anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucona reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam

Opisze krótko.Zareklamowałam towar ponieważ sprzedający na stronie podał date gwarancji pazdziernik 2025 ,a po sprawdzeniu numerów seryjnych ,ze jest do czerwca 2025.Była długa dyskusja i cały czas miałam wsparcie allegro,ze oczywiście mam rację i ,ze wszystko jest zgodne z regulaminem.Wystarczyło,ze sprzedawca (prywatny)napisał iż odmawia reklamacji i allegro umywa ręce ,że już nic nie mogą zrobić.Jest to droższa rzecz więc zależy mi bardzo .

oznacz moderatorów
88 ODPOWIEDZI 88
komis-bell
#21 Demiurg#

@az1rael Ten thermomix „z gwarancją”. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@komis-bell ten od skróconej o parę miesięcy?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@az1rael z tego co czytam to tak ale teraz @konto zamknięte napisała, że faktycznie uległ on awarii. Wcześniej problemem była niezgodność z opisem i brak możliwości realizacji gwarancji. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Bo go nie ruszałam parę dni .Chciałam  włączyć i nawet nie zaskoczył.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ciekawe dlaczego sprzedawca do wszystkiego stawał okoniem .Gwarancja okrojona odrzuca ,Chciałam się dogadać od początku, aby anulować  napisała, że nie ma mowy o anulowaniu ,a teraz kiedy wyszła wada ona mi proponuję odstapienie od umowy i ,że teraz oczywiście przyjmie i zwróci pieniądze. Czy nie jest to zastanawiające.Nie ruszałam thermomixu bo chciałam zakończyć problem A  to miał być prezent więc chciałam, żeby wszystko pasowało 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Towar ma wadę nie działa ,a ta telepatycznie odrzuca

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@konto zamknięte mowa o tym samym urządzeniu co w poprzednim temacie?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Tak  

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Dziewczyny 🙂 Rzucicie okiem na tą dyskusję? 
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Już wzywałeś dziewczyny i nic z tym nie zrobiły poprzednio

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Poczekajmy do jutra. Będziemy wzywać do skutku 🙂

Z tego co piszesz sytuacja jest ewidentna ale niech wypowie się ktoś z obsługi Allegro.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

No niech

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte sprzedawca może rozpatrzyć w ten sposób reklamację, jeśli jest pewny swoich racji. Powiem Ci, że przy robotach, blenderach stojących, sokowirówkach, wyciskarkach wolnoobrotowych, zdarza nam się odrzucać roszczenia klienta, "telepatycznie, na odległość". Zwykle, gdy prosimy o krótki film z próbą uruchomienia i złożenia urządzenia i ktoś reaguje agresją.

Dlaczego? To "zepsuty" blender z czerwca - gdzie "telepatycznie" odrzuciłem osobiście reklamację - https://youtube.com/shorts/rNElbgvI_uE Pani jednak uparła się, by towar odesłać do nas. Ponownie odrzuciliśmy reklamację i Pani musiała ponieść koszty podróży blendera po Polsce. Do tego negatyw, dłuuuuga dyskusja. Wszystko dlatego, że Pani nie potrafiła poprawnie złożyć blendera. Tego typu urządzenia mają zabezpieczenie przed uruchomieniem, gdy jest nieprawidłowo złożone. Czasem wystarczy kilka mm, krzywego założenia jednego z elementów, by blokada "nie załapała". 🙂

Takich reklamacji odrzuconych "telepatycznie" mamy kilkadziesiąt. Z tego około 20 osób opłacało podróże sprawnego sprzętu po Polsce. Wadliwe było jedno, choć jakbyśmy się uparli, to udowodnilibyśmy uszkodzenie mechaniczne przy montażu. Dla świętego spokoju wymieniliśmy pokrywę.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ale to jest sprzęt  za 6 tys

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ale ja nawet nie zdołałam go włączyć po prostu nie odpalil

