Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o usunięcie dwóch przesyłek ze statystyk dot. wysyłki w deklarowanym terminie.
1. cb040220-b1b1-11ef-bbbf-e37cc071e5b0
Kupujący nie podał wymiarów w aukcji personalizowanej i przesłał je następnego dnia wieczorem.
2. eaf9e490-b7d4-11ef-8cb6-69003d3d768b
Paczka została nadana 12.12.2024 o godz.9:45 w automacie AllegroOne. Kurier nie zabrał przesyłki, chociaż był na miejscu, bo przy mnie wkładał paczki do automatu 🙂
Z góry dziękuję i życzę wszystkim miłego dnia!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl nie mamy.
Poproszę jeszcze o zrzut z dalszej korespondencji z widocznymi datami.
uprzedzając kolejne pytania.. kodu w wiadomościach nie otrzymaliśmy, uzyskaliśmy go dopiero po kontakcie telefonicznym 21/01/2025 12:30
@BikeOutlet_pl Dziękuję za zrzuty ekranu. Skierowałam prośbę o wykluczenie tego zamówienia:)
zamówienie 14d90aa0-dda7-11ef-9273-c3dce7649d01, a właściwie jego wysyłka obniża jakość sprzedaży. Dlaczego?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl na teraz możesz złożyć wniosek o rabat transakcyjny i zamówienie zostanie wykluczone z jakości sprzedaży, gdy otrzymasz rabat.
Zdaję sobie sprawę, że ta transakcja spełnia warunki automatycznego przyznania rabatu transakcyjnego i już wyjaśniam, dlaczego tutaj to się nie zadziało, ale na teraz rozwiązaniem będzie złożenie takiego wniosku, wtedy zamówienie zostanie wykluczone z jakości sprzedaży.
Witam, proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży przesyłek paletowych geis, których nr zostały przekazane do allegro i zostały nadane w terminie.
fd6db871-d28e-11ef-80bd-a92c5045d843
3b5b1600-d334-11ef-967e-d300f4b7ed99
84636c50-d8a0-11ef-b5d5-5b66b3b8ae6c
7521ffc0-d8d9-11ef-ad62-41e6622b11f0
84d7cb80-dcde-11ef-a199-6b4aed2d0e60
f73f62a0-dd60-11ef-bb41-b5bd328e806f
31f5aad0-dee7-11ef-b34a-79dae4f0f711
91c01131-e158-11ef-afc6-516495964868
Pozdrawiam
@Semer35 poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z jakości Twojej sprzedaży.
@Semer35 przykro mi, jednak otrzymałam informację, że nie wykluczymy tych zamówień, ponieważ masz błędną integrację z przewoźnikiem. Dlatego skontaktuj się proszę z GEIS, aby poprawnie przekazywali informacje o statusach.
@BikeOutlet_pl ok, już wszystko jasne. Złożenie wniosku o rabat transakcyjny dla tego zamówienia nie będzie możliwe, ponieważ otrzymałeś wyrównanie ramach programu Allegro Ceny wyższe niż wartość prowizji, dlatego nie otrzymałeś rabatu automatycznie i zamówienie nie zostało automatycznie wykluczone z jakości.
Poprosiłam już o wykluczenie go, wrócę jeszcze z potwierdzeniem.
czy to standard, że w przypadku takiej sytauacji trzeba wszystko samemu monitorować i prosić o wykluczenie?
tutaj to norma, na twoim miejscu bym posprawdzał czy przypadkiem nie masz opłat dodatkowych przynajmniej raz na 2 tygodnie...
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
to i ja poproszę o wykluczenie przesyłek nadanych w punktach ale nieodebranych z tych punktów przez kurierów na czas:
4f138400-d2b4-11ef-918a-e7d502d9edab
59c11fa0-d383-11ef-bb97-0324371fb8c5
833488a0-d413-11ef-97ba-ff278c57e17e
e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff
af1fce60-df36-11ef-aee2-41b24ca80fad
@Health___Beauty poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z Twojej jakości sprzedaży.
@BikeOutlet_pl tak, w przypadku takich niestandardowych sytuacji (kupująca rezygnuje z zamówienia w dniu wysyłki, a zamówienie nie podlega pod rabat transakcyjny), prosimy o zgłoszenia. Automatyzujemy coraz więcej procesów, ale takich przypadków automat nie wyłapuje. Zamówienie od jutra nie będzie już uwzględnione w jakości Twojej sprzedaży.
Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia ae66b710-e2e5-11ef-a00a-13de1dc2c245 - klient zrezygnował z wysyłki w dniu wysyłki ale już po wygenerowaniu etykiety
@mediasklep_eu poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży.
@Semer35 otrzymałam informację, że powinieneś skontaktować się ze swoim opiekunem w GEIS, ponieważ przesyłki zostały wysłane bez prawidłowej integracji i dlatego nie otrzymaliśmy informacji o ich statusach. Dowiaduję się czy wyjątkowo możemy je wykluczyć, jednak na przyszłość konieczna będzie poprawna integracja, ponieważ nie będziemy wykluczać takich zamówień.
@Health___Beauty w przypadku Twoich zamówień otrzymałam odpowiedź, że przesyłki z zamówień af1fce60-df36-11ef-aee2-
Jeśli chodzi o pozostałe przesyłki potrzebujemy potwierdzenia od DHL, spróbuję jeszcze podziałać z nimi, ale potrzebowałabym od Ciebie adres punktu, w którym je nadałaś (chodzi właściwie tylko o kod pocztowy).
@la_nika e4175083-de5e-11ef-b833-
DHL były nadane w Żabce kod pocztowy 60-687, nadane o 9 rano odebrane nie tego samego dnia roboczego tylko dopiero kolejnego (niestety od jakiegoś czasu DHL w rejonie tak działa).
@Health___Beauty dziękuję za odpowiedź! Poprosiłam o ponowne rozpatrzenie wykluczenia tych trzech zamówień z DHL.
Jeśli chodzi o godzinę graniczną dla kodu 60-687 (z zamówienia e4175083-de5e-11ef-b833-
@Health___Beauty wracam z potwierdzeniem, wykluczyliśmy te trzy zamówienia z DHL.