Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
I co tam jest na obrazku?
@Andrus_dzik możesz już kupować na tym koncie. Problem nie pojawi się ponownie.
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Dlaczego nie mogę kupować?
Coś narozrabiałeś?
@POL-Supply W którym momencie pojawia się ten komunikat? Prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będzie on widoczny.
PO kliknięciu "Kupuję i płacę."
@POL-Supply Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@POL-Supply Ograniczenie zostało już zdjęte. Nałożyliśmy je na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro.
Dziękuję za pomoc.
Również mam problem z kontem. Ten sam komunikat - konto : lukaszkaluzny1
@lukaszkaluzny1 czy problem wciąż występuje?
OzzyOsbourne5 też mam blokadę i nie wiem dlaczego.
@OzzyOsbourne5 Jaki komunikat widzisz podczas próby zakupu?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam informację:
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Co zrobić?
@gupciumdzieje Cześć, zgodnie z komunikatem: poczekaj na weryfikację lub napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dziękuję za odpowiedź. A ile się czeka na weryfikację?
@gupciumdzieje To zależy od liczby i kolejności zgłoszeń: około 3 dni roboczych
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. - nie mogę zapłacić za zamówienie - gdzie znajdę formularz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Ukasz_911 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie co jest przyczyną problemu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.