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@konto zamknięte taki sprzęt chyba ma zabezpieczenia przed odpaleniem @medalik_2009 popraw mnie skoro się wypowiadasz o sokowirówkach itp jakieś taśmy może etc w środku? @konto zamknięte skoro możesz odstąpić to polecam wszystko obfotografować plus nagranie z pakowania i umieszczenia w paczkomacie wydania przewoźnikowi bo nagle ona odpakuje i podniesie zarzut bo to się w transporcie zniszczyło albo pękło nawet bym dokupił ubezpieczenie  na swój koszt 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ale tutaj  nawet nie wyświetliło się nic na ekraniku..Zero reakcji.Tak mam filmiki nagrane jak spakowałam, ale gdzie ja mam go nadać skoro ona dalej nie podaje adresu.Kaze mi go wysłać do paczkomatu tak jak juz pisałam. Doskonale wie,że jeżeli nie ma numeru telefonu, e-mail ,brak nazwiska ,żadnych danych  to on ,albo wróci do mnie,albo zostanie na magazynie przewoźnika. Zresztą tak jak napisałam odrzuciłareklamację  nie widząc sprzętu.Chociaż we wcześniejszych rozmowach pisała, że przyjmie go.Ale wiele razy i ja i doradca prosiliśmy o poprawny adres.

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Jak nie odpalił???

wczoraj pisałaś że reklamacja li i jedynie bo gwarancja spisana inaczej niż w ofercie ale sam sprzęt sprawny

wymyslasz teraz kolejne argumenty bo ten sgwarancja był za słaby 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

O przepraszam bardzo.Mam nawet na to( wypowiedz doradcy w odpowiedzi w zapytaniu telefonicznym czy go uzywalam bo taki warunek stawial sprzedawca ,ze jezeli odpowiem na to pytanie to go przyjmie z tytulu niezgodnosci,Doradca zapytal czy za mnie moze odpowiedziec za mnie co też zrobil czy dziala ,ale nie to bylo podstawą na tamten moment do reklamacji),że go nie używałam. Owszem napisałam,że wszystko ok bo zakładając, że mam nowy sprzęt wszystko gra i przez parę dni go nie ruszałambo to i tak z przeznaczeniem .Uważasz, że niezgodność  w gwarancji to słaba opcja dla prawnika ,a dodatkowe fakty ,że sprzedaż nielegalna .Sugerujesz ,że wymyślam. Ja nie mogłam przewidzieć,że ona znowu zmieni zdanie i na zasadzie odstapienia przyjmie sprzęt i odda pieniądze A właśnie tak zrobiła. Przecież mogłabym teraz się zgodzić i mieć z głowy,ale jak myślisz skoro thermomix nie działa reklamowałam to ja jej teraz mam odesłać z powodu odstapienia. Przecież to logiczne.Tez miałabym z głowy. A już taka **piiip**ka nie jestem, że mogłabym coś sama zmajstrować bo zapewne to masz na myśli.Otoz oświecę. Żebym mogła coś zrobi to albo wyrwać pokrętło, albo uszkodzić ekran szklany,albo chyba kabel wyrwać  bo innej możliwości nie mam ,a zdaje sobie sprawę,że towar jest fabrycznie zaplombowany to chyba wiesz .... bo każdy to wie.Tego typu sugestie właśnie pomagają,ale nieuczciwym sprzedawcą bo ja zakupiłam,zapłaciłam i chciałam, aby służył.Tutaj jest trochę tak jak na instagrami.A co tam dowalę jej  .Hejt a moja droga ja za bardzo wlasnie wierzę  nie podchodzę  atakując z biegu ludziom i później tak to wygląda.Ale coraz częściej sieprzekonuję,że chyba nie warto i trzeba  o siebie zadbać. W tej aukcji od początku było coś nie tak  .W momencie braku zainteresowania ze strony  sprzedającego. Chyba nie okroilam sama okresu gwarancji ,teraz to .Pytanie właśnie dlaczego tak bardzo nalegala sprzedająca, abym udziela odpowiedzi czy był już uruchomiony  .A gdyby nawet to moje pelne prawo  bo po to był kupiony.

 

 

 

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  przepraszam ale troszke sie gubie i chciałbym ustalic fakty

1) kupiłas produkt

2) sprzedający pisał o 2 letniej gwarancji a okazało sie że brakuje 3 miesiące

3) w tym momencie produkt jest objety gwarancja producenta

4) okazało sie że produkt nie działa

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale czemu po prostu nie skorzystasz z gwarancji producenta i nie zadzwonisz do serwisu lecz użerasz sie z mało pomocnym sprzedającym?

 

oznacz moderatorów