Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o usunięcie dwóch przesyłek ze statystyk dot. wysyłki w deklarowanym terminie.
1. cb040220-b1b1-11ef-bbbf-e37cc071e5b0
Kupujący nie podał wymiarów w aukcji personalizowanej i przesłał je następnego dnia wieczorem.
2. eaf9e490-b7d4-11ef-8cb6-69003d3d768b
Paczka została nadana 12.12.2024 o godz.9:45 w automacie AllegroOne. Kurier nie zabrał przesyłki, chociaż był na miejscu, bo przy mnie wkładał paczki do automatu 🙂
Z góry dziękuję i życzę wszystkim miłego dnia!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
tutaj to norma, na twoim miejscu bym posprawdzał czy przypadkiem nie masz opłat dodatkowych przynajmniej raz na 2 tygodnie...
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
to i ja poproszę o wykluczenie przesyłek nadanych w punktach ale nieodebranych z tych punktów przez kurierów na czas:
4f138400-d2b4-11ef-918a-e7d502d9edab
59c11fa0-d383-11ef-bb97-0324371fb8c5
833488a0-d413-11ef-97ba-ff278c57e17e
e4175083-de5e-11ef-b833-616cee4645ff
af1fce60-df36-11ef-aee2-41b24ca80fad
@Health___Beauty poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z Twojej jakości sprzedaży.
@BikeOutlet_pl tak, w przypadku takich niestandardowych sytuacji (kupująca rezygnuje z zamówienia w dniu wysyłki, a zamówienie nie podlega pod rabat transakcyjny), prosimy o zgłoszenia. Automatyzujemy coraz więcej procesów, ale takich przypadków automat nie wyłapuje. Zamówienie od jutra nie będzie już uwzględnione w jakości Twojej sprzedaży.
Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia ae66b710-e2e5-11ef-a00a-13de1dc2c245 - klient zrezygnował z wysyłki w dniu wysyłki ale już po wygenerowaniu etykiety
@mediasklep_eu poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży.
@Semer35 otrzymałam informację, że powinieneś skontaktować się ze swoim opiekunem w GEIS, ponieważ przesyłki zostały wysłane bez prawidłowej integracji i dlatego nie otrzymaliśmy informacji o ich statusach. Dowiaduję się czy wyjątkowo możemy je wykluczyć, jednak na przyszłość konieczna będzie poprawna integracja, ponieważ nie będziemy wykluczać takich zamówień.
@Health___Beauty w przypadku Twoich zamówień otrzymałam odpowiedź, że przesyłki z zamówień af1fce60-df36-11ef-aee2-
Jeśli chodzi o pozostałe przesyłki potrzebujemy potwierdzenia od DHL, spróbuję jeszcze podziałać z nimi, ale potrzebowałabym od Ciebie adres punktu, w którym je nadałaś (chodzi właściwie tylko o kod pocztowy).
@la_nika e4175083-de5e-11ef-b833-
DHL były nadane w Żabce kod pocztowy 60-687, nadane o 9 rano odebrane nie tego samego dnia roboczego tylko dopiero kolejnego (niestety od jakiegoś czasu DHL w rejonie tak działa).
@Health___Beauty dziękuję za odpowiedź! Poprosiłam o ponowne rozpatrzenie wykluczenia tych trzech zamówień z DHL.
Jeśli chodzi o godzinę graniczną dla kodu 60-687 (z zamówienia e4175083-de5e-11ef-b833-
@Health___Beauty wracam z potwierdzeniem, wykluczyliśmy te trzy zamówienia z DHL.
@la_nika super, dziękuję!
Witam.
Podepnę się do tematu.
Proszę o wykluczenie ze statystyk przesyłek:
paczki nie odebrane w terminie z automatów.
A001NKZBN1 |
A001NMGQ15 |
A001NMNAZ9 |
1010748336646U |
1010748881559U |
1010752274634U |
643100479562003119003680 opóźnienie przesyłki na prośbę kupującego. |
A001KDBI30 |
A001LK3EB1 |
A001M4XD85 |
A001M51FX2 |
A001MG9HA8 |
A001NJ24A7 |
@GOLDERIAsklep Proszę, podaj w tym celu numery zamówień.
Cześć, @GOLDERIAsklep. Przekazałam powyższe zamówienia do wykluczenia, oprócz bc6be660-d6b4-11ef-b27f-ddaa135ce942. Jeśli ustaliłeś z klientem późniejszą wysyłkę, to proszę, podeślij nam zrzuty ekranu z Waszych ustaleń przez formularz kontaktowy. Bez tego nie będzie możliwości wykluczenia tej transakcji.
Dzień dobry, proszę o wykluczenie tych przesyłek ze statystyk. Odkąd prowadzimy ten interes to chyba ani razu nie zdarzyło się żeby kurier, który codziennie odbiera od nas paczki postanowił się nie zjawić przez co oczywiście powstał liczne niesnaski z klientami:
f7f1bc70-f43a-11ef-98cf-a7d70128edb4
77f37271-f3b8-11ef-92d6-eb404f20118c
a00c1100-f385-11ef-96af-cbe2bb230d1b
0a1479d0-f3bc-11ef-bac7-af06ee00a9cb
1a441be1-f410-11ef-b981-a74fe79f669f
46e3fd9c-f1eb-11ef-9272-07c1515b54b2
0c324260-f40c-11ef-be91-7d57fe6400e3
3bdefee0-f3a8-11ef-beed-4f0158579d38
272704d0-f370-11ef-a198-2bf4bab2cfec
c839fcc0-f388-11ef-87cf-2156fdd5183e
811f4ec1-f384-11ef-b25c-bb65432c18d2
119161d0-f431-11ef-846f-1dac862b3e45
anulowanie
209416c0-f33f-11ef-a198-2bf4bab2cfec
edit: przesyłki są z różnych naszych kont
@GWDAfishing, wymienione przez Ciebie zamówienia nie mają aktualnie statusu opóźnionych, więc nie mogę zgłosić ich do wykluczenia. Wróć do nas, jeśli rzeczywiście do jutra zostaną uznane za opóźnione i wtedy jak najbardziej możemy je wykluczyć.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wykluczenie przesyłek z jakości sprzedaży.
46b09a80-029f-11f0-8708-afea3209c95e - kurier nie podjechał po odbiór paczek
poniższe zamówienia wysłane w terminie jednak widnieje informacja że nie zostały wysłane w terminie.
23c6de60-f527-11ef-b143-a1b92a3053e9
7fc41c00-f89c-11ef-a684-d59c44faf1d9
fe1f5770-f8e9-11ef-97d5-cbfd6d3a158f
e3c0c610-033f-11f0-899d-b7a3f98a579c
1ff98ed0-0432-11f0-a684-d59c44faf1d9
4b4859b1-0421-11f0-a0ab-418cf1f3d99c
@Hadwao_net Zgłosiłam prośbę o wykluczenie.
dziękuję