anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie konta

Dentall
#9 Pomysłodawca#

Witam,

 

Państwa pracownik zablokował nam konto. I tu teraz uwaga zaczynają się niezłe fikołki.

Kupujący na firmę nie odberał przesyłki - zakup dla firmy zgodnie z PKD kupującego nie przyjmujemy zwrotu, ale kurier inpost rzucił paczkę pod rampe i tak sobie leżała. 

Kupujący zgłosił się, iż chce zwrot odpisaliśmy mu, iż zwrot zgodnie z polskim prawem nie jest możliwy.

Następnie poinformowaliśmy kupującego co mamy zrobić z paczką i nie odpisał. 

Wysłaliśmy druga wiadomość wzywająć kupującego do odbioru paczki na swój koszt zgodnie z polskim prawem.

!!!! I TERAZ UWAGA !!!!!

Kupujący pisze, że chce odberać gdzie ma informację jak to zrobić.

Zgłasza sprawę do allegro. Ci blokują nam konto. Ok piszemy dlaczego. Piszą, że niby nie poinformowaliśmy klienta, później jednak zmieniają zdanie bo przecież poinformowaliśmy go i piszą, że nie odpowiedzieliśmy w terminie. Mówimy ok, ale już odpowiedzieliśmy. 

 

!!!! UWAGA !!!!

 

Teraz Pan Marcel S. bo RODO pisze, że dopóki kupujący nie odbierze paczki to nie odblokują nam konta.

Więc drodzy według allegro -  kupujący może nie odebrać przesyłki przez dwa lata, my możemy naliczać mu odsetki za magazynowanie, a allegro nam przez dwa lata nie odblokuje konta. TO SIE NADAJE DO S..

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o o kontakt osoby kompententej nie tych ze słuchawki, którzy nie wiedzą co się w koło nich dzieje i odblokanie nam konta - bo to są jakieś jaja.

Sprawa zostanie również zgłoszona do odpowiednich organów w dniu jutrzejszym. 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0