Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Ja również
@Client:56811492 Konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją.
@Client:43229483 Kupon jest już na Twoim koncie i jest ważny do 22 listopada. 😊
Witam, czy mogłaby Pani również sprawdzić moje konto, bo też nie widzę kuponu...
Cześć, mam ten sam problem, po instalacji i zalogowaniu się do apki mobilnej nie otrzymałem kuponu, czy mogę prosić o sprawdzenie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją.
@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊
Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅
Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać
Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)
Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)
Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
A to ja też mogę prosić 😅
Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem.
No tak, ale po zainstalowaniu pierwszy raz waszej aplikacji mobilnej nie otrzymałem żadnego kuponu dlatego to zgłosiłem i moja "reklamacja" została uznana - w takim razie w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon? 😅 (nie dostałem żadnego komunikatu z przyciskiem "odbierz" w appce)
@MiMary @Sa_nova Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł 😔
A kiedyś to monety były za to... Nie wiem po co, ale skusiłem się wtedy. Oferowali 10 monet za zainstalowanie aplikacji. Zainstalowałem... I.....? **piiip** a nie monety, znów mnie oszukali, więc odinstalowałem i nigdy ponownie nie zainstalowałem.
Nie upominałem się, mam między butami ich monety, jak i aplikację 🙂
Patrząc po ilości tematów jest mi dobrze, bo wiem, że nie tylko mnie oszukali, a tysiące innych też. Typowe korpo....
Chciałbym zgłosić że zainstalowałem niedawno aplikację mobilną Allegro i nie kupiłem jeszcze niczego. Nie otrzymałem kuponu za 15 zł. za zainstalowanie aplikacji (następny za pierwszy zakup). Proszę napisać w czym jest problem. A może ta promocja już się skończyła? W jakim czasie obowiązuje ta promocja?Proszę o odpowiedź.
P.S. Nadmieniam że konto mam założone od dawna i cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów.
@Client:104132971 pisali, że do 12 mają była promocja. Tutaj masz podobny wątek
12maja ta promocja się skończyła, kiedy zainstalowałeś i spełniłeś warunki?
Dokładnego dnia nie pamiętam ale gdzieś dwa tygodnie temu na pewno przed 12 maja.