na podstawie zwrotu wpłaty. Państwa zwrot jest widoczny w zakładce "Rozliczenia z Allegro".
Gdyby zwrot zostałby dokonany w pełnej kwocie, rabat transakcyjny przyznalibyśmy automatycznie.
Lecz jest to rabat przyznany za te pierwsza zwrocona rolke o ktorej pisalam. A zwroty wplat byly dwie:
ZWRÓCONE
Bardzo prosze o przyznanie rabatu transakcyjnego za pozostale 18 rolek.
@kadus_ms_fb dziękuję za wiadomość, ale napisz to proszę w korespondencji e-mail, w której otrzymałaś tę odpowiedź. My nie przyznajemy rabatów transakcyjnych, robi to zespół, z którym już prowadzisz korespondencję 🙂