Nie rozumiem, jak Allegro może liczyć prowizję sprzedaży od całej wartości zamówienia łącznie z kosztem dostawy, którą płaci klient. Takie działanie sprawia, że albo nie opłaca się sprzedawać kliento...
Temat przewija się na forum od lat: paczka nadana przez sprzedającego w paczkomacie lub punkcie, interpretowana przez przewoźnika jest jako "nadana" (w tym Allegro One Box), ale w zamówieniach i do o...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Dzień dobry, mam taką sugestie, aby allegro podczas wysyłania informacji mailowej z wynikiem sprawdzania ofert wysyłali czego to dotyczy bo czasami wystawiam ponownie sporo aukcji i nie pamiętam które się wznowiły ; )
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Na Allegro Lokalnie po wybraniu metody dostawy dla kupującego pokazuje się info: Wybrane przez Ciebie warunki dostawy: Allegro Paczkomaty InPost, koszt: 11,49 zł. i część klientów myśli, że to jest c...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Wiemy, że do tej pory Allegro nie rozwiązało tego problemu - technicznie zakup zza granicy z kraju UE na fakturę d...
Zainwestowałem 80 tyś zł w stanowisko/sprzęt oraz zasoby pracownicze aby wykonywać własne zdjęcia produktów i wyróżniać się ofertami w serwisie allegro. Skoro do moich zdjęć i opisów ofert ma dostęp ...
Witam serdecznie Nasza propozycja , aby w moim asortymencie wstawić nowe opcje filtrowania produktów 1. Data rozpoczęcia  od - do 2. Sortowanie ilości dostępnych sztuk. Jeszcze byłaby fajna ...
Wprowadzenie trybu ciemnego w SALE CENTER dla poprawy komfortu pracy.
Szanując swój czas chciałbym żeby istniała możliwość automatycznego wysyłania na maila faktur miesięcznych z allegro. Teraz trzeba za każdym razem logować się do strony i tam ją ściągać. Często chcąc...
Nie rozumiem, jak Allegro może liczyć prowizję sprzedaży od całej wartości zamówienia łącznie z kosztem dostawy, którą płaci klient. Takie działanie sprawia, że albo nie opłaca się sprzedawać kliento...
Temat przewija się na forum od lat: paczka nadana przez sprzedającego w paczkomacie lub punkcie, interpretowana przez przewoźnika jest jako "nadana" (w tym Allegro One Box), ale w zamówieniach i do o...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Dzień dobry, mam taką sugestie, aby allegro podczas wysyłania informacji mailowej z wynikiem sprawdzania ofert wysyłali czego to dotyczy bo czasami wystawiam ponownie sporo aukcji i nie pamiętam które się wznowiły ; )
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Na Allegro Lokalnie po wybraniu metody dostawy dla kupującego pokazuje się info: Wybrane przez Ciebie warunki dostawy: Allegro Paczkomaty InPost, koszt: 11,49 zł. i część klientów myśli, że to jest c...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Wiemy, że do tej pory Allegro nie rozwiązało tego problemu - technicznie zakup zza granicy z kraju UE na fakturę d...
Zainwestowałem 80 tyś zł w stanowisko/sprzęt oraz zasoby pracownicze aby wykonywać własne zdjęcia produktów i wyróżniać się ofertami w serwisie allegro. Skoro do moich zdjęć i opisów ofert ma dostęp ...
Witam serdecznie Nasza propozycja , aby w moim asortymencie wstawić nowe opcje filtrowania produktów 1. Data rozpoczęcia  od - do 2. Sortowanie ilości dostępnych sztuk. Jeszcze byłaby fajna ...
Wprowadzenie trybu ciemnego w SALE CENTER dla poprawy komfortu pracy.
Szanując swój czas chciałbym żeby istniała możliwość automatycznego wysyłania na maila faktur miesięcznych z allegro. Teraz trzeba za każdym razem logować się do strony i tam ją ściągać. Często chcąc...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Kupując dany przedmiot mam wybór sprzedawców i ich nazwy. Chciałabym wiedzieć przed zakupem skąd (miasto, miejscowość) wysyłany jest ten przedmiot. Dowiaduję się dopiero wtedy, gdy otrzymam paragon. ...
Nie rozumiem, jak Allegro może liczyć prowizję sprzedaży od całej wartości zamówienia łącznie z kosztem dostawy, którą płaci klient. Takie działanie sprawia, że albo nie opłaca się sprzedawać kliento...
Temat przewija się na forum od lat: paczka nadana przez sprzedającego w paczkomacie lub punkcie, interpretowana przez przewoźnika jest jako "nadana" (w tym Allegro One Box), ale w zamówieniach i do o...
Jako sprzedawca uważam iż zwrot powinien być "tylko i wyłącznie całego" zakupu, wcale albo na własny koszt. Coraz więcej cwaniaków jest, którzy zakupują byle co byle osiągnąć limit smart. - po czym b...
Dodanie pozycji 'dopłaty do przesyłek Smart' w podsumowaniu opłat, przy dostawie, w rozbiciu na poszczególnych przewoźników. Obecnie nigdzie nie ma zbiorczej informacji o wysokości tych dopłat.
Kolejną zmianą na drodze udoskonaleń Allegro, mogłaby zostać przebudowa czatu. Moim skromnym zdaniem czat na Allegro jest już lekko archaiczny. Przydałaby się nuta nowości, kilka zmian. To czego najb...
Przydałby się opcja, jak jest np. na **piiip** - przy produktach które posiadają różne rozmiary oraz kolory - klient wchodzi na ofertę i ma obok przed dodaniem do koszyka listę rozwijaną z np. kolore...
Mój pomysł to przywrócić poprzedni rozmiar miniaturki i rozmiar tekstu. Po aktualizacji teraz u mnie na ekranie się mieści tylko jedna oferta. Kiedy w poprzednim widoku było z 5 sztuk chyba.
Witam. Proponuję wycofać narzucony termin wysyłki przez allegro. Wydaje mi się, że czas wysyłki oraz godziny ustawione w dostawach "na jutro" przez sprzedawcę są wystarczające i bardziej korzystne za...
Dzień dobry, mam taką sugestie, aby allegro podczas wysyłania informacji mailowej z wynikiem sprawdzania ofert wysyłali czego to dotyczy bo czasami wystawiam ponownie sporo aukcji i nie pamiętam które się wznowiły ; )
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Kiedy Allegro będzie umożliwiało w warunkach zwrotu zaznaczenie i wyraźny komunikat dla kupującego- czyli opcję blokowania ich dla klientów fakturowanych innych niż JDG? W tej chwili pomimo iż mam za...
Dodając dodatkowe okno w wyszukiwarce zmniejszone zostało okno do wpisywania wartości - najczęściej jest to tytuł oferty. Obecnie trzeba wykasować wklejony tekst i wpisać nowy i jest to dodatkowa praca.
Witam, proponuję zwiększyć ilość możliwych do utworzenia cenników dostaw. Na ten moment nie można utworzyć więcej niż 250 cenników. Ktoś zapyta po co ? już tłumaczę: Np, dla naszych potrzeb jest to z...