anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie przesyłek ze statystyk

MAMY ROZWIĄZANIE!
actp-sklep
#10 Popularyzator#

Dzień dobry.

Proszę o usunięcie dwóch przesyłek ze statystyk dot. wysyłki w deklarowanym terminie.

1.  cb040220-b1b1-11ef-bbbf-e37cc071e5b0

Kupujący nie podał wymiarów w aukcji personalizowanej i przesłał je następnego dnia wieczorem.

2.  eaf9e490-b7d4-11ef-8cb6-69003d3d768b

Paczka została nadana 12.12.2024 o godz.9:45 w automacie AllegroOne. Kurier nie zabrał przesyłki, chociaż był na miejscu, bo przy mnie wkładał paczki do automatu 🙂

Z góry dziękuję i życzę wszystkim miłego dnia!

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Semer35 przykro mi, jednak otrzymałam informację, że nie wykluczymy tych zamówień, ponieważ masz błędną integrację z przewoźnikiem. Dlatego skontaktuj się proszę z GEIS, aby poprawnie przekazywali informacje o statusach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BikeOutlet_pl ok, już wszystko jasne. Złożenie wniosku o rabat transakcyjny dla tego zamówienia nie będzie możliwe, ponieważ otrzymałeś wyrównanie ramach programu Allegro Ceny wyższe niż wartość prowizji, dlatego nie otrzymałeś rabatu automatycznie i zamówienie nie zostało automatycznie wykluczone z jakości.
Poprosiłam już o wykluczenie go, wrócę jeszcze z potwierdzeniem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
BikeOutlet_pl
#11 Animator#

czy to standard, że w przypadku takiej sytauacji trzeba wszystko samemu monitorować i prosić o wykluczenie?

---
allegro nicniegro
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#13 Ambasador#

tutaj to norma, na twoim miejscu bym posprawdzał czy przypadkiem nie masz opłat dodatkowych przynajmniej raz na 2 tygodnie... 

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

to i ja poproszę o wykluczenie przesyłek nadanych w punktach ale nieodebranych z tych punktów przez kurierów na czas:

4f138400-d2b4-11ef-918a-e7d502d9edab

59c11fa0-d383-11ef-bb97-0324371fb8c5

833488a0-d413-11ef-97ba-ff278c57e17e

e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff

af1fce60-df36-11ef-aee2-41b24ca80fad

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z Twojej jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BikeOutlet_pl tak, w przypadku takich niestandardowych sytuacji (kupująca rezygnuje z zamówienia w dniu wysyłki, a zamówienie nie podlega pod rabat transakcyjny), prosimy o zgłoszenia. Automatyzujemy coraz więcej procesów, ale takich przypadków automat nie wyłapuje. Zamówienie od jutra nie będzie już uwzględnione w jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mediasklep_eu
#8 Zapaleniec#

Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia ae66b710-e2e5-11ef-a00a-13de1dc2c245 - klient zrezygnował z wysyłki w dniu wysyłki ale już po wygenerowaniu etykiety 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediasklep_eu poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Semer35 otrzymałam informację, że powinieneś skontaktować się ze swoim opiekunem w GEIS, ponieważ przesyłki zostały wysłane bez prawidłowej integracji i dlatego nie otrzymaliśmy informacji o ich statusach. Dowiaduję się czy wyjątkowo możemy je wykluczyć, jednak na przyszłość konieczna będzie poprawna integracja, ponieważ nie będziemy wykluczać takich zamówień.

@Health___Beauty w przypadku Twoich zamówień otrzymałam odpowiedź, że przesyłki z zamówień af1fce60-df36-11ef-aee2-41b24ca80fad, e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff zostały umieszczone w automatach po godzinach granicznych, dlatego nie możemy ich wykluczyć.  
Jeśli chodzi o pozostałe przesyłki potrzebujemy potwierdzenia od DHL, spróbuję jeszcze podziałać z nimi, ale potrzebowałabym od Ciebie adres punktu, w którym je nadałaś (chodzi właściwie tylko o kod pocztowy). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@la_nika  e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff została nadana o 17:06, godzina graniczna dla tego automatu to 17:30. Więc jakie nadanie po godzinie granicznej? af1fce60-df36-11ef-aee2-41b24ca80fad to rzeczywiście był UPS więc tam graniczna jest 15:30, było później, mój błąd.

DHL były nadane w Żabce kod pocztowy 60-687, nadane o 9 rano odebrane nie tego samego dnia roboczego tylko dopiero kolejnego (niestety od jakiegoś czasu DHL w rejonie tak działa).

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty dziękuję za odpowiedź! Poprosiłam o ponowne rozpatrzenie wykluczenia tych trzech zamówień z DHL. 
Jeśli chodzi o godzinę graniczną dla kodu 60-687 (z zamówienia e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff ), to jest to 17:00 (możesz to sprawdzić tutaj).

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty wracam z potwierdzeniem, wykluczyliśmy te trzy zamówienia z DHL. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@la_nika  super, dziękuję!

oznacz moderatorów
GOLDERIAsklep
#8 Zapaleniec#

Witam.

Podepnę się do tematu.

Proszę o wykluczenie ze statystyk przesyłek:

paczki nie odebrane w terminie z automatów.

A001NKZBN1
A001NMGQ15
A001NMNAZ9
1010748336646U 
1010748881559U
1010752274634U
643100479562003119003680  opóźnienie przesyłki na prośbę kupującego.
A001KDBI30
A001LK3EB1
A001M4XD85
A001M51FX2
A001MG9HA8
A001NJ24A7
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GOLDERIAsklep Proszę, podaj w tym celu numery zamówień.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
GOLDERIAsklep
#8 Zapaleniec#
Dzięki za odpowiedź! Przesyłam numery zamówień
 
90700ff0-eb7c-11ef-9ee9-9357b92829a4
cab62b70-eca5-11ef-8882-9d6a56b2eb30
9f81c760-ecab-11ef-8dda-195b01c86901
52b9b6a0-e331-11ef-8b6a-e53d73b42d4f
9f5ff5a0-e336-11ef-9e62-d1936d4d1ba4
018a70d0-e39f-11ef-9fcf-c3d8066e9d69
bc6be660-d6b4-11ef-b27f-ddaa135ce942 - uzgodnione z klientem
78e06791-d83a-11ef-a2f6-a9426585ea26
b1666851-e00d-11ef-ba09-670315f33a51
1b3ba0d0-e331-11ef-b7c5-43fb9a1e118e
3d090940-e33c-11ef-92a9-fbce77e2d8df
533d45c2-e4b6-11ef-b3ef-d17f36622ba7
34a26e60-eae7-11ef-ab9f-e7043f7c0e19
 
 
 
 
 
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @GOLDERIAsklep. Przekazałam powyższe zamówienia do wykluczenia, oprócz bc6be660-d6b4-11ef-b27f-ddaa135ce942. Jeśli ustaliłeś z klientem późniejszą wysyłkę, to proszę, podeślij nam zrzuty ekranu z Waszych ustaleń przez formularz kontaktowy. Bez tego nie będzie możliwości wykluczenia tej transakcji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów