Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o usunięcie dwóch przesyłek ze statystyk dot. wysyłki w deklarowanym terminie.
1. cb040220-b1b1-11ef-bbbf-e37cc071e5b0
Kupujący nie podał wymiarów w aukcji personalizowanej i przesłał je następnego dnia wieczorem.
2. eaf9e490-b7d4-11ef-8cb6-69003d3d768b
Paczka została nadana 12.12.2024 o godz.9:45 w automacie AllegroOne. Kurier nie zabrał przesyłki, chociaż był na miejscu, bo przy mnie wkładał paczki do automatu 🙂
Z góry dziękuję i życzę wszystkim miłego dnia!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KIKOPIKO zamówienie wykluczone, jutro zobaczysz przeliczony wynik 🙂
Dziękuję 😘
Proszę o wykluczenie przesyłki dla zamówienia f5cec9b1-0a65-11f0-b90b-cdf3c0ddcc82
Klient w wiadomości do sprzedającego prosił o późniejsze wysłanie.
@CentrumOgroduPl Wyślij proszę na nasz adres email (spolecznosc@allegro.com) zrzut ekranu wiadomości od kupującego. (z prośbą o późniejsze wysłanie)
Proszę o wykluczenie zamówień:
debdc240-0f00-11f0-8062-0fed63521798
5e381800-0efb-11f0-9d80-cb680c5a1184
50d3e5a0-0ee1-11f0-a496-8d176bc31bb1
34504410-0ef4-11f0-8874-fdb1be7702c6
I po raz kolejny proszę o interwencję w oddziale - godzina graniczna dla automatu nadawczego to 17:00, nie po raz pierwszy paczki nadane przed tą godziną nie zostały odebrane.
@Health___Beauty, zgłosiłam prośbę o wykluczenie podanych przez Ciebie zamówień.
@Health___Beauty, zamówienia zostały wykluczone:) Będzie to widoczne jutro.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży przesyłki z zamówienia e42369c0-1bfc-11f0-9fb4-190290797d6a nadana w punkcie przed godzina graniczną 18.04 nie została podjęta przez kuriera.
@AGLOPRIMA2 zgłosiłam zamówienie do wykluczenia
dziękuję
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wykluczenie ze statystyk wysyłki zamówienia:
Cześć, @actp-sklep. Przekazałam zamówienie do wykluczenia z jakości 🙂
Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia: a6243920-1f4d-11f0-9b68-35e2b454e77d
Dostarczyłem zamówienie osobiście, klient z mojej miejscowości prosił o szybką dostawę.
Piotr
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@twojezdrowie_org Potrzebuję jakiegoś potwierdzenia Twoich ustaleń z kupującym. Może to być zrzut ekranu z widocznym loginem klienta.
Nie mam żadnych ustaleń, wszystko załatwiłem telefonicznie.
Piotr
@twojezdrowie_org Przykro mi, ale bez potwierdzenia nie mamy możliwości wykluczenia zamówienia. Możesz napisać do klienta w Centrum Wiadomości i poprosić o potwierdzenie, że taka sytuacja miała miejsce.